K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voihan se olla, että Joksu-fanit älykkäämpinä enemmän arvostavat täyttä anonymiteettiä harrastukseen liittyen. Siis eihän tuolla kenenkään irl nimi esiin tule, mutta eivät halua puhua Boitsusta nimimerkeillä. Tai sitten joku Joksuja aktiivisemmin seurannut ei sinne mennyt, jolloin heistä ei synny keskustelua, jos muiden fanittavien rooli oli lähinnä kompata palstalle tuotuja aiheita heistä?
Mitä sä selität🤣 Joksufanit lähti täältäkin lätkimään muualle joten tuskin anonymiteetti mikään kynnyskysymys oli.

vierailija
Yllätyin totaalisesti, ettei halunnut mennä tai ainakaan olla äänessä K&B discordissa. Mikähän siihenkin oli syynä? Oli tavannut pari äänekkäintä sieltä livenä ja todennut, että
Aijaa, minä en yllättynyt yhtään, kun on kertonut täällä, ettei shippaa enää K ja B niin luulen, että se yhdistäminen tökkäsi sitten sinne menoon. Ja harmistui varmaan siitäkin, kun vauvalla viestejään poisteltiin, toki muidenkin nimimerkkiä käyttävien, mutta kuitenkin.

vierailija
Jos se on joku joka komppaa itseään?
En usko, koska sellaista tapahtuu toisaalta pitkäkestoisesti (jo kesältä 2023 esim minä sain komppauksia ja peukutusta keskisormikuvakommentteihini, jos myös vihaakin), lisäksi sitä tulee satunnaisesti (kaikkia kommentteja ei aina menisi sama henkilö tukemaan, vaan satunnaisesti) ja lisäksi kommentointityylit eroaa hieman. Tosin oon sekoittanut varmaan usein nämä ainakin kaksi muuta, mutta heistä toinen on silloin sanonut, ettei ole se joksi luulin (”ennustaja”). Tällä kolmannellahan ei ole erottavaa tunnusta, niin jää varjoihin eniten. Mutta viime aikoina on tosiaan näyttänyt siltä kuin ois neljäskin.
Mutta kolme ainakin.

Yhteistyössä