K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikko von Hertzen ja Jesper Anastasiadis (Saimaa) on ilmeisesti laulanut noilla reunion keikoilla
Kiitos. Jos tulis jossain festareilla vastaan niin saattaisin katsoakin. Vaikka ei se koskaan ole sama kun ääni laulajalla vaihtuu. Tai no eikös Faith no morekin vaihtanut solistia aikoinaan? (Tarkistin, ja kyllä, Introduce yourself -albumin (2.) jälkeen) Mutta Mike Pattonilla on niin uskomaton ääni, että eihän se mitenkään huonommaksi voinut mennä.
Mutta usein se äänen tyyli, vaikkei ois niin taiturimainen laulajakaan, on niin iso osa teosta, ettei ole sama muiden laulajien kanssa.

vierailija
Lisään vielä että kyllä minä uskon miesten olemassaoloon näissä ketjuissa. Minä en ole se kieltäjä, enkä ole koskaan väittänyt että vauvalla oli vain kaksi kirjoittajaa jotka vetivät eri rooleja. Näkeehän sen discordista että shippaajia on kymmeniä.

vierailija
No mitä tykkäätte Kaistaa-musavideosta ? Varmaan osin kuvattu samassa paikassa missä ICIP:n alku, konteista päätellen.
Aikamoinen sekametelisoppa, enkä tykännyt siitä synnytyssalikohdasta, enkä K jumppapalloilla, hiukka ällöä ja noista palloista tuli lisäksi mieleen se Malta viisubiisi, sitäkin inhoan ja Miriamin keikistelyä liian pienessä jumppapuvussa.

vierailija
Miten siis pystyy käyttämään aikaansa kuuntelemalla jotain viisumusaa? Hirveämpää paskaa saa hakemalla hakea. Se, että sieltä voi bongata muutamia ihan kuunneltavia biisejä onnistuu kyllä semifinaaleista eteenpäin, ei siihen tarvitse ennen semejä perehtyä. Tietenkään kukaan normaali nyt ei katso niitäkään, mutta tässä onkin shipin myötä seottu vähän itse jokainen 🤪

vierailija
Bess +Kärtsä collab on 🔥. Biisi on mahtava pop-bängeri ja erityisesti Kärtsän räppiosuus nostaa sen tavallisesta radiopopista ihan huippulevelille. Musavideo on hauska ja älykkäälle katsojalle siinä on paljon kaikenlaista hauskaa viitettä ja vihjettä.
Palstadissaajille tiedoksi, tämä on varma hitti.

vierailija
Laitapa tyylistä esimerkki, millainen on arvostuksella kirjoitettu kuolauskommentti? Itse ainakin niputan kaikki ilkeilysateenvarjon alle trollien sekaan, koska niissä on vaikeaa nähdä mitään arvostavaa.
Mulle riittää, ertä ospuolet itsw arvostavat toisiaan ja ovat ilmoittaneet viihtyvänsä lähekkäin ja ties missä tuntumalla 🤤 Siinä mitåän pakotuksia tarvita. Kaunista miesten välistä löheisyyttä fiilistellä. 😇

vierailija
Bess +Kärtsä collab on . Biisi on mahtava pop-bängeri ja erityisesti Kärtsän räppiosuus nostaa sen tavallisesta radiopopista ihan huippulevelille. Musavideo on hauska ja älykkäälle katsojalle siinä on paljon kaikenlaista hauskaa viitettä ja vihjettä.
Palstadissaajille tiedoksi, tämä on varma hitti.
En usko. Mä sanoin SFB:stä heti, että saa radiosoittoa, mutta minkään muun mihin K koskee en usko saavan.

Yhteistyössä