vierailija
Eivätkö nämä kuolaajat pysty kokemaan rakkautta. Kaikki on heille pakkomielteistä seksuaalipakotusta. Missä tunteet ja toisen arvostus?

Eivätkö nämä kuolaajat pysty kokemaan rakkautta. Kaikki on heille pakkomielteistä seksuaalipakotusta. Missä tunteet ja toisen arvostus?
Sinulla se ongelma taitaa olla, koska jatkuvasti pilkkaat ja vähättelevät muita kommentoija. Hyvinvoiva ihminen ei toimi sinun tavoin.Mielikuvitusmaailmassasi, se on tullut selväksi
Apua, miksi kerrotte omasta elämästä täällä, näähän on pahimpia kiusaajia, ainakin tosishippiä kohtaan.En ole etsimässä täällä ystäviä, enkä ole yksinäinen. Minulla on mukava työ, hyvä
aviomies ja lapset sekä ystäviä.
Olet aika vanha.On pakko sanoa, että on sulka hatussani, että oon nähnyt heidät kerran livenä. Se oli 1992, muistini mukaan Iso Roballa jossain aika pienessä mestassa. Ei vaan hajuakaan enää, mikä oli paikan nimi.
Höhlä. Kyllä kunnon kuolaus nimenomaan perustuu arvostukselle. Ainakin mulla.Eivätkö nämä kuolaajat pysty kokemaan rakkautta. Kaikki on heille pakkomielteistä seksuaalipakotusta. Missä tunteet ja toisen arvostus?
Ei se minua haittaa vaikka tietäisivät että minulla on aviomies, lapsia ja ystäviä. Se että he eivät usko näiden olemassaoloon ei ole minun ongelma vaan heidän. Kiusaavat joka tapauksessa.Apua, miksi kerrotte omasta elämästä täällä, näähän on pahimpia kiusaajia, ainakin tosishippiä kohtaan.
Kiitos. Jos tulis jossain festareilla vastaan niin saattaisin katsoakin. Vaikka ei se koskaan ole sama kun ääni laulajalla vaihtuu. Tai no eikös Faith no morekin vaihtanut solistia aikoinaan? (Tarkistin, ja kyllä, Introduce yourself -albumin (2.) jälkeen) Mutta Mike Pattonilla on niin uskomaton ääni, että eihän se mitenkään huonommaksi voinut mennä.Mikko von Hertzen ja Jesper Anastasiadis (Saimaa) on ilmeisesti laulanut noilla reunion keikoilla
En minä mutta muut, varmaan koet oikeutuksen ryöstämään pankin, koska muutkinNiin pääasiassa keskitynkin, enpä vain ollut edes ensimmäinen joka toi tämän esiin.
Mutta mietipä, minkälaista musiikkia silloin tehtiuin. Jumaleissön tää Käärijä ei ole musiikkia noihin verrattuna nähnytkään.Olet aika vanha.
Aikamoinen sekametelisoppa, enkä tykännyt siitä synnytyssalikohdasta, enkä K jumppapalloilla, hiukka ällöä ja noista palloista tuli lisäksi mieleen se Malta viisubiisi, sitäkin inhoan ja Miriamin keikistelyä liian pienessä jumppapuvussa.No mitä tykkäätte Kaistaa-musavideosta ? Varmaan osin kuvattu samassa paikassa missä ICIP:n alku, konteista päätellen.
Laitapa tyylistä esimerkki, millainen on arvostuksella kirjoitettu kuolauskommentti? Itse ainakin niputan kaikki ilkeilysateenvarjon alle trollien sekaan, koska niissä on vaikeaa nähdä mitään arvostavaa.Höhlä. Kyllä kunnon kuolaus nimenomaan perustuu arvostukselle. Ainakin mulla.
Jep mieto Dannyn vanhaa tuotantoa, ihan timanttia, ei nykymusiikki siihen pysty. Tahdon sulle olla hyvin hellä foreverMutta mietipä, minkälaista musiikkia silloin tehtiuin. Jumaleissön tää Käärijä ei ole musiikkia noihin verrattuna nähnytkään.
No se on tuon Käärijän tasoa just.Jep mieto Dannyn vanhaa tuotantoa, ihan timanttia, ei nykymusiikki siihen pysty. Tahdon sulle olla hyvin hellä forever
Joo Kojo on ihan mun lemppari viisubiiseistä, sen takia tykkään joksuistakin.Jep mieto Dannyn vanhaa tuotantoa, ihan timanttia, ei nykymusiikki siihen pysty. Tahdon sulle olla hyvin hellä forever
Sama, Kojo oli tosiaan hyvä, oon paljon kuunnellut muutakin kuin viisubiisiä.Joo Kojo on ihan mun lemppari viisubiiseistä, sen takia tykkään joksuistakin.
Mulle riittää, ertä ospuolet itsw arvostavat toisiaan ja ovat ilmoittaneet viihtyvänsä lähekkäin ja ties missä tuntumallaLaitapa tyylistä esimerkki, millainen on arvostuksella kirjoitettu kuolauskommentti? Itse ainakin niputan kaikki ilkeilysateenvarjon alle trollien sekaan, koska niissä on vaikeaa nähdä mitään arvostavaa.
En usko. Mä sanoin SFB:stä heti, että saa radiosoittoa, mutta minkään muun mihin K koskee en usko saavan.Bess +Kärtsä collab on . Biisi on mahtava pop-bängeri ja erityisesti Kärtsän räppiosuus nostaa sen tavallisesta radiopopista ihan huippulevelille. Musavideo on hauska ja älykkäälle katsojalle siinä on paljon kaikenlaista hauskaa viitettä ja vihjettä.
Palstadissaajille tiedoksi, tämä on varma hitti.