vierailija
🥱🥱🥱🥱Täällä sama ajatus.
🥱🥱🥱🥱Täällä sama ajatus.
🥱NM:n kanssa on lomilla ilme kireänä ja katsoo kuvissakin toiseen suuntaan.
🥱Ehkä GF tykkää. Keikan jälkeen K vie hatun mukanaan makkariin. Mullekin kelpais
Kieltämättä nyt se oikein hehkui ja näytti hyvältä. Vuosi sitten oli molemmat karmeessa kunnossa ja turvonneita. Ei tee liika stressi hyvää. Ihme että suhde kesti vaikeat ajat, nyt tuskin mikään enää erottaa.
Niin? Kärtsän omia sanoja lomalta Boitsun kaa toi loppu pääosin.voi sua
Äläs nyt. Täällä kyllä tiedetään, mihin tekoäly pystyy ja aivan erityisesti, mihin se ei pysty. Tekoälyuskovaisille on ihan omat palstansa, tänne on turha tulla mistään tekoälystä höpöttämään.Ihan selkeesti tekoälyllä kirjoitettuja juttuja. Voi luoja ja tollasta tyyppiä ei varmaan ole edes olemassa. Nyt vähän medialukutaitoa peliin.
🥱Niin? Kärtsän omia sanoja lomalta Boitsun kaa toi loppu pääosin.
Mua enemmän hämmästyttää sun kaltaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä selvää sarkasmia. Aikasemmin joku ei tajunnut sitä selvää parodiaa AI:sta ja Joksujen vierailusta K:n luona. Tänne on selvästi jääneet enää huumorintajuttomat tosikot.Ihan selkeesti tekoälyllä kirjoitettuja juttuja. Voi luoja ja tollasta tyyppiä ei varmaan ole edes olemassa. Nyt vähän medialukutaitoa peliin.
TässäKysyin tietääkö joku, en että etsiskö joku mulle
Juuri näin.Äläs nyt. Täällä kyllä tiedetään, mihin tekoäly pystyy ja aivan erityisesti, mihin se ei pysty. Tekoälyuskovaisille on ihan omat palstansa, tänne on turha tulla mistään tekoälystä höpöttämään.
NM Pakkahuoneella oli näköjään jollekin taas liikaa. Haaveet kaatuuuuu
Ei nää pari tosi shippaajaa tajua mitään.Mua enemmän hämmästyttää sun kaltaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä selvää sarkasmia. Aikasemmin joku ei tajunnut sitä selvää parodiaa AI:sta ja Joksujen vierailusta K:n luona. Tänne on selvästi jääneet enää huumorintajuttomat tosikot.
Instasta tai X:stä oli toive…
Saat kyllä auki selaimellaInstasta tai X:stä oli toive…
??Ei nää pari tosi shippaajaa tajua mitään.
Piraattiversioitako toivot?Instasta tai X:stä oli toive…
Toihan oli ihan ok artikkeli oli sitten tekoälyn tai ei, merkitseltään siis. Niin kauhea rähinä tosta.Mä ehdinkin ajattelemaan ennen artikkelia, et kehutaan kuinka on ok spekuloida jonkun seksuaalisuutta
Ihan kiva sanoma artikkelilla joo, mutta se ”lista” miksi K voisi olla homo. Sehän oli kuin nuoruutensa 80-luvulla eläneen tosishipparin kynästä.Toihan oli ihan ok artikkeli oli sitten tekoälyn tai ei, merkitseltään siis. Niin kauhea rähinä tosta.
Ai Hämeenlinna vai? Sehän on geneeristä palstahuumoria nykyään.Nyt siellä discordissa naureskellaan jollekin ficin kaupungille, eikö ne tajua, että tää nimimerkillinen on siellä, erikoista meininkiä.
Ei ole, vaan toiselle henkilölle naureskelua. Itse en tuollaisia kehtaisi kirjoitella.Ai Hämeenlinna vai? Sehän on geneeristä palstahuumoria nykyään.