K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka ihan fiksu "artikkeli" olikin ja loppukommentti ihan oikean suuntainen, niin silti: Miten ihmeessä kenenkään mielestä on edes ok kirjoittaa artikkelia tuosta aiheesta ja tuolla otsikolla????? Miksi tätä pitää edes julkisesti pohtia? Joo, tiedän että täälläkin on pohdittu, mutta nyt puhutaan mediasta ja ilmeisesti toimittajasta (?), pitäis niillä nyt jotain ammattietiikkaa olla.
Ei toi ole mikään oikea uutissivusto tai toimittaja. Joku tehtailee noita juttuja tekoälyn avulla suosittuihin Google-hakuihin perustuen ym.

vierailija
Vaikka ihan fiksu "artikkeli" olikin ja loppukommentti ihan oikean suuntainen, niin silti: Miten ihmeessä kenenkään mielestä on edes ok kirjoittaa artikkelia tuosta aiheesta ja tuolla otsikolla????? Miksi tätä pitää edes julkisesti pohtia? Joo, tiedän että täälläkin on pohdittu, mutta nyt puhutaan mediasta ja ilmeisesti toimittajasta (?), pitäis niillä nyt jotain ammattietiikkaa olla.
Sulta meni vissiin artikkelin pointti ohi eli se, että ihmisen seksuaalisella suuntautumisella ei pitäisi olla mitään väliä. Tärkeintä on se ihminen siinä, ei se hänen seksuaalisuus. Siinä vähän ivailtiin heille, jotka sitä seksuaalisuutta pohtivat.

vierailija
Sulta meni vissiin artikkelin pointti ohi eli se, että ihmisen seksuaalisella suuntautumisella ei pitäisi olla mitään väliä. Tärkeintä on se ihminen siinä, ei se hänen seksuaalisuus. Siinä vähän ivailtiin heille, jotka sitä seksuaalisuutta pohtivat.
No on sillä nyt väliä kun muetitään ryhtyisikö se joskus Boitsun kaa vähän ja silleen.

vierailija
Pakkahuoneelta lähdettäessä oli joku kuvannut kun K menee bussiin ja nm siinä perässä. Tämänpäiväisistä löytyy se tiktoktilin nimimerkki.
Kun mä näin hymyilevän NM n siinä videolla menossa bussiin heti K n perässä, niin ihmettelin entistä enemmän, miksi ihmeessä kuvitellaan, että K n ja B n välillä on jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti joku voi taas sanoa, että eihän tuo video mitään todista, mutta taitaa se todistaa, että onnellisia varmaankin ovat. Ei hrifän olisi mikään pakko yhdessä olla.

vierailija
Kun mä näin hymyilevän NM n siinä videolla menossa bussiin heti K n perässä, niin ihmettelin entistä enemmän, miksi ihmeessä kuvitellaan, että K n ja B n välillä on jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti joku voi taas sanoa, että eihän tuo video mitään todista, mutta taitaa se todistaa, että onnellisia varmaankin ovat. Ei hrifän olisi mikään pakko yhdessä olla.
*heidän

vierailija
Ystävyyttä on hänen ja Kärtsän välillä vain.

vierailija
Oikeesti? Minä en kyllä ole kateellinen, vaikka en kaunis olekaan. Toki hyvä ulkonäkö kelpaisi, mutta noin muuten, jos ainoa elämänsisältö on puolison uran tukeminen ja paitojen myynti, niin ei kiitos. Kyllä mä mieluummin oon tavallisen näköinen, mutta mulla on kuitenkin hyvä koulutus ja mielenkiintoinen ura. Ennen kaikkea voin olla taloudellisesti itsenäinen, vaikka parisuhteessa olenkin.
Mistä nämäkin jutut ovat peräisin. Aikamoinen kateust tästäkin kommentista paistaa, kun "varmana tietona" esität halventavia väitteitä ihmisestä, jonka elämästä et tiedä oikeasti yhtään mitään.

Yhteistyössä