K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva kun on tullut niin paljon noita Joksujen radiohaastatteluja nyt. Bojan ja Jan. Niillä on niin ihana kemia. Erityisesti tykkäsin tuosta radio Robinin haastattelusta, siinä oli hauska se pätkä missä puhalsivat pilliin. Enkä kyllästy millään kuuntelemaan noita eri versioita Bluzasta. Toti Radion versio on mun suosikki niistä, vaikka tykkään kaikista.
Mä tykkään myös erityisesti kyseisestä haastattelusta ja heidän välisestä kemiasta. Joku noissa Joksuissa on, koska tulen aina hyvälle tuulelle heidän yhteisistä jutuista ja tekemisistä. En muista, että minkään muun bändin jäsenten välinen kemia ja hassuttelu haastatteluissa olisi ollut noin tarttuvaa.
 
vierailija
Onko teidän mielestänne laivan discosta aamuyöksi hyttiin hinattu tyyppi aihe rakkauslauluun? Siis iskeekö rakkaus humalaisiin aivoihin parissa tunnissa?

HHH on kaunis laulu, tykkään siitä kovasti, mutta en ole koskaan pitänyt sitä minään perinteisenä rakkauslauluna. Jopa Alaks oleen on enemmän rakkauslaulu kuin HHH.
Noissa biiseissä on monenlaisia kerroksia. HHH kertoo sanoitusten konkreettisella tulkinnalla tosiaan hyttiin hinatusta tyypistä mutta toisaalta Bluzan mv kertoo baarissa pokatun toisen miehen naisen kanssa suutelemisesta samalla kun kaverit tappelevat tämän miehen kanssa ja pitävät kiireisenä, että ehtii tuon yhden illan suhteen kanssa etenemään. Ei ehkä herkin aihe sekään. Vai ehkä kyse tosiaan on tulkinnasta?
 
vierailija
Mä tykkään myös erityisesti kyseisestä haastattelusta ja heidän välisestä kemiasta. Joku noissa Joksuissa on, koska tulen aina hyvälle tuulelle heidän yhteisistä jutuista ja tekemisistä. En muista, että minkään muun bändin jäsenten välinen kemia ja hassuttelu haastatteluissa olisi ollut noin tarttuvaa.
Joo, sama juttu! Niiden väleissä jotain ihanan luonnollista ja mutkatonta. On tunteneet toisensa kauan ja siinä on selvästi säilynyt sellainen toistensa arvostus ja välittäminen, ei oo kireyttä tai ärtyisyyttä, vaan hyväntuulinen, iloinen tunnelma.
 
vierailija
vierailija
Mä katselin sen musavideon parin välipäivän jälkeen uudestaan ja se oikeastaan vaan parani, kun tuli katsottua nyt pienempiäkin yksityiskohtia enemmän
Mulle on kyllä ihan täysin cringeä siinä se Bojanin naiselle laulaminen, naisen lähestyminen ja siihen pöytään istuminen. Miten voikin olla niin epäluontevaa!!!! Bojan ei nyt kyllä onnistunut todellakaan vakuuttamaan sen suhteen, että joo, oon kiinnostunut naisista! Miksi, jos hän sattuisi olemaan!? Miksi kaikki naisiin liittyvä on sille niin hiton kankeaa kuin tervanjuontia? Ei nyt voi johtua enää mistään "en halua, että naisfanit ovat mustasukkaisia" -jutusta!
 
vierailija
Mulle on kyllä ihan täysin cringeä siinä se Bojanin naiselle laulaminen, naisen lähestyminen ja siihen pöytään istuminen. Miten voikin olla niin epäluontevaa!!!! Bojan ei nyt kyllä onnistunut todellakaan vakuuttamaan sen suhteen, että joo, oon kiinnostunut naisista! Miksi, jos hän sattuisi olemaan!? Miksi kaikki naisiin liittyvä on sille niin hiton kankeaa kuin tervanjuontia? Ei nyt voi johtua enää mistään "en halua, että naisfanit ovat mustasukkaisia" -jutusta!
Okei TÄÄ vei hölmöimmän kommentin palkinnon tältä päivältä. x'DDD
 
vierailija
Mä vihaan sitä "Bojan loves Swedish girls" paitaa! Miksi sen piti ees pukea se päälleen? Yritti mielistellä Ruotsin faneja, mut sit ne "fanit" ei ees tulleet tokalle kiertueelle.
sehän on söpö ja fanit nähneet vaivaa. Pitäähän se sitä tosi kamalaa Suomi-Beatles paitaakin, näköjään. Puhumattakaan siitä nolosta Kärtsä-paidasta
 
vierailija
Mulle on kyllä ihan täysin cringeä siinä se Bojanin naiselle laulaminen, naisen lähestyminen ja siihen pöytään istuminen. Miten voikin olla niin epäluontevaa!!!! Bojan ei nyt kyllä onnistunut todellakaan vakuuttamaan sen suhteen, että joo, oon kiinnostunut naisista! Miksi, jos hän sattuisi olemaan!? Miksi kaikki naisiin liittyvä on sille niin hiton kankeaa kuin tervanjuontia? Ei nyt voi johtua enää mistään "en halua, että naisfanit ovat mustasukkaisia" -jutusta!
Hyvältähän se näytti. Tuo että olisi tervanjuontia on täysin sun omassa mielessä. Ei minusta näytä yhtään sellaiselta, päinvastoin se suudelma esim. oli paljon kuumempi, kuin monet suudelmat leffoissa tai sarjoissa. Ne on monesti vähän sellaista lääppimistä, tuo oli jo ihan oikeaa suutelua. Go Bojan ja Sasa (jos muistan nimen oikein)! 😘🔥

Siinä pöytää lähestyessä on tehty kuvatessa sellainen ratkaisu että Bojan kävelee, nainen istuu, eli B katsoo alaspäin ja lisäksi laulaa samalla herkkää biisiä. Se määrittää aika paljon sitä, kuinka paljon B voi ilmehtiä tms. Musta hänen ilmeet kyllä sopi ihan hyvin tuohon tilanteeseen ja kappaleeseen. Lisäksi on tosi outoa jonkun musiikkivideon perusteella tehdä päätelmiä jonkun seksuaalisuudesta.
 
vierailija
Mä vihaan sitä "Bojan loves Swedish girls" paitaa! Miksi sen piti ees pukea se päälleen? Yritti mielistellä Ruotsin faneja, mut sit ne "fanit" ei ees tulleet tokalle kiertueelle.
Miten tuollainen voi mennä sulla noin tunteisiin? Mieti nyt itse, se on ihan kevyttä huumoria koko paita. Kenen puolesta sä oikein olet mustasukkainen? Itsesi? Suomalaisten? Jeren? Relaa vähän.
 
vierailija
Mulle on kyllä ihan täysin cringeä siinä se Bojanin naiselle laulaminen, naisen lähestyminen ja siihen pöytään istuminen. Miten voikin olla niin epäluontevaa!!!! Bojan ei nyt kyllä onnistunut todellakaan vakuuttamaan sen suhteen, että joo, oon kiinnostunut naisista! Miksi, jos hän sattuisi olemaan!? Miksi kaikki naisiin liittyvä on sille niin hiton kankeaa kuin tervanjuontia? Ei nyt voi johtua enää mistään "en halua, että naisfanit ovat mustasukkaisia" -jutusta!
Mikä sua vaivaa? Sun pakkomielle naisista, ja ajatuksesta että miehet voi olla naisista kiinnostuneita, alkaa mennä jo överiksi.
 

Yhteistyössä