K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voiko tämän enää selvemmin sanoa? Kärtsä on sinkku. Sinkkumiehessähän lauletaan että:
Siit on aikaa, mut oon taas single man
Ruokavalio Olvii ja King Kebab
Mä oon tikissä kuin Till Lindemann
Vapailla markkinoilla keeping my head up
 
vierailija
Ruoska on myös vanha biisi. Erika kertoi haastattelussa Kärtsän puhuneen siitä ja yhteistyöstä jo pari vuotta sitten.
Tää on puoliksi oikein, puoliksi väärin. Joo, Ruoska on vanha biisi joka alunperin myös kertoi K:n CCC:tä edeltävistä vastoinkäymisistä. Mutta K EI ollut keskustellut siitä Erikan kanssa, Erika ei tiennyt kuka K oli enne kuin CCC droppasi, ja yhteydenotto K:lta Erikalle tuli A&R:än kautta CCC:n julkaisun ja UMK:n välissä.
 
vierailija
Voiko tämän enää selvemmin sanoa? Kärtsä on sinkku. Sinkkumiehessähän lauletaan että:
Siit on aikaa, mut oon taas single man
Ruokavalio Olvii ja King Kebab
Mä oon tikissä kuin Till Lindemann
Vapailla markkinoilla keeping my head up
Tais jäädä syystä pois levyltä. ;) Ennemin levylle tuli HHH levyn loppuun joka on oletettu olevan rakkauslaulu GF:lle. Siinähän on hyvin lupaava se loppu että jäädään selvittämään onko hän se oikea, ja sitten loppulevy muuttuu positiiviseksi kaiken masennuksen jälkeen. <3
 
vierailija
Tais jäädä syystä pois levyltä. Ennemin levylle tuli HHH levyn loppuun joka on oletettu olevan rakkauslaulu GF:lle. Siinähän on hyvin lupaava se loppu että jäädään selvittämään onko hän se oikea, ja sitten loppulevy muuttuu positiiviseksi kaiken masennuksen jälkeen. <3
Oli levyllä tai ei niin on soitettu euro tourin keikoilla exit-biisinä Kärtsän heiluessa onnellisen näköisenä. Liihottaen kuin sinkkumies.
 
vierailija
Tais jäädä syystä pois levyltä. Ennemin levylle tuli HHH levyn loppuun joka on oletettu olevan rakkauslaulu GF:lle. Siinähän on hyvin lupaava se loppu että jäädään selvittämään onko hän se oikea, ja sitten loppulevy muuttuu positiiviseksi kaiken masennuksen jälkeen. <3
Erikoinen rakkauslaulu, kun laittaa kansikuvaksi kuvan, joka viittaa selvästi erääseen toiseen henkilöön ja tapahtumiin sen toisen kanssa
 
vierailija
Erikoinen rakkauslaulu, kun laittaa kansikuvaksi kuvan, joka viittaa selvästi erääseen toiseen henkilöön ja tapahtumiin sen toisen kanssa
Onko teidän mielestänne laivan discosta aamuyöksi hyttiin hinattu tyyppi aihe rakkauslauluun? Siis iskeekö rakkaus humalaisiin aivoihin parissa tunnissa?

HHH on kaunis laulu, tykkään siitä kovasti, mutta en ole koskaan pitänyt sitä minään perinteisenä rakkauslauluna. Jopa Alaks oleen on enemmän rakkauslaulu kuin HHH.
 
vierailija
Onko teidän mielestänne laivan discosta aamuyöksi hyttiin hinattu tyyppi aihe rakkauslauluun? Siis iskeekö rakkaus humalaisiin aivoihin parissa tunnissa?

HHH on kaunis laulu, tykkään siitä kovasti, mutta en ole koskaan pitänyt sitä minään perinteisenä rakkauslauluna. Jopa Alaks oleen on enemmän rakkauslaulu kuin HHH.
Aikamoista menoa, jos on oikein hinattu👀
 

Yhteistyössä