K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, munkn mielestä K sanoisen niin että siinä viitattiin toiseen passiliveen, ei yleiseen insta-liveen. Tilanne oli se että K:n livetyaika oli loppumassa (piti mennä lepäämään) ja K scrollasi että onkohan passichatissä vielä paljon kysymyksiä joihin ei ehtinyt vastata, ja huomasi että niitä kysymyksiä oli paaaaljon, ja siitä K sitten heitti Mikelle että pitäiskö pitää vielä yksi live kiertueen jälkeen. Eli tarkoituksena jatkaa sitä q&a:ta ja vastata useampiin kysymyksiin jotka tuli sinne chattiin.

Itse luulen että levy-julkkarille tulee myös ihan perinteinen live instaan kuten se on tähänkin asti tehnyt. Ja toi q&a formaatti on juttu joka toteutetaan sit lisäksi passin puolella. On varmaan muutenkin kivempi tehdä q&a vähän pienemmässä kontrolloidussa tilanteessa kuin suoraan julkisessa instassa...
👍
 
vierailija
Häh? Biisissä lauletaan tänä iltana olet muusani. Eli kyllä se siellä on se muusa. Kai kuulijat nyt miettii kenelle tässä lauletaan, muusalleni.
Ei naiselleni, vaan miehelleni
Joo, mutta ei ole suoraan biisin otsikko. Vähän eri juttu ois tehdä musavideo muusasta jos koko biisin nimi on Muusa. Samoin kuin ois vähän pöhköä tehdä mv jossa lauletaan vaatekaapin puseroille jos biisin nimi on Bluza. Se että sana esiintyy lyriikoissa ei ole ollenkaan yhtä puujalkaista.
 
vierailija
Joo, mutta ei ole suoraan biisin otsikko. Vähän eri juttu ois tehdä musavideo muusasta jos koko biisin nimi on Muusa. Samoin kuin ois vähän pöhköä tehdä mv jossa lauletaan vaatekaapin puseroille jos biisin nimi on Bluza. Se että sana esiintyy lyriikoissa ei ole ollenkaan yhtä puujalkaista.
Rakauslaulun musavideo jossa kaivellaankin vaan vaatekaappia ja lauletaan niille vaatteille ois kyl toisaalta aika hauska.
 
vierailija
Ja sitä ei voi tulkita heteroksi koska se ei ole heteroa käytöstä.
Oot ristiriitainen. Jos hän olisi sanojesi mukaan umpihetero, niin sittenhän olisi. Silloinhan olisit ollut väärässä. Heteroa käytöstä ei oo sillä tavalla olemassakaan, että vaikka olisi jotain suht yleisiä käyttäytymismalleja, niin et voi yleistää kaikkea kaikkiin ja tuntematta ihmistä tehdä mitään varmoja päätelmiä tämän seksuaalisuudesta. Se vaan ei ole mahdollista. Tällä en ota kantaa siihen, mitä hän on, saa olla vapaasti mitä tahansa ja meidän ei tarvitse sitä tietää, ellei hän itse halua kertoa.
 
vierailija
Oot ristiriitainen. Jos hän olisi sanojesi mukaan umpihetero, niin sittenhän olisi. Silloinhan olisit ollut väärässä. Heteroa käytöstä ei oo sillä tavalla olemassakaan, että vaikka olisi jotain suht yleisiä käyttäytymismalleja, niin et voi yleistää kaikkea kaikkiin ja tuntematta ihmistä tehdä mitään varmoja päätelmiä tämän seksuaalisuudesta. Se vaan ei ole mahdollista. Tällä en ota kantaa siihen, mitä hän on, saa olla vapaasti mitä tahansa ja meidän ei tarvitse sitä tietää, ellei hän itse halua kertoa.
Mähän sanoinkin, että silloin olisin ollut väärässä. Mitä sä nyt jankkaat? Ja sanoin, etten mielellään olisi väärässä ja sillä sipuli. Siihen en ottanut mitään kantaa olisiko se joku ongelma mulle. Ei sen enempää, kuin että turha 1,5-vuotinen seuranta, tai kauanko tätä nyt sitten kestääkään.
No ei vaiskaan, onhan tää ollut aika hauskaa, välillä jopa hurjan, ja mielestäni hyvää sisältöä elämään, jossa on oikeastaan jo kaikki tehtynä. Vaikka ihan harhaisesti olisin katsellut kahden miehen rakastavan toisiaan! 🤣
 
vierailija
Mähän sanoinkin, että silloin olisin ollut väärässä. Mitä sä nyt jankkaat? Ja sanoin, etten mielellään olisi väärässä ja sillä sipuli. Siihen en ottanut mitään kantaa olisiko se joku ongelma mulle. Ei sen enempää, kuin että turha 1,5-vuotinen seuranta, tai kauanko tätä nyt sitten kestääkään.
No ei vaiskaan, onhan tää ollut aika hauskaa, välillä jopa hurjan, ja mielestäni hyvää sisältöä elämään, jossa on oikeastaan jo kaikki tehtynä. Vaikka ihan harhaisesti olisin katsellut kahden miehen rakastavan toisiaan!
Voivathan he rakastaa toisiaan, vaikka molemmat olisivatkin heteroita.
 
vierailija
Ahaa, siis myönnät että voit olla väärässä mutta et usko olevasi? Parempi toki sekin, kuin että et edes uskoisi että voit olla väärässä.
Mä en ikinä sanonut, etten usko olevani väärässä. Luit omiasi. Tässä mun teksti, johon aloit vänkäämään:
”Mä ainakin voin sanoa, että en tietenkään niin onnellinen kuin jos päätyisi yhteen K:n kanssa, mutta ehdottomasti se ois mulle ok ja helpompi niellä kuin suhde naisen kanssa. Koska voisin silloin ajatella, että näin oikein ja myös, että ei saanut K:ta koska tämä haluaa jatkaa naisen kanssa. Se ois paha jos K:kin päätyisi tahollaan eri miehen kanssa suhteeseen! 😆
Mutta muuten voisi ajatella, että näin oikein, B oli rakastunut K:hon mutta ei vain saanut tätä.
Enkä nyt siis väitä, että näen oikein. En tiedä.”
 
vierailija
Mähän sanoinkin, että silloin olisin ollut väärässä. Mitä sä nyt jankkaat? Ja sanoin, etten mielellään olisi väärässä ja sillä sipuli. Siihen en ottanut mitään kantaa olisiko se joku ongelma mulle. Ei sen enempää, kuin että turha 1,5-vuotinen seuranta, tai kauanko tätä nyt sitten kestääkään.
No ei vaiskaan, onhan tää ollut aika hauskaa, välillä jopa hurjan, ja mielestäni hyvää sisältöä elämään, jossa on oikeastaan jo kaikki tehtynä. Vaikka ihan harhaisesti olisin katsellut kahden miehen rakastavan toisiaan!
No ymmärrän vähän paremmin nyt kun selvensit. Oon samaa mieltä että hauskaahan tämä Joksujen ja K:n seuraaminen on ollut ja on edelleen. Ei se sitä asiaa huonommaksi tee, vaikka toteaisikin jossain välissä olleensa väärässä jossain asiassa. On mukavampaa kun ei tarvitse pitää mistään oletuksesta kynsin hampain kiinni, vaan fiilistelee rennolla otteella.
 
vierailija
Olen alkanut arvostamaan tällä kiertueella miten hyvä lisä tuo videoskriini on. Nostaa shown näyttävyyttä ilman että tarttee pyroja ym.

Mutta sellainen ei tietenkään sovi kaikille esiintyjille. Esimerkiksi Joksujen lavashowhon on näkisi että joku lediskriini jossa pyörii animaatioita olisi sen parempi kuin pelkkä valoshow, ja se kiva kuvakyhäelmä mikä niillä oli siellä taustalla viime kiertueella näytti hienolta sellaisenaan.
 
vierailija
Olen alkanut arvostamaan tällä kiertueella miten hyvä lisä tuo videoskriini on. Nostaa shown näyttävyyttä ilman että tarttee pyroja ym.

Mutta sellainen ei tietenkään sovi kaikille esiintyjille. Esimerkiksi Joksujen lavashowhon on näkisi että joku lediskriini jossa pyörii animaatioita olisi sen parempi kuin pelkkä valoshow, ja se kiva kuvakyhäelmä mikä niillä oli siellä taustalla viime kiertueella näytti hienolta sellaisenaan.
Minusta se oli vähän tyhmä ts. kyllästyin siihen kun oli niin monella keikalla sama. Mutta onhan heilläkin ollut valoscreeni esim Ptujssa, Ruississa ja Exitissä. Štozičesta nyt puhumattakaan.
 
vierailija
No ymmärrän vähän paremmin nyt kun selvensit. Oon samaa mieltä että hauskaahan tämä Joksujen ja K:n seuraaminen on ollut ja on edelleen. Ei se sitä asiaa huonommaksi tee, vaikka toteaisikin jossain välissä olleensa väärässä jossain asiassa. On mukavampaa kun ei tarvitse pitää mistään oletuksesta kynsin hampain kiinni, vaan fiilistelee rennolla otteella.
Juu, mä oon kyllä oikeasti ihan rento näiden asioiden suhteen, vaikka kommentoin välillä aika vahvoin mielipitein / jyrkästi! 😃 Se on se, kun täällä ei äänenpainot, eleet ja ilmeet näy.
 
vierailija
vierailija
Minusta se oli vähän tyhmä ts. kyllästyin siihen kun oli niin monella keikalla sama. Mutta onhan heilläkin ollut valoscreeni esim Ptujssa, Ruississa ja Exitissä. Štozičesta nyt puhumattakaan.
Mä en koskaan ajattele niitä lavasteita siltä kantilta onko ne samat usealla keikalla, vaan siltä kantilta että 90% ihmisistä keikoilla käy korkeintaan sillä yhdellä keikalla per artisti/vuosi. Sitten yleensä muuttuu lavasteetkin, ellei ole 2 vuoden pituinen albumikiertue. :)

Eli perustan arvostukseni aina siten että toimiiko se ihmisille jotka näkee lavashown ekaa kertaa, tai korkeintaan kaksi. Ihmiset jotka ramppaa saman artistin keikoilla 4x vuodessa ja katsoo videoitakin niistä jatkuvasti on ihan itse syypäitä siihen jos lavasetti rupeaa kyllästyttämään. Samoin kuin se että jotkut artstit vetää samat välispiikit joka keikalla... melkein kaikki yleisössä kuulee ne vain kerran.
 

Yhteistyössä