K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin tähän mitään salaliittoa on saatu ympärille Eiköhän K:n kaupalliseen yhteistyöhön sisältynyt lennot ja matkat kahdelle. B hyödynsi lentoa ja tuli Suomeen tiedostaen K:lla olevan omiakin projekteja rinnalla. Ehkäpä lähtee sillä huomisella suoralla lennolla. Viimeistään lauantaina, kun pitäähän K:n olla Berliinissä sunnuntaina. B:llä on myös 14.10. hyväntekeväisyysesiintyminen Ljubljanassa.
Näin varmaan, mutta toisaalta B on kyllä kerran aiemminkin "käyttänyt" Kärtsää viedäkseen huomiota pois S:stä ja hänestä.
 
vierailija
Tuskin tähän mitään salaliittoa on saatu ympärille Eiköhän K:n kaupalliseen yhteistyöhön sisältynyt lennot ja matkat kahdelle. B hyödynsi lentoa ja tuli Suomeen tiedostaen K:lla olevan omiakin projekteja rinnalla. Ehkäpä lähtee sillä huomisella suoralla lennolla. Viimeistään lauantaina, kun pitäähän K:n olla Berliinissä sunnuntaina. B:llä on myös 14.10. hyväntekeväisyysesiintyminen Ljubljanassa.
Voihan se lähteä vaikka k:n kanssa Berliinin kautta tai jäädä vaikka tänne. Ei kai se mitään isäntää tarvitse.
 
vierailija
Mä en ymmärrä, miksi Sadie pitää tähänkin vetää mukaan? B halusi kysyä paikallisilta menovinkkejä, kun selkeesti halusi tekemistä. Eikö se nyt ole vaan kiva juttu, että B viihtyy Suomessa?
En mäkään tajua. Toi salaliittoteoriointi on niin kaukaa haettua etten edes tiedä miten sitä voisi kommentoida. B on Helsingissä ja haluaa jotain kivaa tekemistä. Miten hitossa tämä liittyisi siihen että s on ehkä Ranskassa?
 
vierailija
Löytäis ne itsekin googlen kautta?
Miten? Jos googlaa "cool events in Helsinki today" niin löytyy vaan jäätävä sekalainen lista jotain kuorolauluja ja "toddler cinema" ja random taidenäyttelyitä, vietä siinä sit loppulta yrittää selvittää mikä niistä on oikeasti menemisen arvoista. Eilen oli siellä isolla keikalla, niin B taitaa etsiä jotain vastaavanlaisesti kiinnostavaa taas.
 
vierailija
Tai sitten B laittoi ihan oikean sijaintinsa stooriinsa. Voi olla ihan vaikka vain osoittaakseen, että on "avoimesti" Suomessa käymässä eikä mitään salatulla panolomalla Kyproksen jatkoksi K:n luona.
Joo tää vois olla, ettei jaksa mitään keksittyjä juttuja siitä asiasta, niin suoraan ilmoittaa olevansa Suomessa. Mä luulen että tämä Suomessa olo liityy siihen, minkä sanoi olevan Independent Finnish project. Ei ehkä ihan pelkälle lomailulle paras aika ois, kun K:lla alkaa eurotour ja olivat just viikon yhdessä lomalla. Luulen että jos tulis vain lomalle, tulis joskus muulloin.
 

Yhteistyössä