K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kyllä usko Sadien Suomessa oloon, vaikka heidän seurusteluunsa uskonkin. Ihan jo siitäkin syystä, että jos haluavat pitää juttunsa piilossa, niin Suomi on suunnilleen ainut maa maailmassa Slovenian lisäksi, jossa B saatetaan tunnistaa kadulla (ja olla ehkä kiinnostuneita hänen seuralaisestaan).
No ei tietenkään ole, mistä tuommoinen huhu on nyt alkanut? Luulen et B:llä löytyy kaveriseuraa K:n laajemmista piireistä ellei se oikeasti halua vaan tutkia koleaa melankolista Helsinkiä itsekseen.
 
vierailija
Siis en usko S:n Hgissä oloon, mutta onko S. edelleen Pariisissa tai yleensäkin Eurooppassa? Vaikka haluan 100% sitä, että B. on Suomessa ja oletus olisi, että palaisi täältä Sloveniaan, niin pienessä mielessä käy, että fandomin oletus Hgistä sijaintina edelleen olisi hyvä alibi ollakin joissain muualla.
 
vierailija
Mä en kyllä usko Sadien Suomessa oloon, vaikka heidän seurusteluunsa uskonkin. Ihan jo siitäkin syystä, että jos haluavat pitää juttunsa piilossa, niin Suomi on suunnilleen ainut maa maailmassa Slovenian lisäksi, jossa B saatetaan tunnistaa kadulla (ja olla ehkä kiinnostuneita hänen seuralaisestaan).
En kyllä ymmärrä miksi Bojan ei ole siellä missä Sadie on. Vaikka S tekisi töitäkin, luulisi ettei joka päivä aamusta iltaan kuitenkaan.
 
vierailija
Siis en usko S:n Hgissä oloon, mutta onko S. edelleen Pariisissa tai yleensäkin Eurooppassa? Vaikka haluan 100% sitä, että B. on Suomessa ja oletus olisi, että palaisi täältä Sloveniaan, niin pienessä mielessä käy, että fandomin oletus Hgistä sijaintina edelleen olisi hyvä alibi ollakin joissain muualla.
Miksi ihmeessä B laittaisi stooria kysyäkseen Helsingissä olevia tapahtumia, jos ei oikeesti olis täällä? Eikö tästä voisi nauttia, kun B kerrankin on Suomessa vapaallaan taas
 
vierailija
Siis en usko S:n Hgissä oloon, mutta onko S. edelleen Pariisissa tai yleensäkin Eurooppassa? Vaikka haluan 100% sitä, että B. on Suomessa ja oletus olisi, että palaisi täältä Sloveniaan, niin pienessä mielessä käy, että fandomin oletus Hgistä sijaintina edelleen olisi hyvä alibi ollakin joissain muualla.
En usko että B pelaisi tuommoisia pelejä.

Mutta toisaalta oli toi vähän outo stoori nyt kun ajattelen, kun eikö oikeasti K tai sen valtava kaveriverkosto olisi voineet vinkata B:lle jotain tekemistä?
 
vierailija
Siis en usko S:n Hgissä oloon, mutta onko S. edelleen Pariisissa tai yleensäkin Eurooppassa? Vaikka haluan 100% sitä, että B. on Suomessa ja oletus olisi, että palaisi täältä Sloveniaan, niin pienessä mielessä käy, että fandomin oletus Hgistä sijaintina edelleen olisi hyvä alibi ollakin joissain muualla.
Mitä ihmettä, totta kai B on Helsingissä kun kerran itse niin ilmoitti? S ei ole, johan se olisi B seurasta ajat sitten nähty ja kaikki havainnot B:stä on yksinään kulkemassa.
 
vierailija
En usko että B pelaisi tuommoisia pelejä.

Mutta toisaalta oli toi vähän outo stoori nyt kun ajattelen, kun eikö oikeasti K tai sen valtava kaveriverkosto olisi voineet vinkata B:lle jotain tekemistä?
K:n ja sen ystävien ehdotukset on varmaan olleet tyyliin: mene lätkämatsiin, baariin, ja sitten keilailemaan. B toivoo varmaan jotain vähän antoisampaa pääkaupunkiantia.
 
vierailija
Siis en usko S:n Hgissä oloon, mutta onko S. edelleen Pariisissa tai yleensäkin Eurooppassa? Vaikka haluan 100% sitä, että B. on Suomessa ja oletus olisi, että palaisi täältä Sloveniaan, niin pienessä mielessä käy, että fandomin oletus Hgistä sijaintina edelleen olisi hyvä alibi ollakin joissain muualla.
Tää menee kyllä nyt yhtä harhaiseksi kuin eräätkin bojere-fanit jotka näillä palstoilla pyörii
 
vierailija
Siis en usko S:n Hgissä oloon, mutta onko S. edelleen Pariisissa tai yleensäkin Eurooppassa? Vaikka haluan 100% sitä, että B. on Suomessa ja oletus olisi, että palaisi täältä Sloveniaan, niin pienessä mielessä käy, että fandomin oletus Hgistä sijaintina edelleen olisi hyvä alibi ollakin joissain muualla.
Tämäkin on kyllä mahdollista.
Tai sitten B on oikeasti Helsingissä ja Sadie tänään Pariisissa jossain tilaisuudessa josta tulee kuvia ja B haluaa oikein korostaa, että katsokaa, minä en ole siellä (paitsi pian mutta se on salaista).
Eikös Boitsulta tullut jotain niitä korostettuja olen kotona -stooreja just Venetsian aikaankin?
 

Yhteistyössä