vierailija
No kai se nyt Helsingissä on kun kerran tekemistäkin kysyy.Tottakai B eilen oli Helsingissä. Tänään on tänään. Ja kai sitä pohdiskella voi.
No kai se nyt Helsingissä on kun kerran tekemistäkin kysyy.Tottakai B eilen oli Helsingissä. Tänään on tänään. Ja kai sitä pohdiskella voi.
Mitä stooreja ne oli?Tämäkin on kyllä mahdollista.
Tai sitten B on oikeasti Helsingissä ja Sadie tänään Pariisissa jossain tilaisuudessa josta tulee kuvia ja B haluaa oikein korostaa, että katsokaa, minä en ole siellä (paitsi pian mutta se on salaista).
Eikös Boitsulta tullut jotain niitä korostettuja olen kotona -stooreja just Venetsian aikaankin?
Minähän kirjoitinkin tuon kommenttini täysin tosissaniAha. Ja sinähän tietysti tiedät ja tunnet hänen kaikki ajatuksensa ja tekemisensä ja menemisensä.
Eikö Joksut tykkää myös käydä museoissakin? Tosin sellasta ei varmaan B tuolla hetkellä aatellutOnko meillä mitään kuvaa siitä mitä B tykkää tehdä kaupunkilomillaan? Keikoilla tykkää käydä... onko myös oopperan tai musikaalien ystävä?
Tossa stoorissa B suoraan kysyy "cool events", eli kyselee makeiden tapahtumien perään. Voin luvata että B:kään ei laske baarikännäilyä tai keilaamista "makeeksi tapahtumaksi".Unohtuuko taas, ettei B ole mikään hienohelma ja viihtyy oikein hyvin baareissa ja keilaamassa?
Onko heidän mahdollisen suhteensa salaaminen niin tärkeää, että tuollaisiin temppuihin ryhtyisi. Tai mistäs sitäkään tietää.Tämäkin on kyllä mahdollista.
Tai sitten B on oikeasti Helsingissä ja Sadie tänään Pariisissa jossain tilaisuudessa josta tulee kuvia ja B haluaa oikein korostaa, että katsokaa, minä en ole siellä (paitsi pian mutta se on salaista).
Eikös Boitsulta tullut jotain niitä korostettuja olen kotona -stooreja just Venetsian aikaankin?
Jep. Kyselee nimenomaan just menovinkkejä, mitä voisi tehdä ja mitä Helsingissä tapahtuisi. Tuollaisethan keksii ihan itsekinTossa stoorissa B suoraan kysyy "cool events", eli kyselee makeiden tapahtumien perään. Voin luvata että B:kään ei laske baarikännäilyä tai keilaamista "makeeksi tapahtumaksi".
No edellisillä kerroilla sitä on viety portion boysien keikoille ni kai se nyt on jo oppinut että järkkää itse omat ohjelmansa.En usko että B pelaisi tuommoisia pelejä.
Mutta toisaalta oli toi vähän outo stoori nyt kun ajattelen, kun eikö oikeasti K tai sen valtava kaveriverkosto olisi voineet vinkata B:lle jotain tekemistä?
Paitsi että ei Joksut siellä loppujen lopuksi olleet, kun tuli ne tekniset ongelmat vastaanNo edellisillä kerroilla sitä on viety portion boysien keikoille ni kai se nyt on jo oppinut että järkkää itse omat ohjelmansa.
Hyvä huomio.No edellisillä kerroilla sitä on viety portion boysien keikoille ni kai se nyt on jo oppinut että järkkää itse omat ohjelmansa.
Nordic tourilla oli. Miten onkin sattunut kummankin joksukeikan yhteyteen pb keikkaPaitsi että ei Joksut siellä loppujen lopuksi olleet, kun tuli ne tekniset ongelmat vastaan
Ai niin olikinNordic tourilla oli. Miten onkin sattunut kummankin joksukeikan yhteyteen pb keikka
En mäkään usko. Ainakin jos ovat avoimesti liikkuneet yhdessä Ljubljanassa ja käyttäytyneet jossain lentokentällä kuin pariskunta niin miksi taipua johonkin ihme temppuihin vielä kaukana Sloveniasta.Onko heidän mahdollisen suhteensa salaaminen niin tärkeää, että tuollaisiin temppuihin ryhtyisi. Tai mistäs sitäkään tietää.
Eikös koko muu bändi häipynyt sieltä varsin nopeasti?Nordic tourilla oli. Miten onkin sattunut kummankin joksukeikan yhteyteen pb keikka
Ai niin, totta. On jo oppinut että K:n menovinkit on mitä on. Symppiksiä kaikin puolin, mutta vähemmän syväluotaavia.No edellisillä kerroilla sitä on viety portion boysien keikoille ni kai se nyt on jo oppinut että järkkää itse omat ohjelmansa.
Ja kuten sanottu Joksut viihtyy täällä ja B tietää, mitä Helsingin maininta aiheuttaa faneissa eri tyisesti SuomalaisissaTai sitten B laittoi ihan oikean sijaintinsa stooriinsa. Voi olla ihan vaikka vain osoittaakseen, että on "avoimesti" Suomessa käymässä eikä mitään salatulla panolomalla Kyproksen jatkoksi K:n luona.
B ei ikinä pääse niistä eroon täällä ollessaanSääli kun PB:n seuraava Helsingin keikka on vasta ens viikolla, oltaisiin muuten satavarmasti saatu uusi yritys K:lta viedä B niiden keikalle.
No eivät ole missään lentokentällä olleet, nyt vähän rajaa näihin tarinoihin ja Ljubljanan kahvilaakaan ei ilmeisesti ole vieläkään ole löydetty eli onko kuva edes aito.En mäkään usko. Ainakin jos ovat avoimesti liikkuneet yhdessä Ljubljanassa ja käyttäytyneet jossain lentokentällä kuin pariskunta niin miksi taipua johonkin ihme temppuihin vielä kaukana Sloveniasta.
Ei johdu tästä, kun suurin osa tiesi jo sen fanikuvan kautta B:n olevan Suomessa. Halusi vaan tehdä kaikille tiettäväksi, että on täällä edelleen, mutta miksi?Tai sitten B laittoi ihan oikean sijaintinsa stooriinsa. Voi olla ihan vaikka vain osoittaakseen, että on "avoimesti" Suomessa käymässä eikä mitään salatulla panolomalla Kyproksen jatkoksi K:n luona.
No halusi kysyä menovinkkejäEi johdu tästä, kun suurin osa tiesi jo sen fanikuvan kautta B:n olevan Suomessa. Halusi vaan tehdä kaikille tiettäväksi, että on täällä edelleen, mutta miksi?
Hienoa, hyvin menee ja lisää varmasti nousee kun levy tuleeKuuntelijat nousee taas Joksuilla, nyt 157.3 tuhatta
Löytäis ne itsekin googlen kautta?No halusi kysyä menovinkkejä