K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämäkin on kyllä mahdollista.
Tai sitten B on oikeasti Helsingissä ja Sadie tänään Pariisissa jossain tilaisuudessa josta tulee kuvia ja B haluaa oikein korostaa, että katsokaa, minä en ole siellä (paitsi pian mutta se on salaista).
Eikös Boitsulta tullut jotain niitä korostettuja olen kotona -stooreja just Venetsian aikaankin?
Mitä stooreja ne oli?
 
vierailija
Tämäkin on kyllä mahdollista.
Tai sitten B on oikeasti Helsingissä ja Sadie tänään Pariisissa jossain tilaisuudessa josta tulee kuvia ja B haluaa oikein korostaa, että katsokaa, minä en ole siellä (paitsi pian mutta se on salaista).
Eikös Boitsulta tullut jotain niitä korostettuja olen kotona -stooreja just Venetsian aikaankin?
Onko heidän mahdollisen suhteensa salaaminen niin tärkeää, että tuollaisiin temppuihin ryhtyisi. Tai mistäs sitäkään tietää.
 
vierailija
Tai sitten B laittoi ihan oikean sijaintinsa stooriinsa. Voi olla ihan vaikka vain osoittaakseen, että on "avoimesti" Suomessa käymässä eikä mitään salatulla panolomalla Kyproksen jatkoksi K:n luona.
 
vierailija
En mäkään usko. Ainakin jos ovat avoimesti liikkuneet yhdessä Ljubljanassa ja käyttäytyneet jossain lentokentällä kuin pariskunta niin miksi taipua johonkin ihme temppuihin vielä kaukana Sloveniasta.
No eivät ole missään lentokentällä olleet, nyt vähän rajaa näihin tarinoihin ja Ljubljanan kahvilaakaan ei ilmeisesti ole vieläkään ole löydetty eli onko kuva edes aito.
 
vierailija
Tai sitten B laittoi ihan oikean sijaintinsa stooriinsa. Voi olla ihan vaikka vain osoittaakseen, että on "avoimesti" Suomessa käymässä eikä mitään salatulla panolomalla Kyproksen jatkoksi K:n luona.
Ei johdu tästä, kun suurin osa tiesi jo sen fanikuvan kautta B:n olevan Suomessa. Halusi vaan tehdä kaikille tiettäväksi, että on täällä edelleen, mutta miksi?
 
vierailija
Tuskin tähän mitään salaliittoa on saatu ympärille :D Eiköhän K:n kaupalliseen yhteistyöhön sisältynyt lennot ja matkat kahdelle. B hyödynsi lentoa ja tuli Suomeen tiedostaen K:lla olevan omiakin projekteja rinnalla. Ehkäpä lähtee sillä huomisella suoralla lennolla. Viimeistään lauantaina, kun pitäähän K:n olla Berliinissä sunnuntaina. B:llä on myös 14.10. hyväntekeväisyysesiintyminen Ljubljanassa.
 

Yhteistyössä