K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai sit niillä on raastava ero kun Kris on kuitenkin valinnut tyttiksensä ja D on jäänyt kuin nalli kalliolle vaikka on kaikin tavoin pyrkinyt tekemään Krisiin vaikutuksen. /j
Huomasin kyllä että kyse on vitsistä, mutta kyllä mä vähän oon miettinyt että mikäs kuvio tossa on kun se tyttis ei seuraa damonia (eikä toisinpäin mut D ei kaikkia kyl alakaan seurata) vaikka voisi olettaa että he ovat tavanneet ehkä useitakin kertoja Lontoossa ja tyttis on tehnyt aiemmin paljon muotijuttuja lehtiin yms. Sillä on kuitenkin seurannassa ja seuraajina esim se JC:n superkuuluisa tyttöystävä ja Louis starkey, jotka molemmat on Krisin lontoon ajan tuttuja, eli ei se mitenkään kategorisesti jätä uusia ihmisiä seuraamatta. Damon, Sadie, Emilia, Conor yms joiden kanssa joksut lontoossa viettivät aikaa, eivät ilmeisesti ole kuitenkaan hänen tutuiksi tulleet. Ja tiedän kyllä ettei se tyttis seuraa muita joksujakaan, enkä oikeastaan sitä pidä edes kovin kummallisena. Se jotenkin selittyisi sellaisella kotimaan arkipäiväisyydellä, mutta noita samassa kaupungissa asuvia julkkiksia voisin kuvitella sen pitävän kiinnostavina, jos vaan on päässyt tapaamaan.
 
vierailija
Huomasin kyllä että kyse on vitsistä, mutta kyllä mä vähän oon miettinyt että mikäs kuvio tossa on kun se tyttis ei seuraa damonia (eikä toisinpäin mut D ei kaikkia kyl alakaan seurata) vaikka voisi olettaa että he ovat tavanneet ehkä useitakin kertoja Lontoossa ja tyttis on tehnyt aiemmin paljon muotijuttuja lehtiin yms. Sillä on kuitenkin seurannassa ja seuraajina esim se JC:n superkuuluisa tyttöystävä ja Louis starkey, jotka molemmat on Krisin lontoon ajan tuttuja, eli ei se mitenkään kategorisesti jätä uusia ihmisiä seuraamatta. Damon, Sadie, Emilia, Conor yms joiden kanssa joksut lontoossa viettivät aikaa, eivät ilmeisesti ole kuitenkaan hänen tutuiksi tulleet. Ja tiedän kyllä ettei se tyttis seuraa muita joksujakaan, enkä oikeastaan sitä pidä edes kovin kummallisena. Se jotenkin selittyisi sellaisella kotimaan arkipäiväisyydellä, mutta noita samassa kaupungissa asuvia julkkiksia voisin kuvitella sen pitävän kiinnostavina, jos vaan on päässyt tapaamaan.
Semmosen kuriositeetin huomasin, että se Urbanin kanssa ne kyllä seuraa toisiaan :D
 
vierailija
Nimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset.
Tää on suurimmaksi osaksi tosi kiva paikka. Täällä tosin puhutaan paljon muustakin kun joksuista. Ja tadaa, eipä se juuri ärsytä kun ennustajaa ja jotain muuta välillä 😅

mut kolme keikkaa? Siis mitä?
 
vierailija
Vasta 7.10. Niin kuin postauksessa sanotaan. Eiköhän ne julkaise loput niin pian kuin pystyvät, jos niissä on jotakin häikkää, mikä esti nyt julkaisemisen
Toi et liput jo ois myynnissä selittäs ton, mutta onhan toi outoa 😅

Onko mitään spekuloitu et on taustalla? Yleensä noi suunnitellaan melko aikasin niin ettei tuu mitään ongelmia jne
 
vierailija
K tekee usein ennalta suunniteltuja videoita, mutta ei nyt hyvänen aika kaikki sentään ole mitään valmiiksi käsikirjoitettua Tollanen just on täysin spontaani juttu. Jos siinä olisi jotain etukäteen mietittyä, kai ne nyt olisi jotain kiinnostavampaa siihen saaneet, esim Bojaninkin saattaisi sanoa jotain. Tai että kuvauspaikka olisi ollut mielenkiintoisempi kuin jääkaapin ovi. Tuolta reissulta on useita selvästi mietittyjä videoita, joissa lähinnä K poseeraa eri tavoin ja niissä on selvästi harkittu jopa kuvakulmia ja taustamaisemia. Ne on ihan erityyppisiä.
No just se oli ennalta sovittu että B laittaa paidan päälle ja sit muka K huomaa.
 

Yhteistyössä