vierailija
Mikäs Damonilla on ku pukkaa surumielistä runoa? En ymmärrä mikä niiden lukujen tarkoitus siinä on.
Taisi jo poistua? Mulle ei ainakaan näy. :/ Millaisia lukuja siis oli?Mikäs Damonilla on ku pukkaa surumielistä runoa? En ymmärrä mikä niiden lukujen tarkoitus siinä on.
Ehkä haluavat pitää sen vielä salaisuutena. Tai vielä miettivät sen nimeä. Ei varmaan nimen keksiminen ole ollut ihan ykkösenä listallaOispa tullut Joksujen levyn nimi tänään selville eikä ”album release tour”. Onkohan heillä se vielä tiedossa?
Miksi ja mistä siellä nyt Bojania haukutaan?Vauvan ketjusta ei poistu enää viestit, B:n haukkumista olen ilmiantanut?
Se tais mennä jo ohi, jotain tosi lapsellista haisemisesta jne. Siellä on paikalla se kiusankappale, joka vastailee lyhyesti ja nenäkkäästi lähes joka viestiin. Rasittava ihminen.Miksi ja mistä siellä nyt Bojania haukutaan?
Hyvä jos on taas välillä oikea mode eikä lähde automaattisesti. Tässä lähiaikoina oli myös kun ei lähtenyt ihan mikä tahansa ja toisina päivinä lähtee valituksista päätellen kaikki.Vauvan ketjusta ei poistu enää viestit, B:n haukkumista olen ilmiantanut?
Aiemmin on lähtenyt tyyliin minuutissa niin sillä ihmettelin, vaikea sanoa olisiko sitten muka oikea mode vai joku muu syy.Hyvä jos on taas välillä oikea mode eikä lähde automaattisesti. Tässä lähiaikoina oli myös kun ei lähtenyt ihan mikä tahansa ja toisina päivinä lähtee valituksista päätellen kaikki.
Siis vauvalla.Nimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset.
Ehkä niissä muissa on jotain häikkää vielä, eikä niitä voi vielä julkaista. Mutta halusivat kuitenkin jotain julkaista faneille niin siksi nämä kolme alkuun. Veikkaus vaan siisNimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset.
Mutta toi oli eka osa vasta, tosin ne muutkin kannattaisi julkistaa ennen lipunmyynnin alkua saattaa tulla kaaos muuten?Nimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset.
Eiköhän nekin julkaista niin pian kuin pystyvät. Mikäli kyseessä on eka osa niin kuin B sanooMutta toi oli eka osa vasta, tosin ne muutkin kannattaisi julkistaa ennen lipunmyynnin alkua saattaa tulla kaaos muuten?
Oho, se ei sit kauaa pysynyt. Siinä oli jotain 28 ja 17 on 45, mutta en muista tarkkaa sanamuotoa. Se oli siis riimiruno, jossa oli nuo luvut mainittu alussa sekä lopussa, ja välissä oli jotain siitä miten rakkaimmat ihmiset erkaantuu tms (en muista oliko pointtina se että hänelle rakkat ihmiset erkaantuu toisistaan vai hänestä itsestään).Taisi jo poistua? Mulle ei ainakaan näy. :/ Millaisia lukuja siis oli?
Ja oikeastaan Joksujen insta muutama päivä sitten "in two days we release SOME DATES" koko kiertueesta ei oltu vielä pari päivää sitten puhuttu, vaan osa päivistäEiköhän nekin julkaista niin pian kuin pystyvät. Mikäli kyseessä on eka osa niin kuin B sanoo
Kris ei ole edelleenkään vastannut siihen D:n kommenttiin, että pettääkö Kris D:ta...Oho, se ei sit kauaa pysynyt. Siinä oli jotain 28 ja 17 on 45, mutta en muista tarkkaa sanamuotoa. Se oli siis riimiruno, jossa oli nuo luvut mainittu alussa sekä lopussa, ja välissä oli jotain siitä miten rakkaimmat ihmiset erkaantuu tms (en muista oliko pointtina se että hänelle rakkat ihmiset erkaantuu toisistaan vai hänestä itsestään).
Mä mietin tätä samaa Krisin kohdalla, kun se ei ole mitenkään reagoinut siihen Damonin cheating on me -kommenttiin mutta härtsän emojikommentista oli jo tykännyt. Voisin kuvitella että D ja Kris pitää yhteyttä kentis aika säännöllisestikin, mutta härtsän kanssa kuulumisia vaihdellaan lähinnä silloin kun nähdään.Mä oon järkeillyt ton tykkäämiskulttuurin aina siten, ettei välttämättä samalla innolla tykkää ja lue läheisimpien postauksia, koska tietää mitä heille kuuluu. Toimin itse samalla tavalla. Aika harvoin nykyään mistään Kärpänkään jutuista tykkäilee.
Tämä olisi kannattanut tuoda esiin jo tuossa postauksessa uudemman kerran tai nyt äkkiä laittaa jokin lisäselvitys asiasta.Ja oikeastaan Joksujen insta muutama päivä sitten "in two days we release SOME DATES" koko kiertueesta ei oltu vielä pari päivää sitten puhuttu, vaan osa päivistä
Voi muuten olla mahdollista. D&Kris tosiaan vaikuttavat läheisimmiltä kuin esim Kris&Härtsä. Luulen kanssa, että D&Kris vähintään viestittelevät säännöllisesti ja saattavat puhua puhelimessakin, mikäli se on heillä tapanaMä mietin tätä samaa Krisin kohdalla, kun se ei ole mitenkään reagoinut siihen Damonin cheating on me -kommenttiin mutta härtsän emojikommentista oli jo tykännyt. Voisin kuvitella että D ja Kris pitää yhteyttä kentis aika säännöllisestikin, mutta härtsän kanssa kuulumisia vaihdellaan lähinnä silloin kun nähdään.
B laittoi jo omaan stooriin, ettö first part?Tämä olisi kannattanut tuoda esiin jo tuossa postauksessa uudemman kerran tai nyt äkkiä laittaa jokin lisäselvitys asiasta.
Niin, mutta jos mietitään viestintästretegisesti niin asian olisi voinut hoitaa paremmin.B laittoi jo omaan stooriin, ettö first part?
Tai sit niillä on raastava ero kun Kris on kuitenkin valinnut tyttiksensä ja D on jäänyt kuin nalli kalliolle vaikka on kaikin tavoin pyrkinyt tekemään Krisiin vaikutuksen. /jVoi muuten olla mahdollista. D&Kris tosiaan vaikuttavat läheisimmiltä kuin esim Kris&Härtsä. Luulen kanssa, että D&Kris vähintään viestittelevät säännöllisesti ja saattavat puhua puhelimessakin, mikäli se on heillä tapana
Ja asia kannataisi kyllä vielä korjata.Niin, mutta jos mietitään viestintästretegisesti niin asian olisi voinut hoitaa paremmin.