K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset. 😆
 
vierailija
Nimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset.
Siis vauvalla.
 
vierailija
Nimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset.
Ehkä niissä muissa on jotain häikkää vielä, eikä niitä voi vielä julkaista. Mutta halusivat kuitenkin jotain julkaista faneille niin siksi nämä kolme alkuun. Veikkaus vaan siis
 
vierailija
Nimestään huolimatta tämä paikka on monesti järkevin näistä keskustelupaikoista. Vahinko, että siellä keskustelu meni taas omituiseksi. Siellä oli hyvää pohdintaa noista kolmesta tulevasta Joksujen keikasta. Vaikka hyviä pointteja onkin tullut, olen edelleen pikkuisen hämmentynyt tuosta ratkaisusta. No, ehkä olikin Krisin tarkoittama "jännittävät" uutiset.
Mutta toi oli eka osa vasta, tosin ne muutkin kannattaisi julkistaa ennen lipunmyynnin alkua saattaa tulla kaaos muuten?
 
vierailija
Taisi jo poistua? Mulle ei ainakaan näy. :/ Millaisia lukuja siis oli?
Oho, se ei sit kauaa pysynyt. Siinä oli jotain 28 ja 17 on 45, mutta en muista tarkkaa sanamuotoa. Se oli siis riimiruno, jossa oli nuo luvut mainittu alussa sekä lopussa, ja välissä oli jotain siitä miten rakkaimmat ihmiset erkaantuu tms (en muista oliko pointtina se että hänelle rakkat ihmiset erkaantuu toisistaan vai hänestä itsestään).
 
vierailija
Oho, se ei sit kauaa pysynyt. Siinä oli jotain 28 ja 17 on 45, mutta en muista tarkkaa sanamuotoa. Se oli siis riimiruno, jossa oli nuo luvut mainittu alussa sekä lopussa, ja välissä oli jotain siitä miten rakkaimmat ihmiset erkaantuu tms (en muista oliko pointtina se että hänelle rakkat ihmiset erkaantuu toisistaan vai hänestä itsestään).
Kris ei ole edelleenkään vastannut siihen D:n kommenttiin, että pettääkö Kris D:ta...🤣
 
vierailija
Mä oon järkeillyt ton tykkäämiskulttuurin aina siten, ettei välttämättä samalla innolla tykkää ja lue läheisimpien postauksia, koska tietää mitä heille kuuluu. Toimin itse samalla tavalla. Aika harvoin nykyään mistään Kärpänkään jutuista tykkäilee.
Mä mietin tätä samaa Krisin kohdalla, kun se ei ole mitenkään reagoinut siihen Damonin cheating on me -kommenttiin mutta härtsän emojikommentista oli jo tykännyt. Voisin kuvitella että D ja Kris pitää yhteyttä kentis aika säännöllisestikin, mutta härtsän kanssa kuulumisia vaihdellaan lähinnä silloin kun nähdään.
 
vierailija
Mä mietin tätä samaa Krisin kohdalla, kun se ei ole mitenkään reagoinut siihen Damonin cheating on me -kommenttiin mutta härtsän emojikommentista oli jo tykännyt. Voisin kuvitella että D ja Kris pitää yhteyttä kentis aika säännöllisestikin, mutta härtsän kanssa kuulumisia vaihdellaan lähinnä silloin kun nähdään.
Voi muuten olla mahdollista. D&Kris tosiaan vaikuttavat läheisimmiltä kuin esim Kris&Härtsä. Luulen kanssa, että D&Kris vähintään viestittelevät säännöllisesti ja saattavat puhua puhelimessakin, mikäli se on heillä tapana
 
vierailija
Voi muuten olla mahdollista. D&Kris tosiaan vaikuttavat läheisimmiltä kuin esim Kris&Härtsä. Luulen kanssa, että D&Kris vähintään viestittelevät säännöllisesti ja saattavat puhua puhelimessakin, mikäli se on heillä tapana
Tai sit niillä on raastava ero kun Kris on kuitenkin valinnut tyttiksensä ja D on jäänyt kuin nalli kalliolle vaikka on kaikin tavoin pyrkinyt tekemään Krisiin vaikutuksen. /j
 

Yhteistyössä