vierailija
Jos ne seuralaiset tulikin sit myöhemmin, kun K:n postausten laittokin loppui kuin seinään.
Onhan tämäkin mahdollinen skenaario, mutta mä en vieläkään ymmärrä sitä, että mitä väliä sillä lomaseurueen kokoonpanolla tai koolla on. Miksi puolisoiden pitäisi matkustaa aina yhdessä?Jos ne seuralaiset tulikin sit myöhemmin, kun K:n postausten laittokin loppui kuin seinään.
Miksi trollata kompostissa asialla, kun ei se täällä ärsytä varmaan ketään?Uskotko sä oikeesti tuon trollin juttuja? Eiköhän he ihan kahden ole olleet
Tän tyyppinen trollaus on kaikkein säälittävintä mitä tässä fandomissa on nähty. Shipparit pilvilinnoineenkin jää toiseksi näille, jotka väittää olevansa milloin mitäkin sisäpiiriä ja tietävänsä yksityiselämästä oikeita asioita.Hah. Arvasin. Ei ne siellä kahdestaan olleet
Seuralaisia nähty kyseisessä paikassa.
”sisäpiiri” ja tosi shippaajat ovat fandomien suurin riesa.Tän tyyppinen trollaus on kaikkein säälittävintä mitä tässä fandomissa on nähty. Shipparit pilvilinnoineenkin jää toiseksi näille, jotka väittää olevansa milloin mitäkin sisäpiiriä ja tietävänsä yksityiselämästä oikeita asioita.
Ai NM ja S olisivat ottaneet yhdessä toisen majoituksen muutamaksi päiväksi poikien pakettiloman rinnalle samaan paikkaan? Koska edelleenkään, he ei kaikki mahdu siihen samaan yhden makuuhuoneen huoneistoon mitenkään nukkumaan. Ainoa mikä voisi ehkä toimia on, että K ja Nm nukkuu makuuhuoneessa ja B sohvalla, mutta en tiedä miksi B haluaisi maksaa melko kalliin hinnan viikon sohvalla nukkumisesta ja kolmantena pyöränä matkustamisesta ilman omaa seuralaista.Jos ne seuralaiset tulikin sit myöhemmin, kun K:n postausten laittokin loppui kuin seinään.
Ehkä B ja K nukkuivat NM:n ja S:n kanssa samassa sängyssä. Sopu sijan antaa ja aina voi vuorotella sitä, että kuka on päällä.Ai NM ja S olisivat ottaneet yhdessä toisen majoituksen muutamaksi päiväksi poikien pakettiloman rinnalle samaan paikkaan? Koska edelleenkään, he ei kaikki mahdu siihen samaan yhden makuuhuoneen huoneistoon mitenkään nukkumaan. Ainoa mikä voisi ehkä toimia on, että K ja Nm nukkuu makuuhuoneessa ja B sohvalla, mutta en tiedä miksi B haluaisi maksaa melko kalliin hinnan viikon sohvalla nukkumisesta ja kolmantena pyöränä matkustamisesta ilman omaa seuralaista.
Mä luulen että sugar daddy K on varannut majoituksen ja maksaa sen.Ai NM ja S olisivat ottaneet yhdessä toisen majoituksen muutamaksi päiväksi poikien pakettiloman rinnalle samaan paikkaan? Koska edelleenkään, he ei kaikki mahdu siihen samaan yhden makuuhuoneen huoneistoon mitenkään nukkumaan. Ainoa mikä voisi ehkä toimia on, että K ja Nm nukkuu makuuhuoneessa ja B sohvalla, mutta en tiedä miksi B haluaisi maksaa melko kalliin hinnan viikon sohvalla nukkumisesta ja kolmantena pyöränä matkustamisesta ilman omaa seuralaista.
Tämä! Ihan vain realistisesti ajateltuna kolmisin matkailu tuntuu ihan hassulta idealta. En usko, että B lähtisi kolmanneksi pyöräksi reissuun. Kuka oikeasti näin tekisi?Ai NM ja S olisivat ottaneet yhdessä toisen majoituksen muutamaksi päiväksi poikien pakettiloman rinnalle samaan paikkaan? Koska edelleenkään, he ei kaikki mahdu siihen samaan yhden makuuhuoneen huoneistoon mitenkään nukkumaan. Ainoa mikä voisi ehkä toimia on, että K ja Nm nukkuu makuuhuoneessa ja B sohvalla, mutta en tiedä miksi B haluaisi maksaa melko kalliin hinnan viikon sohvalla nukkumisesta ja kolmantena pyöränä matkustamisesta ilman omaa seuralaista.
Oksettavaa tekstiä heti aamusta.Ehkä B ja K nukkuivat NM:n ja S:n kanssa samassa sängyssä. Sopu sijan antaa ja aina voi vuorotella sitä, että kuka on päällä.
Siksi, jos näin on, niin totisesti toivon B:lläkin olevan siellä jonkun.Musta se olis jopa kusipäistä Kärtsältä raahata muijansa sinne, että yksi saa pyöriä kolmantena pyöränä mukana, vaikka tiedän ettei se varmaan Boitsua haittaisi. Silti ajatuksena kamala. Vihaan ihmisiä, jotka aina raahaa kumppaniaan mukaan kaikkialle. Miksi? Ajattelematonta.
Ystävä, kollega ja something more. Much more..Mitä sinä täällä kenestäkään luulet tietäväsi jonkun syntymäpaikan mukaan ja vielä vähemmän jostakin julkkiksesta? Oon kans aika varma, ettei tuollaiseen lähtisi mukaan, eipä sillä että kuvittelisin sen olevan edes realistinen vaihtoehto B:n ystävä ja kollega kertoman perusteella.
No mene muualle oksentamaan.Oksettavaa tekstiä heti aamusta.
Niinpä, samoin minäkin toivon, jos näin on.Siksi, jos näin on, niin totisesti toivon B:lläkin olevan siellä jonkun.
Onko sulla jotakin polyamoriaa vastaan?Oksettavaa tekstiä heti aamusta.
Tai sitten B:llä on tyttöystävä/kumppani, mutta hän ei todellakaan ole S. Ehkä joku slovenialainen.Tämä! Ihan vain realistisesti ajateltuna kolmisin matkailu tuntuu ihan hassulta idealta. En usko, että B lähtisi kolmanneksi pyöräksi reissuun. Kuka oikeasti näin tekisi?
Musta se on normaalia jos ihminen haluaa joskus lomailla kavereidenkin kanssa ilman kumppania. Jos tosin on kovin mustasukkainen kumppani, joka pelkää puolison käyvän jossakin strippibaarissa tai vievän naisia hotsku huoneeseen jonkun baari-illan jälkeen.Musta se olis jopa kusipäistä Kärtsältä raahata muijansa sinne, että yksi saa pyöriä kolmantena pyöränä mukana, vaikka tiedän ettei se varmaan Boitsua haittaisi. Silti ajatuksena kamala. Vihaan ihmisiä, jotka aina raahaa kumppaniaan mukaan kaikkialle. Miksi? Ajattelematonta.
Oksettava ajatus. Sairasta.Mä luulen että sugar daddy K on varannut majoituksen ja maksaa sen.
Miksi oletetaan että se B:n mahdollinen tyttis on just S? Entä jos hän seurustelee ihan jonkun toisen naisen kanssa.No minä pidän aika epätodennäköisenä, että jos B:llä ja S:llä kuitenkin vielä suht hiljattain seurustelunsa aloittaneena olisi mahdollisuus irrottaa viikko yhteistä aikaa, lähtisivät kaveripariskuntalomalle Kyproksen bilemestaan. Sellaiset(kin) lomat varmaan voivat vastaisuudessa olla mahdollisia, mutta eiköhän he nyt olisi lentäneet (panemaan) johonkin vähän privaatimpaan kohteeseen kaksin.
En tarkoita etteivätkö S ja K/NM voisi vallan hyvin viihtyä toistensa seurassa, mutta eivät ne kai ole (tiedetysti/ehkä) tavanneetkaan vielä.
Niimpä. S on ilmeisesti filmaamassa ST:tä, joten samaan aikaan B lomailemassa ystävänsä kanssa on ihan normaalia. Kun S on vapaalla niin silloin S ja B viettää aikaa yhdessä.No minä pidän aika epätodennäköisenä, että jos B:llä ja S:llä kuitenkin vielä suht hiljattain seurustelunsa aloittaneena olisi mahdollisuus irrottaa viikko yhteistä aikaa, lähtisivät kaveripariskuntalomalle Kyproksen bilemestaan. Sellaiset(kin) lomat varmaan voivat vastaisuudessa olla mahdollisia, mutta eiköhän he nyt olisi lentäneet (panemaan) johonkin vähän privaatimpaan kohteeseen kaksin.
En tarkoita etteivätkö S ja K/NM voisi vallan hyvin viihtyä toistensa seurassa, mutta eivät ne kai ole (tiedetysti/ehkä) tavanneetkaan vielä.
Miten voit olla noin huumorintajuton?Oksettava ajatus. Sairasta.
K sen matkan on ainakin varannut ihan käytännön syistä, mutta kulut on voineet pistää puoliksi.Miten voit olla noin huumorintajuton?
No, joka tapauksessa uskon että K voisi hyvin varata matkan ja maksaa majoituksen omasta pussista. B maksaa sitten jotain muuta tai varaa seuraavan matkan.
Takuulla ei tule enää mitään tällaista. Toi petätkö mua on niiden välissä pyörinyt läppä, jonka heittely joskus harvoin instaan on se taso, jolla vielä yhteydessä julkisuuteen päin ovat.Täällä menee nyt hiukan puurot ja vellit sekaisin. En ole missään kohtaan väittänytkään, etteivätkö he näkisi. Kirjoitin, että tuskin tulevat enää näkemään niin paljon, koska viettävät aikaa eri maissa ja D:llä on niin paljon muitakin ystäviä ja kiireitä. Ihan niinkuin Joksuillakin. Mä siis tykkään D:stä ja toivoisin häntä kuvioihin mukaan, mutta realistisesti ajateltuna, emme ehkä tule enää saamaan mitään sidonta ja sylivideoita tai muutenkaan yhteistä materiaalia niin paljon, kuin mitä alkuvuodesta.