K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No joo olin eka aluks sitä mieltä, että K ja Joksut ei tapaa tällä reissulla, mutta kyllä toi H:n tiktok vähän mietityttää, että mikä homma 😅 jospa tänään saatais jotain lisävihjeitä tai paljastus K:n olinpaikasta. Tai Joksuilta jotain niitten puuhista
 
vierailija
Haloo! Ihan hyvin uskon, että voivat olla yhdessä kahvitelleet, mutta se kuva on naurettavan huono ja täynnä tyypillisiä tekoälyllä tehdyissä kuvissa ilmeneviä virheitä. Vai että denial? Oot kyllä hauska!
Eri, mutta kerropa edes yksi tällainen .selvä todiste. Tai käy tekemässä vastaava kuva, jonka lähdekuvaa ei ole löydettävissä missään netissä. Tuo kuva sitten tänne näytille niin arvioidaan. Muuten tämä on taas vaan tätä epätoivoista kieltämistä ja viimeiseen oljenkorteen tarttumista.
 
vierailija
Kyllähän se kuuluu olennaisesti aiheeseen, jos K on parhaillaan tekemässä vierailua Sloveniassa. Toki muu liika shippi kuuluu muualle, mutta saahan siitä puhua.
No niin just. Joku yrittää taas tahallaan määräillä, ettei tästäkään asiasta saisi täällä puhua. Shippi on erikseen, mutta kyllä nyt hyvänen aika ystävien mahdollisesta tapaamisesta saa puhua
 
vierailija
Tuskinpa k on sloveniassa, ja mä oon niin kyllästyny siihen, ettei tippaakaan kiinnosta vaikka oiskin. Jos sieltä jotain kontsaa tulee, sekin on kuitenkin joku sama vanha juttu. Denssi part 3. Niin köyhää ja kulunutta.
 
vierailija
Tuskinpa k on sloveniassa, ja mä oon niin kyllästyny siihen, ettei tippaakaan kiinnosta vaikka oiskin. Jos sieltä jotain kontsaa tulee, sekin on kuitenkin joku sama vanha juttu. Denssi part 3. Niin köyhää ja kulunutta.
No ehkä me jossain kohtaa saadaan tietää, missä se K parhaillaan on. Voi olla Sloveniassa tai sitten tää vaan on joku Härtsän ja K:n jekku 🤷
 
vierailija
Tuskinpa k on sloveniassa, ja mä oon niin kyllästyny siihen, ettei tippaakaan kiinnosta vaikka oiskin. Jos sieltä jotain kontsaa tulee, sekin on kuitenkin joku sama vanha juttu. Denssi part 3. Niin köyhää ja kulunutta.
Ihan varmasti on. Sen verran selkeesti K on pitänyt hiljaiseloa häiden jälkeen yhtä Iltis stooria lukuun ottamatta. Joku idea tässä on. Part 2 ootellessa.
 

Yhteistyössä