vierailija
Onhan se ennenkin reissun jälkeen ollut hiljaa jaon luultu sen menneen sloveniaan. Se on kuitenki taas jossain rukalla.
Mutta onko ennen tullut Härtsältä where is Käärijä videota?Onhan se ennenkin reissun jälkeen ollut hiljaa jaon luultu sen menneen sloveniaan. Se on kuitenki taas jossain rukalla.
Itse olen kyllästynyt K&B shippiin, mutta kyllä musta olis hienoa, jos K (+crew) tapais Jokerit. Koko viisu 2023 poppoon tapaaminen olis myös nostalgista.Kyllähän se kuuluu olennaisesti aiheeseen, jos K on parhaillaan tekemässä vierailua Sloveniassa. Toki muu liika shippi kuuluu muualle, mutta saahan siitä puhua.
Koko viisuporukan tapaaminen kiinnostais muakin, mutta pelkkä k ei.Itse olen kyllästynyt K&B shippiin, mutta kyllä musta olis hienoa, jos K (+crew) tapais Jokerit. Koko viisu 2023 poppoon tapaaminen olis myös nostalgista.
Saa tottakai, sehän on ihanaa jos näkevät. En itse shippaa.No niin just. Joku yrittää taas tahallaan määräillä, ettei tästäkään asiasta saisi täällä puhua. Shippi on erikseen, mutta kyllä nyt hyvänen aika ystävien mahdollisesta tapaamisesta saa puhua
Silloin sanotaan ovat ystäviä väärinkäsitysten välttämiseksi.No onhan heillä ainakin ystävyyssuhde. Ihan itse Bojan siitä kertoi. Suhde joka tapauksessa.
Tämä olisi kieltämättä kiinnostavampi vaihtoehto.Koko viisuporukan tapaaminen kiinnostais muakin, mutta pelkkä k ei.
Samat ajatuksetItse olen kyllästynyt K&B shippiin, mutta kyllä musta olis hienoa, jos K (+crew) tapais Jokerit. Koko viisu 2023 poppoon tapaaminen olis myös nostalgista.
Ei se Sloveniasta silti kerro välttämättä, en usko ennen kuin omin silmin näen.Mutta onko ennen tullut Härtsältä where is Käärijä videota?
Muistathan itsekin sitten aina K:n ja B:n väleistä kirjoittaessasi tarkentaa, että kyseessä on ystävät.Silloin sanotaan ovat ystäviä väärinkäsitysten välttämiseksi.
Suhde on laaja käsite.Silloin sanotaan ovat ystäviä väärinkäsitysten välttämiseksi.
Niin on ja tuo teksti on niin kuvaava. Bojan on kyl täynnä rakkautta. Osaa osoittaa sitä muille niin kauniisti.Ihana kuva B:stä ja Janista. https://x.com/yoda_bor/status/1835707750652768269?s=61
Johon B pukee mahdollisimman tylsän puseron päälleen. Toisin kuin braaderia nähdessään…No onhan heillä ainakin ystävyyssuhde. Ihan itse Bojan siitä kertoi. Suhde joka tapauksessa.
No jo on epätoivoista.Johon B pukee mahdollisimman tylsän puseron päälleen. Toisin kuin braaderia nähdessään…
No ei ole, mutta shippaako Härtsä? Tämähän on ihan selkeästi sitä.Mutta onko ennen tullut Härtsältä where is Käärijä videota?
Just ajattelin samaa, kaikenlaisia perusteluja sitä näkeeNo jo on epätoivoista.
Antaa se joo vihjeitä, mut ei se silti tarkoita et shippaa. Mut siitä oon samaa mieltä et vihjailee nyt että K on Joksuja tapaamassaNo ei ole, mutta shippaako Härtsä? Tämähän on ihan selkeästi sitä.
Se antaa vihjeitä, ja me hullut juostaan perässä. Kärtsä on Sloveniassa. Ei H tuollaista peliä pelaisi, jos se olis esim mummon luona Jyväskylässä.
Johon B pukee mahdollisimman tylsän puseron päälleen. Toisin kuin braaderia nähdessään…
Hermostuitko, kun osui oikeaan?Just ajattelin samaa, kaikenlaisia perusteluja sitä näkee
Tää on kyllä parasta viihdettäHermostuitko, kun osui oikeaan?
Ei jeesus te ootte sekasin.Hermostuitko, kun osui oikeaan?
Ei kukaan täyspäinen ylipäätänsä tule shippaamaan bojereä kompostiin, vaan tekee sen shippiketjuissa.Ei jeesus te ootte sekasin.