K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se ois kuulkaa Bluza ens viikolla
Hyvä että säkin oon siirtynyt tänne. Miten toi sun ilmoitus eroaa eilispäivästä? Ihan yhtä hyvin olisit voinut intoilla eilen, että milloin se on. Mutta ei, kun se, että "ensi viikolla" saa sanoa, on susta tosi kivaa ja voit pettää itseäsi, miten se on paaaaaljon lähempänä kuin eilen. Viikkoa lähempänä, sun kirjoissa?
 
vierailija
Kyllä mä ihan aidosti pidän Kärpän fg:aa hyvännäköisenä ja Miken avokki vasta hyvännäköinen onkin. Mut enemmän omaan makuuni on kuitenkin luonnollisempi naisvartalo eli gf on kivan muodokas. En ymmärrä miks niin vimmatusti pitää tätäkin asiaa pitää trollauksena ja vastustaa. Miksei voi (hyvännäköisten miesten) naisetkin olla hyvännäköisiä. Kärpän valinta kaiken lisäksi ollut tämä nainen, joten sitäkin vois kunnioittaa.
 
vierailija
Hyvä että säkin oon siirtynyt tänne. Miten toi sun ilmoitus eroaa eilispäivästä? Ihan yhtä hyvin olisit voinut intoilla eilen, että milloin se on. Mutta ei, kun se, että "ensi viikolla" saa sanoa, on susta tosi kivaa ja voit pettää itseäsi, miten se on paaaaaljon lähempänä kuin eilen. Viikkoa lähempänä, sun kirjoissa?
Mikä sua vaivaa siirtynyt mistä minne? On täällä ennenkin saanut hehkuttaa :D?
 
vierailija
Hyvä että säkin oon siirtynyt tänne. Miten toi sun ilmoitus eroaa eilispäivästä? Ihan yhtä hyvin olisit voinut intoilla eilen, että milloin se on. Mutta ei, kun se, että "ensi viikolla" saa sanoa, on susta tosi kivaa ja voit pettää itseäsi, miten se on paaaaaljon lähempänä kuin eilen. Viikkoa lähempänä, sun kirjoissa?
Kato, meidän päivänsädekin herännyt
 
vierailija
Noi näyttää aina saman mallisilta kuin ne esiintymishousut. Oiskohan Kirri vaan samoilla kaavoilla suunnitellut Boitsulle nuokin. Nythän on väljyys muotia.
Musta ne viimeaikaiset esiintymishousut on olleet Bojanille liian isoja. Väljät mallit on erilaisia, ne on näyttäneet vaan liian suurilta. Nyt en edes kiinnittänyt housuihin kummempaa huomiota, toi asu oli kokonaisuudessaan kyllä tosi kiva.
 
vierailija
Omaan silmääni sekä K että puolisonsa ovat ihan tavallisia tyyppejä. Ei mitään erityisen kauniita mutta eivät kyllä rumiakaan. Olen heidät muutama kerran nähnyt siviilinä ja eivät mitenkään poikennut lähiön muista tyypeistä.

Mutta kun K lavalla, sitten se karisma tulee esiin ja silloin on todella kuuma ja upea.
 
vierailija
Musta ne viimeaikaiset esiintymishousut on olleet Bojanille liian isoja. Väljät mallit on erilaisia, ne on näyttäneet vaan liian suurilta. Nyt en edes kiinnittänyt housuihin kummempaa huomiota, toi asu oli kokonaisuudessaan kyllä tosi kiva.
Bojan laihtunut välillä ja kirrannut (ne Kirrin🤭) housut vyöllä hassusti ja silloin ne menettää mallinsa täysin. Tulee myös vaikutelma et etumus pullottaa.
 
vierailija
Öyh. Saa sitä kai ihmistä ihastella täällä Kompostissa varsinkin. Musta ovat mätsäävä pariskunta, pieniä ja muodokkaita, kuten joku kuvaili aiemmin. Jotenkin naimanaamat.
Siis olen kyllä yksi ihastelijoista. Öyhötyksellä viittasin tohon venäläismielisyyden todisteluun. Ja mitä pahaa siinä itse asiassa on. Olen minäkin suomalaismielinen. Mutta ei se tarkoita että hän tukee Putlerin toimia ja on ihan just lähdössä Ukrainaan lahtaamaan lapsia.
 
vierailija
Siis olen kyllä yksi ihastelijoista. Öyhötyksellä viittasin tohon venäläismielisyyden todisteluun. Ja mitä pahaa siinä itse asiassa on. Olen minäkin suomalaismielinen. Mutta ei se tarkoita että hän tukee Putlerin toimia ja on ihan just lähdössä Ukrainaan lahtaamaan lapsia.
No tuskin on ja varmasti ihan yhtälailla kauhuissaan Butlerin aikaansaannoksista ku muutkin.
 

Yhteistyössä