K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On monen toive nyt, että omakohtaiset seksikuvaukset jää pois, artikkeli taas avasi keskusteltavaa aihetta eli ei siis turha.
On myös monen toive, että niitä jatketaan. Ja edelleen, tämä ei ole demokratia. Vaikka täällä olisi 2 ihmistä joka haluaa munaa lutkuttaa ja siitä keskustella, ja 200 joita se ällöttää, silti niillä kahdella on täysi oikeus asiasta keskustella.

Olethan sinäkin täällä luultavasti ihan itseksesi höpöttämässä aiheesta joka ei ketään muuta kiinnosta (pyhästä Bojanista jonka siveysvyö on takalukossa).
 
vierailija
Sanoisin, että mun oli pakko nostaa sekin näkökulma esille, että hän ei harrasta irtosuhteita, kun en häntä tunne. Eli en voi lähtökohtaisesti olettaa, että hänellä on säätöä, vaan pidin mahdollisena, että arvostaa rakkautta ja seksiä sillä tavalla, että haluaa sitä varten parisuhteen. Ja jos näin ei hänen sanansa mukaan sattuisi oikeasti olemaan, niin sitten mulla ei ole siihen mitään sanomista.
Muita ihmisiä voi arvostaa ja rakastaa, vaikka harrastaisikin seksiä ilman, että on parisuhteessa. Sä yrität taas tehdä seksistä mörköä ja parisuhteen ulkopuolella sitä harrastavista jotenkin huonompia.
 
vierailija
Muita ihmisiä voi arvostaa ja rakastaa, vaikka harrastaisikin seksiä ilman, että on parisuhteessa. Sä yrität taas tehdä seksistä mörköä ja parisuhteen ulkopuolella sitä harrastavista jotenkin huonompia.
Ja siis en ajattele, että sellainen on huonompaa aina. Mutta siitä on ihmisillä myös huonoja kokemuksia (toki niin kuin on parisuhteistakin), mutta itse en näe, että irtosuhteet on parempi tilanne kuin hyvä parisuhde tai sellainen sinkkuus ja pidättäytyminen, jossa ne irtosuhteet ovat juttu mistä ei saa mitään.
 
vierailija
Ja siis en ajattele, että sellainen on huonompaa aina. Mutta siitä on ihmisillä myös huonoja kokemuksia (toki niin kuin on parisuhteistakin), mutta itse en näe, että irtosuhteet on parempi tilanne kuin hyvä parisuhde tai sellainen sinkkuus ja pidättäytyminen, jossa ne irtosuhteet ovat juttu mistä ei saa mitään.
Mutta kyllähän niistä irtosuhteista nimenomaan saa.
 
vierailija
Ja siis en ajattele, että sellainen on huonompaa aina. Mutta siitä on ihmisillä myös huonoja kokemuksia (toki niin kuin on parisuhteistakin), mutta itse en näe, että irtosuhteet on parempi tilanne kuin hyvä parisuhde tai sellainen sinkkuus ja pidättäytyminen, jossa ne irtosuhteet ovat juttu mistä ei saa mitään.
Vaikka sä et saisi niistä mitään, niin joku muu saattaa saada. Ehkä joku haluaa harrastaa niitä irtosuhteita, vaikka parisuhde olisikin kiikarissa tai sitten henkilö ei edes kaipaa parisuhdetta, vaan vain seksiä. On monta tapaa elää ja se meidän tapa elää ei välttämättä ole se oikea. Hirveän vanhanaikainen ja ns. heteronormatiivinen malli näyttää olevan iskostunut joidenkin päähän
 
vierailija
Vaikka sä et saisi niistä mitään, niin joku muu saattaa saada. Ehkä joku haluaa harrastaa niitä irtosuhteita, vaikka parisuhde olisikin kiikarissa tai sitten henkilö ei edes kaipaa parisuhdetta, vaan vain seksiä. On monta tapaa elää ja se meidän tapa elää ei välttämättä ole se oikea. Hirveän vanhanaikainen ja ns. heteronormatiivinen malli näyttää olevan iskostunut joidenkin päähän
Voi olla tietenkin, olenkin vain tuonut tätä toista näkökantaa esille.
 

Yhteistyössä