K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sekään ei oo normaalia nähnytkään. On täysin parasosiaalinen Bojanin suhteen. Kirjoittanut niin paljon niitä ficcejä, että luulee tuntevansa Bojanin ja hänen mielensä.
En ole kyllä saanut tällaista mielikuvaa hänestä. Bojaniin suhtaudutaan ihan järkyttävän tunteenomaisesti, joten ehkä siinä keskustelun timmellyksessä Joymuffin joutui myrskyn silmään syyttä. Ehkä hän valitsi sellaiset sanat kuvaamaan asiaa, joihin oli liian helppoa takertua takertumisen halusta.
 
vierailija
No minä kirjoitin kyllä tuon silloin joskus, kun oli huono päivä, mutta oon tullut siihen tulokseen, että ystäviä vain ovat, ei viitettä muuhun ottaen huomion myös B:n omat puheet.
No mutta entä jos käy ilmi, että seurustelevat? Pitäiskö sun edes vähän henkisesti valmistautua siihen ja vieroittaa edes vähän itseäsi näistä palstoista? Itsesi takia. Tai alkaa ajatella B:n kannalta, että jos hän seurustelee niin se on hänelle iloinen asia.
 
vierailija
En ole kyllä saanut tällaista mielikuvaa hänestä. Bojaniin suhtaudutaan ihan järkyttävän tunteenomaisesti, joten ehkä siinä keskustelun timmellyksessä Joymuffin joutui myrskyn silmään syyttä. Ehkä hän valitsi sellaiset sanat kuvaamaan asiaa, joihin oli liian helppoa takertua takertumisen halusta.
Ei mun mielestä kyllä pitäisi olla tarpeellista kirjoittaa aivan joka ikistä sanaa mahdollisimman varovasti ettei nyt vaan kukaan loukkaannu. Joyn raportti oli alusta pitäen harvinaisen selvä siitä, että nämä oli hänen tulkintojaan ja fiiliksiään. Eikö meillä kaikilla pitäisi olla täysi oikeus omiin mielipiteisiimme?
 
vierailija
Ei mun mielestä kyllä pitäisi olla tarpeellista kirjoittaa aivan joka ikistä sanaa mahdollisimman varovasti ettei nyt vaan kukaan loukkaannu. Joyn raportti oli alusta pitäen harvinaisen selvä siitä, että nämä oli hänen tulkintojaan ja fiiliksiään. Eikö meillä kaikilla pitäisi olla täysi oikeus omiin mielipiteisiimme?
No niinhän mä juuri kirjoitin. Hän käytti sanoja, joihin oli helppo takertua takertumisen halusta, mutta en tarkoita sitä, että hänen sanavalinnoissaan olisi jotakin väärää. Mikä mua tässä ihmetyttää on se, että Bojanin tunnetiloista ja siitä, että oliko oikein tulkittu vai ei, niin jaksettiin vääntää ainakin sata sivua.
 
vierailija
Etsipä sitten se viesti kun olet ainoa joka sen muistaa näin.

Ettet olisi tulkinnut omiasi?
Kyllä se oli hänen puolustuksensa raportille, että oli nimenomaan mennyt myös se mielessä, että tarkastaa Bojanin vointia. Kun oli ollut niitä joitain huolestuttavia juttuja. Hän uskoi (ja toivoi) näkevänsä iloisen B:n ja voivansa havaita, että hänen murheilunsa oli ollut turhaa.
Ja sitten kun ei näin ollutkaan oli vähän ehkä järkyttynyt.
Tää kommentti tuli mun muistaakseni vähän jälkikäteen, ehkä jopa viikko tilanteesta, kun asiaa vieläkin vatvottiin, ja se saattoi olla myös Vauvalla, jonkin verranhan asiasta puhuttiin myös siellä.
 

Yhteistyössä