K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiertelet ja kaartelet sekä kirjoitat asioita, mitkä ei liity mun kysymykseen mitenkään.
Kyllä se liittyy. Ei se ole henkilön elämän haluamista mennä tietyllä tavalla, jos ei ota mitään S-spekuja huomioon. Eli odotan vieläkin näytteitä viesteistä, joissa shippaaja kertoo miten Bojanin elämän pitäisi mennä ilman, että kyseessä on vain sanojan oma mielipide, johon jokaisella on oikeus.
 
vierailija
Jos et ole huomannut niin täällä tosiaan enemmistö on Joksufaneja. Heistä lähinnä ollaan täällä nykyään puhuttu ja siis olen itsekin Joksufanit. Turhaa syytellä jatkuvasti täällä olleita, jos vauvalla jotain tapahtuu. Alkaa ärsyttää tää jatkuva syyttely
Jos et huomannut, niin ketään ei syytetty mistään. Usein käy vaan niin, että osa porukasta siirtyy vauvalle keskustelemaan kun jotain kiinnostavaa tapahtuu ja silloin tää ketju on ihan kuollut. Niitä jotka jumittaa vaan yhdessä ketjussa on lopulta aika vähän.
 
vierailija
No kyllä on ja se sovittiin täällä yhdessä. Miksei sulle riitä kaksi ketjua K&B shippiin, miksi tahdot tehdä sitä täälläkin? En käsitä tuollaista pahantahtoisuutta ja tieten tahroista ilkeilyä. Jos joku täältä käy vauvalla trollailemassa, niin sen kostaminen täällä on vain yksinkertaisesti typerää.
Sitähän se juuri onkin, ilkeää ja pahantahtoista. Sitten nämä henkilöt vielä itse kuvittelevat olevansa jotenkin ylevämpiä ja muita parampia ihmisiä.
 
vierailija
Kyllä se liittyy. Ei se ole henkilön elämän haluamista mennä tietyllä tavalla, jos ei ota mitään S-spekuja huomioon. Eli odotan vieläkin näytteitä viesteistä, joissa shippaaja kertoo miten Bojanin elämän pitäisi mennä ilman, että kyseessä on vain sanojan oma mielipide, johon jokaisella on oikeus.
Tässä ei nyt ole kyse sinusta vaan eräästä toisesta kirjoittajasta joka roikkuu täällä ja on kirjoittanut mm. että ei halua Bn päätyvän Sn kanssa yhteen ja että asia murtaisi hänet.
-eri
 
vierailija
No kyllä on ja se sovittiin täällä yhdessä. Miksei sulle riitä kaksi ketjua K&B shippiin, miksi tahdot tehdä sitä täälläkin? En käsitä tuollaista pahantahtoisuutta ja tieten tahroista ilkeilyä. Jos joku täältä käy vauvalla trollailemassa, niin sen kostaminen täällä on vain yksinkertaisesti typerää.
En käy trollailemassa. Olen täällä, koska vauvalla kohdellaan gf:n maintsemisesta kuin spitaalista.
 
vierailija
Ihan huomiona kyllä sellainen, että on täällä ihan Kärtsä-faneja yhtä lailla kommenteista ja keskusteluista päätellen. Välillä aiheena saattaa olla pitkän aikaa JO, sitten puhutaankin Kärtsästä. Eli eipäs nyt käydä väittämään mitään palstalaisten preferensseistä ja kiinnostuksen kohteista.
 
vierailija
Lause ”…ettei suvaita shipattaville omaa elämää, vaan sen shipattavan elämän kuuluisi mennä juuri niin, kuin shippaaja haluaa?”
Siten, etten ole huomannut tuollaista täällä, mutta sitä olen, että halutaan todisteet, ennen kuin lähdetään keskustelemaan henkilön elämän kyseisestä osa-alueesta. Sen voi joku tyhmempi ottaa haluna väittää shipattavan elämästä jotain. (Väitetään, ettei Bojan seurustele Sadien kanssa.)
Niihin asioihin ei kaikki osaa suhtautua neutraalisti. Oma toive määrittää sitä mitä uskotaan ja pahinta on että niistä asioista hermostutaan ja suututaan. Pitäis hahmottaa että siinä on vieraan, heille oikeassa elämässä tuntemattoman ihmisen asioista kyse, ei heidän omista.
 
vierailija
Jos et huomannut, niin ketään ei syytetty mistään. Usein käy vaan niin, että osa porukasta siirtyy vauvalle keskustelemaan kun jotain kiinnostavaa tapahtuu ja silloin tää ketju on ihan kuollut. Niitä jotka jumittaa vaan yhdessä ketjussa on lopulta aika vähän.
No tää just. Ja oikeastaan tämä toimisikin oikein mainiosti, jos ei jatkuvasti oltais haukkumassa muiden ketjujen porukoita tai keskusteluita. Itsekin teen niin, että meen sinne, missä keskustellaan itseäni kiinnostavista jutuista sillä hetkellä, kun mulla on aikaa.
 
vierailija
Kyllä mua kiinnostaa OF siinä mielessä et miten se vaikuttaa Kärpyn julkisuuskuvaan ja uraan.
Sun kommentti meinaa hukkua tämän kaiken jankkauksen keskelle. Mä luulen, että K on ottanut sen huomioon. Uskon, että hän tahtoo tietoisesti räväyttää ja herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan. Miespuolinen Erika, mutta vähän tuhmempi versio.😉 Mielenkiinnolla jään seuraamaan, vaikka Joksu fani olenkin.
 

Yhteistyössä