K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä ihmeellistä tässä on? Mustasukkaisuus on ihan tavanomaista.
Aikuisen ihmisen pitää silti pystyä erottamaan se mikä on totta omassa elämässä ja mikä kuvitelmaa. Tunteeko oikeasti sen ihmisen ja tietääkö hänen tunteensa vai ovatko ne omia ajatuksia. Toista ihmistä ei voi hallita ja saada tätä toimimaan mielensä mukaan, hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. On tervettä ymmärtää nuo rajat.
 
vierailija
No onhan se hullua, että joku tulee mustasukkaiseksi asiasta, mikä on pelkkää mielikuvitusta. Pointti oli kuitenkin se, että miten tuo kysymys liittyy johonkin todisteisiin millään tavoin.
Lause ”…ettei suvaita shipattaville omaa elämää, vaan sen shipattavan elämän kuuluisi mennä juuri niin, kuin shippaaja haluaa?”
Siten, etten ole huomannut tuollaista täällä, mutta sitä olen, että halutaan todisteet, ennen kuin lähdetään keskustelemaan henkilön elämän kyseisestä osa-alueesta. Sen voi joku tyhmempi ottaa haluna väittää shipattavan elämästä jotain. (Väitetään, ettei Bojan seurustele Sadien kanssa.)
 
vierailija
Aikuisen ihmisen pitää silti pystyä erottamaan se mikä on totta omassa elämässä ja mikä kuvitelmaa. Tunteeko oikeasti sen ihmisen ja tietääkö hänen tunteensa vai ovatko ne omia ajatuksia. Toista ihmistä ei voi hallita ja saada tätä toimimaan mielensä mukaan, hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. On tervettä ymmärtää nuo rajat.
No sen verran mitä tosishipparit on elämäänsä avanneet niin heillä ei ole paljoa muuta elämässä tai ovat muuten henkisesti epätasapainossa. Ei voida siis puhua terveistä normaaleista aikuisista.
 
vierailija
Ja sinäkö et seuraisi sinne perässä?
Tää on Komposti joka perustettiin syystä et Vauvalla ei haluttu puhua muusta kuin yhdestä asiasta. Olen siellä itsekin seilannut vuoden, mutta nyt ei ole enää edes omaa paattia eikä jutut ihan yllä entisen tasolle. Nautadomista on jäljellä vain karmit. Kyllästytti kyllä se jatkuva viestien poistelu ja ketjun lukkiutuminen. Ja ahdasmielisyys sekä tiukat, joustamattomat säännöt. Mä tykkään jutella kaikesta, myös tosi elämästä, eli ketä nää oikeassa elämässä oikeasti tapailee jne. Kiinnostaa sekin.
 
vierailija
En oo käynu vauvalla tai puutarhassa enää moneen kuukauteen. Oon vaan niin täynnä sitä pskaa ja siksi toivoisinkin, että te kunnioittaisitte enemmistön toivetta ja tekisitte sen muualla.
Enemmistö sulla on housussas. Tänäänkin tää ketju hiljeni täysin kun tieto Seiskan K jutusta tuli ja vauvalla alkoi pulputus. Niin tekopyhää puolin ja toisin.
 
vierailija
Aikuisen ihmisen pitää silti pystyä erottamaan se mikä on totta omassa elämässä ja mikä kuvitelmaa. Tunteeko oikeasti sen ihmisen ja tietääkö hänen tunteensa vai ovatko ne omia ajatuksia. Toista ihmistä ei voi hallita ja saada tätä toimimaan mielensä mukaan, hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. On tervettä ymmärtää nuo rajat.
Tottakai mut mustasukkaisuutta on ollut olemassa aina. Toiset ihmiset ovat luonnostaan sellaisia ja toiset esim traumojen tai kokemusten kautta. Eihän se mitenkään mukavaa ole kenellekään, muttei myöskään välttämättä asia minkä voi itse valita.
 
vierailija
Ei muakaan muuten, mutta näitä Bojere viestejä kirjoittavat vain ei hyväksy niitä muita juttuja vaan ovat jatkuvasti kieltämässä kaiken muun.
Juu siinä se ongelma on. Mä olin myös joskus sitä mieltä että kaikki tänne mahtuu, mut en ole enää, koska jotkut shippaajat tosiaan yrittää hallita muiden mielipiteitä ja ihan suoraan myös haukkuu eri mieltä olevia välillä.
 
vierailija
Tottakai mut mustasukkaisuutta on ollut olemassa aina. Toiset ihmiset ovat luonnostaan sellaisia ja toiset esim traumojen tai kokemusten kautta. Eihän se mitenkään mukavaa ole kenellekään, muttei myöskään välttämättä asia minkä voi itse valita.
Olishan se helvetin helppoa kun kaikki olis ja toimis kuten oletetaan ihmisten toimivan.
 
vierailija
Lause ”…ettei suvaita shipattaville omaa elämää, vaan sen shipattavan elämän kuuluisi mennä juuri niin, kuin shippaaja haluaa?”
Siten, etten ole huomannut tuollaista täällä, mutta sitä olen, että halutaan todisteet, ennen kuin lähdetään keskustelemaan henkilön elämän kyseisestä osa-alueesta. Sen voi joku tyhmempi ottaa haluna väittää shipattavan elämästä jotain. (Väitetään, ettei Bojan seurustele Sadien kanssa.)
Kiertelet ja kaartelet sekä kirjoitat asioita, mitkä ei liity mun kysymykseen mitenkään.
 
vierailija
Aikuisen ihmisen pitää silti pystyä erottamaan se mikä on totta omassa elämässä ja mikä kuvitelmaa. Tunteeko oikeasti sen ihmisen ja tietääkö hänen tunteensa vai ovatko ne omia ajatuksia. Toista ihmistä ei voi hallita ja saada tätä toimimaan mielensä mukaan, hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. On tervettä ymmärtää nuo rajat.
Tää ois erittäin hyvä muistutus tähän ketjuun Sadisteille.
 
vierailija
Kummasti tää sama ilmiö toistuu vaan kerrasta toiseen, kun tulee jotain muuta puhuttavaa kuin S juorut.
Jos et ole huomannut niin täällä tosiaan enemmistö on Joksufaneja. Heistä lähinnä ollaan täällä nykyään puhuttu ja siis olen itsekin Joksufanit. Turhaa syytellä jatkuvasti täällä olleita, jos vauvalla jotain tapahtuu. Alkaa ärsyttää tää jatkuva syyttely
 

Yhteistyössä