K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan on varmasti niiiin hellä ja huomioiva sängyssä kaikin puolin. Se kiihottaa pelkällä ajatuksen tasollakin. Luin eilen sen ficcin mitä täällä (?) suositeltiin, sen missä B ja K viettää kuuman hotelliyön naisen kanssa. Se oli muuten hyvä! Mä usein mietin miltä B näyttää milläkin hetkellä sängyssä. Ne silmät, suu, huulet, ilmeet ... Huh! Tulee ihan kuuma. Olen ajatellut sitä Sadien kanssa (ja myös Jereä gfn kanssa), toimii toimii...
 
vierailija
Mun täytyy tunnustaa että en ollenkaan osaa kuvitella Sadieta mitenkään kenenkään kanssa. Enkä siis tästä syystä oikein shippaa Boitsun kanssa. Ehkä siksi, että se on mulle ikuinen pikkutyttö Stranger thingsin jälkeen. Tiedostan toki että ihan aikuinen ihminen on, mutta ajatusten tasolla en pääse tästä yli. Nämä muut saagan henkilöt on taas tullut tutuksi ihan aikuisina.
 
vierailija
Mielenkiintoista mutta itselleni käsittämätöntä. En mäkään yleensä ajattele muiden seksielämää, mutta en varsinaisesti heidän muutakaan parisuhde-elämää. Kun kuitenkin jostain itsellenikin käsittämättömästä syystä olen päätynyt shippaamaan tiettyjä henkilöitä, niin kyllä mä silloin ajattelen heitä yhteen kaikin tavoin. Tai itse asiassa itselleni heidän välinen seksi on tärkeä pointti siinä shippauksessa. Muuten ois aika sama ajatella ihmisiä "vain" ystävinä tai kavereina eikä olisi kiinnostusta siihen shippasmiseen.

Saako kysyä, että kiinnostaako sua seksi omassakaan elämässä millään lailla?
Ei se kumma, että useampi täällä on ajatellut Bojanin aseksuaalins kun on kerta itsekin. Tää on kyllä mielenkiintosta, aseksuaalit shippaamassa. Ne kai haaveilee poikien synttäreiden vietosta sitten.
 
vierailija
Mun täytyy tunnustaa että en ollenkaan osaa kuvitella Sadieta mitenkään kenenkään kanssa. Enkä siis tästä syystä oikein shippaa Boitsun kanssa. Ehkä siksi, että se on mulle ikuinen pikkutyttö Stranger thingsin jälkeen. Tiedostan toki että ihan aikuinen ihminen on, mutta ajatusten tasolla en pääse tästä yli. Nämä muut saagan henkilöt on taas tullut tutuksi ihan aikuisina.
Ja siis tää kyllä mulle totta monenkin näyttelijän kohdalla. Vieläkin joka kerta kun nään kuvan vaikkapa Macaulay Culkinista, joka on mua muutaman vuoden vanhempi, nykyisellään, saan suurinpiirtein slaagin.
 
vierailija
Mielenkiintoista mutta itselleni käsittämätöntä. En mäkään yleensä ajattele muiden seksielämää, mutta en varsinaisesti heidän muutakaan parisuhde-elämää. Kun kuitenkin jostain itsellenikin käsittämättömästä syystä olen päätynyt shippaamaan tiettyjä henkilöitä, niin kyllä mä silloin ajattelen heitä yhteen kaikin tavoin. Tai itse asiassa itselleni heidän välinen seksi on tärkeä pointti siinä shippauksessa. Muuten ois aika sama ajatella ihmisiä "vain" ystävinä tai kavereina eikä olisi kiinnostusta siihen shippasmiseen.

Saako kysyä, että kiinnostaako sua seksi omassakaan elämässä millään lailla?
Mä en ehkä ole se kenelle vastasit tuossa mut mä oon aseksuaali. Ei kiinnosta seksi tosielämässä. Mut mielikuvituksen tasolla jonkun verran, mut vain sen hetken, muuten koen kaiken tähän liittyvän iljettäväksi. Siis tää vaan on näin. Olen tietysti harrastanut seksiä paljonkin parisuhteessa ja myös suuseksiä muutaman kerran, mutta mitä enemmän tulee ikää, sitä vähemmän kiinnostaa. Kunnon klähmäinen suutelukin on vastenmielistä. En pidä muutenkaan ihmisten paljaan ihon tms koskettelusta tai eritteistä tms.
 
vierailija
Mun täytyy tunnustaa että en ollenkaan osaa kuvitella Sadieta mitenkään kenenkään kanssa. Enkä siis tästä syystä oikein shippaa Boitsun kanssa. Ehkä siksi, että se on mulle ikuinen pikkutyttö Stranger thingsin jälkeen. Tiedostan toki että ihan aikuinen ihminen on, mutta ajatusten tasolla en pääse tästä yli. Nämä muut saagan henkilöt on taas tullut tutuksi ihan aikuisina.
Mä oon tällä viikolla nukkumaan mennessä huomannut ajattelevani Sadien ja Bojanin rakastelua. Aah niin sensuellia, kaunista ja kuumaa.
 
vierailija
Mun täytyy tunnustaa että en ollenkaan osaa kuvitella Sadieta mitenkään kenenkään kanssa. Enkä siis tästä syystä oikein shippaa Boitsun kanssa. Ehkä siksi, että se on mulle ikuinen pikkutyttö Stranger thingsin jälkeen. Tiedostan toki että ihan aikuinen ihminen on, mutta ajatusten tasolla en pääse tästä yli. Nämä muut saagan henkilöt on taas tullut tutuksi ihan aikuisina.
Mulla on ihan sama homma :D Etenkin meikitön Sadie tuo vaan mieleen teini-ikäisen Maxin.
 
vierailija
Ei se kumma, että useampi täällä on ajatellut Bojanin aseksuaalins kun on kerta itsekin. Tää on kyllä mielenkiintosta, aseksuaalit shippaamassa. Ne kai haaveilee poikien synttäreiden vietosta sitten.
Aseksuaalina shippaus on turvallinen tapa kohdata läheisyys ja se seksi nimenomaan. Läheisyyttä kaipaan itse tiettyyn rajaan asti, mut monesti sekin ahdistaa, koska kumppani tms ikävän usein aloittaa jotain seksuaalista toimintaa jos vaikka ollaan muuten lähekkäin mukavasti, katsotaan elokuvaa tms. Se tuntuu itsestä melkein petokselta, koska olet ehkä pyytänyt läheisyyttä tai halia tms ja tavallaan sit joudutkin antamaan itsestäsi enemmän mitä olet valmis. En tiedä ymmärtääkö tätä muut kuin muut aseksuaalit.
 

Yhteistyössä