K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten voi mennä kuppi niin pahasti nurin siitä että monet tykkää antaa toiselle nautintoa suulla?
En voi ymmärtää.

Koomisinta tässä on se, että jos ei olisi huudellut noita ikään, ammattiin ja muihin statuksiin perustuvia muka-loukkauksia ja yöksejä joka väliin niin tattiaihe olisi kuivunut kasaan jo ajat sitten. Eli ilmeisesti kuitenkin vähän kiinnostelee.
 
vierailija
Enkä ole trolli. Rehellisesti sanottuna en vaan pidä munanimemisestä, se on musta oikeasti todella oksettavaa. Vielä vähemmän ymmärrän et joku nielee spermaa vapaaehtoisesti.
Se on ihan ok, kaikki ei tykkää kaikesta. 😌 Mutta silloin ei anna itsestään kovin fiksua kuvaa kun tulee yökkäilemään muiden jutuille ja sanomaan sairaaksi tai tekemään oletuksia ihmistyypistä mieltymysten perusteella. Et varmaan ollut sinä joka niitä juttuja kirjoitti, tämä oli vain yleinen kommentti keskusteluun.
 
vierailija
Se on ihan ok, kaikki ei tykkää kaikesta. Mutta silloin ei anna itsestään kovin fiksua kuvaa kun tulee yökkäilemään muiden jutuille ja sanomaan sairaaksi tai tekemään oletuksia ihmistyypistä mieltymysten perusteella. Et varmaan ollut sinä joka niitä juttuja kirjoitti, tämä oli vain yleinen kommentti keskusteluun.
Joo ei täällä kukaan ole kenellekään toiselle väkisin munaa tunkemassa suuhun eikä mitään muutakaan. Live and let live prkl.
 
vierailija
Mä olen ainakin kaikkiruokainen, anna mennä vaan.

Ja yöks yöks voisi kertoa yököttääkö tämä myös? Ja kertookin varmaan ihan kysymättä
Se tunne kun saa naisen laukeamaan on niin tajuttoman kaunista ja kuumaa, ihan eri tasolla kuin miehen. 🥵

Mua kuumottaa paljon ajatus B:stä antamassa naiselle suuseksiä. Hän vaikuttaa sellaiselta joka antaa tajuttoman hyvää oraalia niin naiselle kuin miehelle huhh. 🔥
 
vierailija
Se tunne kun saa naisen laukeamaan on niin tajuttoman kaunista ja kuumaa, ihan eri tasolla kuin miehen.

Mua kuumottaa paljon ajatus B:stä antamassa naiselle suuseksiä. Hän vaikuttaa sellaiselta joka antaa tajuttoman hyvää oraalia niin naiselle kuin miehelle huhh.
Kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä kyllä
 
vierailija
Mulla ei muuten sisälly. En muutenkaan ajattele koskaan toisten henkilöiden seksielämää.
eri
Mielenkiintoista mutta itselleni käsittämätöntä. En mäkään yleensä ajattele muiden seksielämää, mutta en varsinaisesti heidän muutakaan parisuhde-elämää. Kun kuitenkin jostain itsellenikin käsittämättömästä syystä olen päätynyt shippaamaan tiettyjä henkilöitä, niin kyllä mä silloin ajattelen heitä yhteen kaikin tavoin. Tai itse asiassa itselleni heidän välinen seksi on tärkeä pointti siinä shippauksessa. Muuten ois aika sama ajatella ihmisiä "vain" ystävinä tai kavereina eikä olisi kiinnostusta siihen shippasmiseen.

Saako kysyä, että kiinnostaako sua seksi omassakaan elämässä millään lailla?
 
vierailija
Se tunne kun saa naisen laukeamaan on niin tajuttoman kaunista ja kuumaa, ihan eri tasolla kuin miehen.

Mua kuumottaa paljon ajatus B:stä antamassa naiselle suuseksiä. Hän vaikuttaa sellaiselta joka antaa tajuttoman hyvää oraalia niin naiselle kuin miehelle huhh.
Mä olen se jota kutkuttaa B/K/Kannu trio. Todella kuuma asetelma. Ja samat ajatukset Bnistä. Kärppäkin kyllä varmaan osaisi.
 

Yhteistyössä