K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä on ihanaa että Jerellä on puoliso tukena tässä kaikessa myllytyksessä. Viime vuosi oli varmasti ihan kauhea mutta ainakin mulle antaa lohtua se että hänellä on ollut tärkeä henkilö kotona jonka luokse on voinut mennä "maadoittumaan" ja pois julkisuudesta ❤
 
vierailija
Apua! Miten sekaisin voi ihminen mennä? Toivottavasti nämä pahimmat K/B (tai J/B) shippaajat pääsevät pian pakkomielteistään eroon. Ei ole missään määrin tervettä toimintaa jos menee noin yli kuin tossa toisessa fandomissa.
Ei niin ja jos tuollainen pakkomielle voi kestää vuosia niin ei auta keskustella heidän kanssaan. Samaa kastia kuin litteään maapalloon uskovat.
 
vierailija
Voittehan ajatella niin, jos se elämää helpottaa.
Ei se vaikeuta tai helpota meidän elämää millään tavoin, eihän sillä edes ole mitään vaikutusta siihen. Itseäni ei haittaa harhassa elävät ihmiset niin kauan, kun he eivät aiheuta siitä vaaraa muille, eikä varsinkaan niille ihmisille, jotka sen harhan kohteena ovat. Toki toivon että jokainen saa apua.
 
vierailija
Näin se ihmisten haluissa pääosin menee, kun ollaan löydetty se oikea ja sitoudutaan. Eri asia jossain sateenkaariväen touhuissa, joissa se kumppani ei ole elämän rakkaus.
Siis ihmettä nyt??? Miten kukaan voi ajatella noin ja vielä tällä palstalla oleva henkilö. Ja on itse k/b -shippari? Tule nykyaikaan, ei se noin mene varsinkaan nuorilla ihmisillä.
 
vierailija
Kieltämättä. Mennyt kokoajan enemmän tähän suuntaan, se autokiehnäys oli jotenkin itselle jo vähän liikaa, et miks.
Mä ajattelen usein, ettei M anna sille tarpeeksi huomiota. Se on tosi näytti ja kropankin on laittanut silikoneilla ja kuntosalilla kuntoon, ymmärrän hyvin että on olemassq miehiä joita semmonen kiihottaa. Ja jos M ei anna tarpeeksi huomiota niin sitten sitä on kiva saada muualta.
 
vierailija
Koska voi, miksi katselet, jos sinua ei kiinnosta, minusta hänen jutut on kivoja.
Tämä! En tajua, miten joku jatkuvasti menee katsomaan niitä postauksia, jos ne noin paljon ärsyttää. Ilmeisesti, joku saa kiksejä siitä, että pääsee juoruilemaan, valittamaan ja haukkumaan jotain ihmistä.
Tollaiset kommentit todellakin kertoo enemmän niiden kirjoittajasta kuin itse kohteesta.
 
vierailija
Siis ihmettä nyt??? Miten kukaan voi ajatella noin ja vielä tällä palstalla oleva henkilö. Ja on itse k/b -shippari? Tule nykyaikaan, ei se noin mene varsinkaan nuorilla ihmisillä.
Kyseisen henkilön pitäisi kyllä ymmärtää se, että samalla tavalla seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset etsivät rakkautta, haluavat parisuhteen ja mahdollisesti perheen niinkuin ns. perusheterotkin. Tämä henkilö tuntuu elävän ajassa, jolloin miehillä ei ollut muuta mahdollisuutta kuin etsiä seuraa niistä yleisistä vessoista tai metsistä. Vaikka he joutuivat piilottamaan toimintaansa yhteiskunnalta, niin ei se silti tarkoittanut sitä, etteivätkö he olisi kaivanneet rakkautta ja sitä toista ihmistä vierellensä. Vika ei ole ollut heissä, vaan yhteyskunnan asenteissa.
 
vierailija
En mä ollut se alkuperäinen kirjoittaja. Mua kiinnostaa miksi Slovenian lähtöselvityksestä on puhuttu ja miksi se oli jollekin liikaa.
Siellä yks pullossa kasvanut uusavuton jutteli toisen kanssa lähtöselvityksistä ja muisteli millaiset systeemit oli ollut siellä iki-ihanalla Ljubjanan kentällä. Onhan se tietyllä tavalla symppistä jos kanamakkaratehtaan keikka on ollut tähän astisen elämän kohokohta.
 

Yhteistyössä