K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun nyt toi Sadie tuli esiin, niin katselin eilen niitä sen Venetsia-kuvia, mitä nyt sieltä silloin tuli. Siis todella kaunis, upeita kuvia, mutta mua on jo pidemmän aikaa häirinnyt kun sillä on noissa poseerauksissa kädet aina samalla tavalla. Joo, omituista kiinnittää huomiota tähän, tiedän , mutta onko sille joku opettanut että aina laitat ne näin. Hyvältähän ne kädet näyttää vaikka missä asennossa, mutta kun mä kerran olen ton huomioinut, niin nyt se pistää heti silmään
No jokainen poseeraa omalla tyylillään, kaikilla on varmaan jotain tapoja miten helposti asettuvat kuvaustilanteessa. Niin kuin vaikka Krisin slaypose. 😄 Musta Sadie on suloinen niissä asennoissaan kun ne kädet on siinä edessä. Olin kiinnittänyt itsekin huomiota kun minusta hänellä on kauniit kädet.
 
vierailija
Harhaiset shipparit on sitkeitä. Mun toisessa fandomissa shipattavat on aikaa sitten menneet tahoillaan naimisiin ja perustaneet perheet, mutta muutama hörhö edelleen vuosia myöhemmin selittää teorioita siitä, miten vaimot on vaan kulissia ja lapset oikeasti tämän shippiparin yhteisiä ym. Jotkut on menneet heidän kotitalojensa ulkopuolelle kyttäämään ja muuta sairasta.
Apua! Miten sekaisin voi ihminen mennä? Toivottavasti nämä pahimmat K/B (tai J/B) shippaajat pääsevät pian pakkomielteistään eroon. Ei ole missään määrin tervettä toimintaa jos menee noin yli kuin tossa toisessa fandomissa.
 
vierailija
K on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa eli hänen puheillaan tässä mennään. Ja sanonut älkää uskoko juoruja. Kuten olin myös oikeassa B ja S tarinoijia vastaan.
 
vierailija
No ensinnäkään en usko jokaista tarinaa, mikä tänne tuodaan. Mutta en muista tälläisen jutun olleen laajassa keskustelussa.
Johtuu varmaan siitä ettei näistä jutuista ole saanut vanhoilla palstoilla puhua. Jokainen jolla on silmät päässä on varmasti nähnyt kuvia Jeren puolisosta tässä viime vuosien aikana. Osa siitä ettei niistä puhuta on artistin oman toiveen kunnioitusta, osa sitä että shippaajat pillastuu heti jos vähänkin mainitaan
 
vierailija
Mikä älytön vääntö vauvalla siitä että on selvitetty kenen kanssa B oli kuvassa. Ei saisi stalkata jne. Kyseessä sattui vielä olemaan julkisuudessa jo ennestään ollut nainen. Säännöt tiukkenevat, nyt ei päästä moralisoimaan ykstyishenkilön esiintuonnista mutta silti oli väärin.

Ilmeisesti siellä soutaa tosiaan enää ne 7 Markettaa. Katsotaan muuttuuko mielipide sitten kun K on Sloveniassa ja stalkataan yhtälailla.
Jaa on? Varmaan ongelma on se, kun ei selvitetty siellä vaan kompostissa. 🤭 Siitä se vasta huuto oiskin jos ei ois selvitetty vaan luultu tyttöystäväksi.
 
vierailija
Puutu puutu miten paljon haluat. Merkitystä sillä ei anonyymipalstoilla ole. Sitä puuttumista on näilläkin palstoilla tullut vierestä seurattua jo puolitoista vuotta ja merkitys on ollut nolla.
Kyllä sillä on. Ihmiset eivät nähtävästi tajua, että heidän teoillaan ja kirjoituksillaan täällä netissä voi olla kauaskantoiset seuraukset. Juuri oli lehdessä hyvä artikkeli aiheesta ja siinä käytettiin esimerkkinä muutamaa miestä, jotka herjasivat netissä muita.
 
vierailija
K on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa eli hänen puheillaan tässä mennään. Ja sanonut älkää uskoko juoruja. Kuten olin myös oikeassa B ja S tarinoijia vastaan.
Sä siis uskot sitä mitä Käärijän hahmo sanoo etkä todellisuutta?
Usko nyt jo että se tosiaan on hahmo jolla ei ole sitä puolisoa, oli Linnan juhlissa Käärijänä eikä Jerenä. Ihan hyvin siis vastasi tungettelevaan kysymykseen tämän hahmon suulla.

Jerellä on puoliso ja tästä on vaikka kuinka paljon todisteita.
 
vierailija
Johtuu varmaan siitä ettei näistä jutuista ole saanut vanhoilla palstoilla puhua. Jokainen jolla on silmät päässä on varmasti nähnyt kuvia Jeren puolisosta tässä viime vuosien aikana. Osa siitä ettei niistä puhuta on artistin oman toiveen kunnioitusta, osa sitä että shippaajat pillastuu heti jos vähänkin mainitaan
Itseasiassa Malediivien aikaan mielestäni vielä sai puhua gf ihan vauvallakin. Vasta myöhemmin siitä tuli punainen vaate.
 
vierailija
Koitin olla vauvalla hetken ja sieltä sataa alapeukkua ja poistellaan viestiä, jos et kirjoita kommenttia, joka on just näiden markettojen mieleen. Pääsee helpolla jos vaan laittaa "Bojere on ihana" ja 'K ja B rakastaa toisiaan ".
Mua ei haittaa alapeukut eikä markettojen saarnat, poistelu kyllä jos oma viesti poistuu, mut muuten mulle yks hailee mitä muut mun kirjoituksistani ajattelee. Ei ne mua tunne ja seison kyllä aina sanojeni takana. Joskus tulee kirjoitettua liian hätäisesti ja sit jää harmittamaan kun se ymmärretään väärin, mutta muuten ihan sama.
 
vierailija
Mua ei haittaa alapeukut eikä markettojen saarnat, poistelu kyllä jos oma viesti poistuu, mut muuten mulle yks hailee mitä muut mun kirjoituksistani ajattelee. Ei ne mua tunne ja seison kyllä aina sanojeni takana. Joskus tulee kirjoitettua liian hätäisesti ja sit jää harmittamaan kun se ymmärretään väärin, mutta muuten ihan sama.
Minua taas harmittaa enemmän muitten viestien poistelu, oman viestini sisällönhän jo tiedänkin ja voin vaikka spämmätä sitä sinne Markettojen kiusaksi. Ja se että siitä poistuneesta viestistä kuitenkin keskustellaan niin monesti putosi kärryiltä jutuissa. Ja se sivujen pomppinen oli aikoinaan tosi rasittavaa.
 

Yhteistyössä