K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
no joo, näinhän se on selitetty. Sanotaan nyt sitten selvyyden vuoksi että Jerellä on avopuoliso joka on myös aktiivisesti mukana keikkareissuilla paitoja myymässä yms.

Tosielämän shippaajille siis tiedoksi että Bojan ja Käärijä ei voi koskaan päätyä yhteen koska toinen heistä on mielikuvitushahmo.
Toki mä luulen, että yksityisesti tavatessaan he ovat Jere ja Bojan.

Bojan kutsui jo Liverpoolissa Käärijää usein Jereksi, kuten jälkeenpäinkin. Muut bändissä puhuvat julkisuudessa edelleen Käärijästä.
 
vierailija
Oliko se S juttukin tälläinen reaalielämän asia, enemmänhän se nauratti taas meitä oikeassa olleita eli olikin vain kaveri? Eli kumpi on enemmän harhaista, voikin taas miettiä.
Mulle henk.koht Sadie on ihan yhtä epäkiinnostava aihe kuin Suvin perse mutta tottakai tällä palstalla saa Sadie-hommaa spekuloida. Se on edelleen ihan yhtä totta tai ei-totta kuin ennenkin. Jos Bojan sanoo että ovat vain ystäviä niin se on tän hetken "totuus". Jos tulee jotain paparazzikuvia tms. niin sitten on totuus taas jotain muuta 🤷‍♂️

Ja koska elän reaalimaailmassa jossa Jere ja Bojan ovat hyviä ystäviä ei heidän puolisot ja mahdolliset puolisot vaikuta mun elämään ja pään sisälle mitenkään. Julkkisjuorut on aina lähtökohtaisesti jossain määrin kiinnostavia koska sellaisia me ihmiset vaan ollaan.
 
vierailija
Mistä tiedät, ett hänellä ylipäätänsä on tyttöystävä? Oletko stalkannut alaikäistä yksityishenkilöä? Tätä on kysytty sulta aiemminkin, mutta et vastannut. Ja se ei ole minkäänlainen todiste asiasta, että joku shippari vauvalla näin väittää.
Hän taisi täyttää jo 18. Näin jossain kerrottiin, kun oli kuva veljeksistä keikkabussin rappusilla.
 
vierailija
Koitin olla vauvalla hetken ja sieltä sataa alapeukkua ja poistellaan viestiä, jos et kirjoita kommenttia, joka on just näiden markettojen mieleen. Pääsee helpolla jos vaan laittaa "Bojere on ihana" ja 'K ja B rakastaa toisiaan ".
 
vierailija
Toki mä luulen, että yksityisesti tavatessaan he ovat Jere ja Bojan.

Bojan kutsui jo Liverpoolissa Käärijää usein Jereksi, kuten jälkeenpäinkin. Muut bändissä puhuvat julkisuudessa edelleen Käärijästä.
Totta kai he ovat toisilleen Bojan ja Jere koska ovat ihan oikeita henkilöitä ja hyviä ystäviä.

Tämä nyt oli tarkoitettu lähinnä tälle palstalle pesiytyneille "tosielämän shippaajille" jotka eivät osaa erottaa mielikuvitusleikkiä todellisuudesta. Suurin osa meistä tietää että Jerellä on avopuoliso, hän ja Bojan ovat kavereita ja mitä luultavimmin myös Jeren avokki ja Bojan ovat hyviä kavereita.
 
vierailija
Mulle henk.koht Sadie on ihan yhtä epäkiinnostava aihe kuin Suvin perse mutta tottakai tällä palstalla saa Sadie-hommaa spekuloida. Se on edelleen ihan yhtä totta tai ei-totta kuin ennenkin. Jos Bojan sanoo että ovat vain ystäviä niin se on tän hetken "totuus". Jos tulee jotain paparazzikuvia tms. niin sitten on totuus taas jotain muuta

Ja koska elän reaalimaailmassa jossa Jere ja Bojan ovat hyviä ystäviä ei heidän puolisot ja mahdolliset puolisot vaikuta mun elämään ja pään sisälle mitenkään. Julkkisjuorut on aina lähtökohtaisesti jossain määrin kiinnostavia koska sellaisia me ihmiset vaan ollaan.
Mä taas tykästyin tähän Sadieen ja soisin hänet mielelläni B:lle. Ja keskustelen aiheesta, jos juttua täällä on. En tiedä, kuka on Suvi ja minkänäköinen perse hänellä on. K&B:stä juttelen sitten, kun materiaalia löytyy.
 
vierailija
Ootko tosissasi
Harhaiset shipparit on sitkeitä. Mun toisessa fandomissa shipattavat on aikaa sitten menneet tahoillaan naimisiin ja perustaneet perheet, mutta muutama hörhö edelleen vuosia myöhemmin selittää teorioita siitä, miten vaimot on vaan kulissia ja lapset oikeasti tämän shippiparin yhteisiä ym. Jotkut on menneet heidän kotitalojensa ulkopuolelle kyttäämään ja muuta sairasta.
 

Yhteistyössä