K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millä perusteella kukaan muu ei tee samanlaista vaikutusta, eihän ne sellaista voida tietää myöskään kuka on tehnyt vaikutuksen. Ei lämpimässä ystävyydessä ole mitään outoa.
Henkimaailman hommiahan se onkin, milloin sitä toiseen ihastuu. Minun kuvitelmani on, että K on se, johon B on ihastunut eikä siihen ole vielä tullut ketään tilalle.
 
vierailija
Miksi sitten mainitsit tuon tarinan, ellet rinnastanut sitä B:hen ja hänen sanoihinsa? Miten muutoin kommenttisi liittyy aiheeseen? Älä yritä venkoilla ulos tästä.
Missä kohtaa väitin B:n pettävän jotakuta? Sehän tarkottaisi sitä, että uskoisin hänen seurustelevan, enkä usko siihen. En ole missään kohtaa viestiäni todellakaan väittänyt, että hän seurustelee jonkun kanssa ja pettää kumppaniaan. Tämä oli sun oma sairas johtopäätös. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta? Mulla ei ole tarvetta venkoilla itseäni ulos yhtään mistään. Olen vaan ammattini puolesta useasti joutunut näkemään, mitä tekosyitä pettävä osapuoli päästää suustaan ja tämä vain ”ystävä ja kollega” on yksi niistä.
 
vierailija
Jep, ja siis KAIKKI Bojanin käytöksessä ainakin tukee tätä kuvitelmaa. Siis sen osalta, mitä me näemme. Mutta en voisi muun perusteella kuvitelmaani yllä pitääkään.
Esim. se, että yrittää joka tilanteessa sanoa K:ta brotheriksi että liian totiset shippaajatkin ymmärtäis mutta ei. Senkin on sanonut monesti että ovat ystäviä. Miten tuo eroaa siitä että kutsui S:ää ystäväksi ja kollegaksi? Joillekin se oli heti selvä todiste suhdetta vastaan, mutta K:n kohdalla sitä ei oteta kuuleviin korviin.
 
vierailija
Missä kohtaa väitin B:n pettävän jotakuta? Sehän tarkottaisi sitä, että uskoisin hänen seurustelevan, enkä usko siihen. En ole missään kohtaa viestiäni todellakaan väittänyt, että hän seurustelee jonkun kanssa ja pettää kumppaniaan. Tämä oli sun oma sairas johtopäätös. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta? Mulla ei ole tarvetta venkoilla itseäni ulos yhtään mistään. Olen vaan ammattini puolesta useasti joutunut näkemään, mitä tekosyitä pettävä osapuoli päästää suustaan ja tämä vain ”ystävä ja kollega” on yksi niistä.
"Olen vaan ammattini puolesta useasti joutunut näkemään, mitä tekosyitä pettävä osapuoli päästää suustaan ja tämä vain ”ystävä ja kollega” on yksi niistä."
Mutta entäs sinkku, joka sanoo noin?
 
vierailija
Bojan on kertonut useasti, että häntä kiinnostaa naiset ja että hänen unelmakumppani on nainen, jolla toivoisi olevan tiettyjä piirteitä. Mulla ei ole ainakaan mitään tarvetta kieltää tätä.
 
vierailija
Bojan on kertonut useasti, että häntä kiinnostaa naiset ja että hänen unelmakumppani on nainen, jolla toivoisi olevan tiettyjä piirteitä. Mulla ei ole ainakaan mitään tarvetta kieltää tätä.
Ei ole kylläkään korostanut mitään nainen, katselepa uudestaan näitä haastattelija itse sen tuonut siinä kysymyksessä esiin tällöin. Korostuneen sukupuolineutraalisti ennemminkin puhuu.
 
vierailija
"Olen vaan ammattini puolesta useasti joutunut näkemään, mitä tekosyitä pettävä osapuoli päästää suustaan ja tämä vain ”ystävä ja kollega” on yksi niistä."
Mutta entäs sinkku, joka sanoo noin?
Ettei tämä mene nyt liian pitkälle, niin puhuin kommentissani pettävistä puolisoista ja liian usein korostuu tämä olemme vain ”ystäviä ja kollegoita” virsi. Yksi kliseisimpiä on myös ”ulkoilutin vaan naapurin koiraa”. Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan, vaikka hän ei edes tietääkseni seurustele, joten siksi B:n vetäminen mukaan kommenttiini oli täysin absurdia. En joudu työni puolesta miettimään sellaisia, että miksi sinkku sanoo noin.
 
vierailija
Kyllä tuosta helposti sellaisen käsityksen saa, kun B sanoja toistellaan, silloin tulisi erikseen mainita, että B:n kohdalla ei ole näin ja että uskoo hänen puheitaan.
Niin, sinä sait. Siinä puhuttiin selvästi pettävistä puolisoista ja tekosyistä, joita pettävät puolisot päästävät suustaan. Oli miten oli, niin oikeuttaako se haukkumaan muita sairaiksi jne. Joskus kannattaisi pysähtyä miettimään rauhassa sitä toisen kommenttia, ennenkuin aloittaa sen armottoman hyökkäyksen, mikä ei palvele ketään.
 
vierailija
Ettei tämä mene nyt liian pitkälle, niin puhuin kommentissani pettävistä puolisoista ja liian usein korostuu tämä olemme vain ”ystäviä ja kollegoita” virsi. Yksi kliseisimpiä on myös ”ulkoilutin vaan naapurin koiraa”. Naureskelin siis lähinnä tuolle ystäviä ja kollegoita selitykselle ja viestini koski sitä, mutta joku sai siihenkin vedettyä B:n mukaan, vaikka hän ei edes tietääkseni seurustele, joten siksi B:n vetäminen mukaan kommenttiini oli täysin absurdia. En joudu työni puolesta miettimään sellaisia, että miksi sinkku sanoo noin.
Voihan sinkkukin haluta salata suhteen ja siksi sanoo tuon ystäviä ja kollegoita. Silloin ei tietenkään ole pettämisestä kyse, kun joku sitä ihmetteli. En sano että B on suhteessa, en tiedä suuntaan tai toiseen edes mitä itse uskon, mutta olihan se pikkuisen epäselvä lausunto, kun sanoi vain tuon eikä rajannut mitään pois.
 
vierailija
Niin, sinä sait. Siinä puhuttiin selvästi pettävistä puolisoista ja tekosyistä, joita pettävät puolisot päästävät suustaan. Oli miten oli, niin oikeuttaako se haukkumaan muita sairaiksi jne. Joskus kannattaisi pysähtyä miettimään rauhassa sitä toisen kommenttia, ennenkuin aloittaa sen armottoman hyökkäyksen, mikä ei palvele ketään.
Ja pari muutakin näköjään sai. Olihan se kirjoitus melkoisen epäselvä, kyllähän tuollainen saa takajaloilleen helposti B:n puolella olevat.
 

Yhteistyössä