K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyse on siitä, että B&K shippausketjuja on jo useita. Oli tarvetta myös sellaiselle ketjulle, missä ei shipata heitä. Osa ihmisistä haluaa puhua esim. Joksujen keikoista ilman, että joku tulee siihen kirjoittamaan, että onkohan Kärtsäkin lavalla. Shippiketjuissa heidät halutaan yhdistää melkein joka lauseessa ja täällä taas ihmiset haluavat puhua musiikista niin, että heidät nähdään erillisinä asioina.
Shippiketjussa on puhuttu ihan onnistuneesti Joksuista yhdistämättä heitä Kärtsään, mutta hyvä olla tällainen paikka niille, jotka ei sekamuotoista keskustelua kestä.
 
vierailija
Shippiketjussa on puhuttu ihan onnistuneesti Joksuista yhdistämättä heitä Kärtsään, mutta hyvä olla tällainen paikka niille, jotka ei sekamuotoista keskustelua kestä.
No viimeksi siellä kyllä mietittiin, että onkohan K siellä koristapahtumassa. Aika usein heidät siellä yhdistetään toisiinsa, jos et ole sattunut huomaamaan. Joskus on kiva fiilistellä Joksuja ilman K:ta ja sama toistepäin
 
vierailija
Shippiketjussa on puhuttu ihan onnistuneesti Joksuista yhdistämättä heitä Kärtsään, mutta hyvä olla tällainen paikka niille, jotka ei sekamuotoista keskustelua kestä.
Mä siirryin puhumaan tänne Joksuista sen takia, kun sitä yhdistämistä oli joka toisessa kommentissa. Se siis on ihan ok, koska se kuuluu sen ketjun luonteeseen. Tämä ketju kuitenkin sopii mulle ex-shipparina paremmin.
 
vierailija
No. Puolustelematta nyt vauvaa sen enempää niin muistan kyllä, että silloin kun Martin mainittiin, niin ei puhuttu vain lämpimistä väleistä tai ystävyydestä, vaan kämppäkaveruudesta, avoliitosta ja salasuhteesta, ja tätä spämmättiin ihan huolella joka kerta, kun Martin mainittiin. Oli varmaan trollausta suurin osa, mutta ehkä ei ihme, että jotkut veti herneen nenään siitä.
Kyllä minä ihmettelen joka kerta kun tälläisessa hupijutussa vedetään herneitä nenään milloin mistäkin.
 

Yhteistyössä