K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On täällä silti hauskempaa ku nykyisellä markettapaatilla. Mut ei missään enää ole niin hauskaa ku joskus oli. Sai nauraa ihan mutkalla vähän väliä. Sitä kaipaan eniten.
On täällä silloin tällöin oikeastikin tosi hauskoja hetkiä mutta sekin voi tietty riippua huumorintajusta. Mutta joo, kaukana on viime kesä vai pitääkös nyt jo sanoa toissa kesä. Millonkahan sitä luovuttaisi tämän kanssa? Vetää (tai vedätte) kuin magneetti puoleensa.
 
vierailija
Vauvalla ei tiedetä mitään tästä ketjusta. Pitävät tätä paskaketjuna. Pidin itsekin kun perus paatti vielä seilas vauvalla. Tää oli kirosana. Mut nyt kun kaikki paatit uponnut, lopulta itse kotiuduin tänne kokeiltuani ensin hetken selvitä siellä vauvan Jeresus-kerhossa ja sitten Puutarhan hartaudessa. Mut tää on paras.
Muakin vähän huvittaa nuo jyrkät ennakkoluulot. Aikuiset ihmiset ei edes käy katsomassa toista ketjua mutta silti puhuu toisessa ketjussa kirjoittavista p*skasakkina.
 
vierailija
Vauvalla ei tiedetä mitään tästä ketjusta. Pitävät tätä paskaketjuna. Pidin itsekin kun perus paatti vielä seilas vauvalla. Tää oli kirosana. Mut nyt kun kaikki paatit uponnut, lopulta itse kotiuduin tänne kokeiltuani ensin hetken selvitä siellä vauvan Jeresus-kerhossa ja sitten Puutarhan hartaudessa. Mut tää on paras.
Mikä musta on kivointa, niin vihdoin on paikka, missä voi puhua esim. Janin ja Bojanin välisestä kemiasta tai vaikkapa Martinin ja Bojanin ystävyydestä. Sen neutraali mainitseminen vauvalla aiheutti hyökyaallon. Jostain syystä taas esim. Kärtsän ja Jessen lämpimistä väleistä saa puhua. Tämä logiikka ei ole mulle koskaan auennut.
 
vierailija
Mikä musta on kivointa, niin vihdoin on paikka, missä voi puhua esim. Janin ja Bojanin välisestä kemiasta tai vaikkapa Martinin ja Bojanin ystävyydestä. Sen neutraali mainitseminen vauvalla aiheutti hyökyaallon. Jostain syystä taas esim. Kärtsän ja Jessen lämpimistä väleistä saa puhua. Tämä logiikka ei ole mulle koskaan auennut.
No. Puolustelematta nyt vauvaa sen enempää niin muistan kyllä, että silloin kun Martin mainittiin, niin ei puhuttu vain lämpimistä väleistä tai ystävyydestä, vaan kämppäkaveruudesta, avoliitosta ja salasuhteesta, ja tätä spämmättiin ihan huolella joka kerta, kun Martin mainittiin. Oli varmaan trollausta suurin osa, mutta ehkä ei ihme, että jotkut veti herneen nenään siitä.
 
vierailija
Mikä musta on kivointa, niin vihdoin on paikka, missä voi puhua esim. Janin ja Bojanin välisestä kemiasta tai vaikkapa Martinin ja Bojanin ystävyydestä. Sen neutraali mainitseminen vauvalla aiheutti hyökyaallon. Jostain syystä taas esim. Kärtsän ja Jessen lämpimistä väleistä saa puhua. Tämä logiikka ei ole mulle koskaan auennut.
Ööö, no Martinia siellä ainakin ruvettiin keksimään jotain paritusjuttua sen muistan, Jesse nyt harvemmin edes on tapetilla mitenkään erityisesti.
 
vierailija
Vauvalla ei tiedetä mitään tästä ketjusta. Pitävät tätä paskaketjuna. Pidin itsekin kun perus paatti vielä seilas vauvalla. Tää oli kirosana. Mut nyt kun kaikki paatit uponnut, lopulta itse kotiuduin tänne kokeiltuani ensin hetken selvitä siellä vauvan Jeresus-kerhossa ja sitten Puutarhan hartaudessa. Mut tää on paras.
Tää ketju oli ihan karmiva kaatopaikka silloin alussa. Joskus oli kivaa juttelua esim. Damonista, mutta muuten osa kommenteista oli pelkkää Kärtsän ja/tai Jokereiden haukkumista. Siinä on tunnelma mennyt ylöspäin.
 
vierailija
No. Puolustelematta nyt vauvaa sen enempää niin muistan kyllä, että silloin kun Martin mainittiin, niin ei puhuttu vain lämpimistä väleistä tai ystävyydestä, vaan kämppäkaveruudesta, avoliitosta ja salasuhteesta, ja tätä spämmättiin ihan huolella joka kerta, kun Martin mainittiin. Oli varmaan trollausta suurin osa, mutta ehkä ei ihme, että jotkut veti herneen nenään siitä.
Nyt on kyse aikuisista ihmisistä, jotka voisivat ohittaa sen trollauksen, eivätkä laskeutua itse niiden trollien tasolle. Jos ne trollaukset Martinista saivat jonkun vetämään herneet nenään, niin ehkä olisi syytä pysähtyä ja miettiä, että miksi. Shippaus perustuu mielikuvitukseen ja on pelkkää leikkiä. Se että tuollaiseen mielikuvitus leikkiin reagoi tunteenomaisesti ja kokee siitä mustasukkaisuutta, no sitä voisi verrata vaikka tähän lasten therian ilmiöön.
 
vierailija
Mikä musta on kivointa, niin vihdoin on paikka, missä voi puhua esim. Janin ja Bojanin välisestä kemiasta tai vaikkapa Martinin ja Bojanin ystävyydestä. Sen neutraali mainitseminen vauvalla aiheutti hyökyaallon. Jostain syystä taas esim. Kärtsän ja Jessen lämpimistä väleistä saa puhua. Tämä logiikka ei ole mulle koskaan auennut.
Joo sama. Joku jykevä Marketta pitää siellä jöötä tälläkin hetkellä.
 
vierailija
Bojerea ei saa shipata mut Jancea saa? Ja BoJania?
Kyse on siitä, että B&K shippausketjuja on jo useita. Oli tarvetta myös sellaiselle ketjulle, missä ei shipata heitä. Osa ihmisistä haluaa puhua esim. Joksujen keikoista ilman, että joku tulee siihen kirjoittamaan, että onkohan Kärtsäkin lavalla. Shippiketjuissa heidät halutaan yhdistää melkein joka lauseessa ja täällä taas ihmiset haluavat puhua musiikista niin, että heidät nähdään erillisinä asioina.
 

Yhteistyössä