K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpön löpö nyt taas, hysterisoikaa vielä lisää.
Mun on pakko kompata sua. Tottakai ne juorut voivat seurata julkkista ja maine voi kokea kolauksen sen takia. Enkä kiellä, etteikö joku olisi tämän takia menettänyt yhteistyökumppaneita tai työkeikkoja. Olen kuitenkin samaa mieltä sun kanssa siitä, että nyt menee vähän hysterian ja liioittelun puolelle osa näistä kommenteista. Julkkiksista kulkee niin paljon perättömiä juoruja ja suhde epäilyjä, eikä ne vaikuta heidän maineeseen mitenkään. B ei ole Gregor, Till eikä Tomi Metsäketo.
 
vierailija
Mun on pakko kompata sua. Tottakai ne juorut voivat seurata julkkista ja maine voi kokea kolauksen sen takia. Enkä kiellä, etteikö joku olisi tämän takia menettänyt yhteistyökumppaneita tai työkeikkoja. Olen kuitenkin samaa mieltä sun kanssa siitä, että nyt menee vähän hysterian ja liioittelun puolelle osa näistä kommenteista. Julkkiksista kulkee niin paljon perättömiä juoruja ja suhde epäilyjä, eikä ne vaikuta heidän maineeseen mitenkään. B ei ole Gregor, Till eikä Tomi Metsäketo.
Lähinnä tästä oli kyse nyt siitä, että B:tä voi nuo juorut häiritä ja ärsyttää
 
vierailija
Mun on pakko kompata sua. Tottakai ne juorut voivat seurata julkkista ja maine voi kokea kolauksen sen takia. Enkä kiellä, etteikö joku olisi tämän takia menettänyt yhteistyökumppaneita tai työkeikkoja. Olen kuitenkin samaa mieltä sun kanssa siitä, että nyt menee vähän hysterian ja liioittelun puolelle osa näistä kommenteista. Julkkiksista kulkee niin paljon perättömiä juoruja ja suhde epäilyjä, eikä ne vaikuta heidän maineeseen mitenkään. B ei ole Gregor, Till eikä Tomi Metsäketo.
Mutta sitä ei etukäteen voi tietää kenen kohdalla niistä on paljonkin haittaa.
 
vierailija
Mä uskon siihen Sadieen tavallaan, pidän ihan mahdollisena (moni seikka tukee tätä teoriaa kuitenkin), mut mietin et niin valloittava kuin Bojan onkin, onko se riittävän valloittava Sadielle, "kelpaako" se sille. Miettii taustoja jne. On se Sadie kuitenkin varmaan tottunut kans komeisiin, kuuluisiin ja rikkaisiin miehiin. Bojan on "vain" poika Balkanilla.

Juu saa kivittää. Antaa tulla.
Tai sitten B on raikas ja virkistävä tuulahdus niiden komeiden, kuuluisien ja rikkaiden rinnalla?
 
vierailija
Ei kukaan petä, nämä vaan tykkää jatkaa tätä B:n loukkaamista vihjauksillaan.
Ei tässä mitään vihjailla, kun kerrottiin vaan, että tämä juoru esiintyi sillä instatilillä. Ei kukaan ole sitä todeksi väittänyt. Te ootte niin valmiina piikit pystyssä loukkaantumaan Bn puolesta, että näette syytöksiä sielläkin missä niitä ei ole.

Kyse on siis siitä kesällä ilmaantuneesta instatilistä, joka uhkaili paljastavansa S ja B suhteen. Samoissa julkaisuissa väitti, että B pettää S aina kun S on töissä kiinni jne. Tässä nyt ei kukaan väittänyt tuon olevan totta, kunhan kerrottiin että tällainen juoru on julkaistu ja se on varmasti Bn silmiinkin eksynyt koska hänet oli siihen tägätty.
 
vierailija
Mutta sitä ei etukäteen voi tietää kenen kohdalla niistä on paljonkin haittaa.
Joo mutta auttaako se jotenkin asiaa, että niitä vatvotaan ja murehditaan täällä etukäteen? Olen sitä mieltä, että tuollaiset juorut on p*skamaisia ja törkeitä, mutta niitä valitettavasti liikkuu joka julkusta, B ei ole mikään poikkeus. Yleensä siinä käy niin, että ihmiset unohtaa asiat ja elämä jatkuu. Harvalle onneksi käy niinkuin T Metsäkedolle.
 
vierailija
Tai sitten B on raikas ja virkistävä tuulahdus niiden komeiden, kuuluisien ja rikkaiden rinnalla?
Mäkin ajattelen että B on sellainen, johon on helppo rakastua. Suloinen, vetovoimainen, älykäs, lämmin. En usko että sillä on merkitystä kuinka kuuluisa on. S ei vaikuta sellaiselta tyypiltä jolle status olisi niin tärkeää. En sano siksi että ajattelisin suhdetta välttämättä olevan, mutta teoriassa uskon että molemmat voisivat kiinnostua, jos vastakkainen sukupuoli ylipäätään kiinnostaa, sitäkään kun ei tiedetä.
 
vierailija
Joo mutta auttaako se jotenkin asiaa, että niitä vatvotaan ja murehditaan täällä etukäteen? Olen sitä mieltä, että tuollaiset juorut on p*skamaisia ja törkeitä, mutta niitä valitettavasti liikkuu joka julkusta, B ei ole mikään poikkeus. Yleensä siinä käy niin, että ihmiset unohtaa asiat ja elämä jatkuu. Harvalle onneksi käy niinkuin T Metsäkedolle.
Kyse olikin nyt siitä, mitä B todennäköisesti itse pitäisi haitallisimpina ja oltiin useimmat sitä mieltä että juuri noita. Mutta mustakin tän aiheen voisi jo jättää nyt kun eiköhän kaikki perustelut oo sanottu jo moneen kertaan.
 
vierailija
Kyse olikin nyt siitä, mitä B todennäköisesti itse pitäisi haitallisimpina ja oltiin useimmat sitä mieltä että juuri noita. Mutta mustakin tän aiheen voisi jo jättää nyt kun eiköhän kaikki perustelut oo sanottu jo moneen kertaan.
Joo siis sori. Musta vaan alkoi tuntua siltä, että sama jankkaus kiersi kehää yhä uudestaan ja että joku otti nokkiinsa B:n puolesta. Muuten olen samaa mieltä siitä, että kumpi väitteistä olisi vakavampi ja haitallisempi. Jotain kuumaa kehiin vaikka välillä.😉
 
vierailija
Joku oli eilen täällä kysellyt, että onkohan B samanlainen makkarin puolella kuin lavalla, no onhan hän.😘 Vaikka B tykkää vähän ”tukistaa ja k*ristaa” varsinkin Jania ja Krisiä, niin B:ssä on selvästi myös se sub puoli. Niin täydellisesti hän tietää, että miten kuuluu polvistua oikeaoppisesti ja hivellä samalla mikki telinettä. Se poika on ollut polvillaan useasti ja myös laittanut porukkaa polvilleen, molemmat hommat hallussa.👌
 
vierailija
B oli muuten ihan hillittömän kuuma siinä discordpätkässä, missä lipoi kieltään. 🫠 Onko siitä vielä käännöstä tullut mitä puhui siinä, en oo ehtinyt tänään katsoa.
 
vierailija
Joku oli eilen täällä kysellyt, että onkohan B samanlainen makkarin puolella kuin lavalla, no onhan hän. Vaikka B tykkää vähän ”tukistaa ja k*ristaa” varsinkin Jania ja Krisiä, niin B:ssä on selvästi myös se sub puoli. Niin täydellisesti hän tietää, että miten kuuluu polvistua oikeaoppisesti ja hivellä samalla mikki telinettä. Se poika on ollut polvillaan useasti ja myös laittanut porukkaa polvilleen, molemmat hommat hallussa.
Molemmat näyttäis sujuvan 😘
 
vierailija
Muistaako muuten kukaan sellaista B:n kuvaa, joka oli otsikoitu että Serbian alfa top tms.? Mustakin siinä ilmeessä oli jotain kuumaa, niin kuin se kuvan laittajakin oli selkeästi aatellut. Vaikka se oli siis vaan jostain haastattelusta kai. En vaan muista mistä se oli.
 
vierailija
Muistaako muuten kukaan sellaista B:n kuvaa, joka oli otsikoitu että Serbian alfa top tms.? Mustakin siinä ilmeessä oli jotain kuumaa, niin kuin se kuvan laittajakin oli selkeästi aatellut. Vaikka se oli siis vaan jostain haastattelusta kai. En vaan muista mistä se oli.
Muistan kyllä kuvan erittäin hyvin, jotenkin on sellanen mielikuva että se ois ollut joku haastattelu ennen Stozicea... Niitä haastatteluitahan tuli useita sillon ja voin kyllä muistaa aivan väärinkin :D
 

Yhteistyössä