K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen kyllä sitä mieltä, että ei tässä tapauksessa levitä, ainakaan muutamaa ihmistä enemmälle. Ensinnäkään B ei lue gossip tiliä, eikä kyllä moni muukaan ihminen edes tiedä kyseisestä tilistä muutakuin fandomissa olevat. Ja heistäkin suurin osa eivät usko noita juoruja. Eli näitä juoruja B tuskin tarkoitti, vaan luultavimmin niitä sairauteen liittyviä hänelle tuotuja sekä S liittämistä itseensä.
Ne pettämissyytökset ym. tuli Bn tietoon ihan jo silläkin, kun se instajuoruaja tägäsi niihin Bn (ja itse asiassa aika monia muitakin lähipiiristä). Että ihan sivuseikka tässä se gossiptili.
 
vierailija
Näinpä, ja lisäksi tulevan kumppanin vanhemmat ja muut läheiset plus vielä muiden ihmisten yleinen mielipide ja mielikuva ihmisestä. Kaikkiin näihin voi huhut vaikuttaa. Kyllä valitettavasti jotkut ihmiset uskoo juoruja, etenkin siinä vaiheessa kun eivät vielä hyvin tunne ihmisiä.
No ei kyllä todellakaan mene näin, olette täysin väärässä ton gossip tilin uskottavuuden suhteen ja muutenkin leviämisriski aika pieni sieltä asioilla. Lisäksi pidätte ihmisiä tässä tapauksessa aika laajasti melko tyhminä, mitä he eivät ole, vaikka itselläsi ei järki kulkisi tässä miettimisessä.
 
vierailija
Voi voi, ei olllut mitään uutta siellä. Mutta nyt kun katsoin kolmannen kerran sitä kuvaa niin se tyttö siinä edessä näyttääkin aikalailla S. Ehkä se on se jonka kanssa B on nähty vaikka ei S olisikaan.

K gossip-tili on saanut sentään pikkaisen vaihdetta päälle.
Ei siitä kyllä oikein mitään näe, paitsi että on samantyyppinen kihara tukka. Toi voi olla ihan kuka vaan. Mulla ei siis olis S-juttua vastaan mitään todellakaan.
 
vierailija
Näinpä, ja lisäksi tulevan kumppanin vanhemmat ja muut läheiset plus vielä muiden ihmisten yleinen mielipide ja mielikuva ihmisestä. Kaikkiin näihin voi huhut vaikuttaa. Kyllä valitettavasti jotkut ihmiset uskoo juoruja, etenkin siinä vaiheessa kun eivät vielä hyvin tunne ihmisiä.
Se voi olla kumppani, läheiset tai laajemmin vaikka työnantaja tai vaikka B:n kohdalla mahdollinen yhteistyötaho, joka perääntyy yhteistyöstä väärään mielikuvan takia. Onhan näitä kohuja nähty.
 
vierailija
Mä näen sieluni silmin miten Bojan, kuultuaan mitä ja miten hänestä puhutaan yleisillä keskustelupalstoilla, erityisesti ihmisten toimesta, ketkä kutsuvat itseään Bojanin ja Jokereiden faneiksi, hämmästyy, pettyy ja loukkaantuu. Oli mikä tahansa hänen oma totuutensa, se on nimenomaan hänen totuutensa, hänen yksityiselämäänsä, eikä liity hänen muusikko/julkkisminäänsä. Tai et pitäisi liittyä.
 
vierailija
No ei kyllä todellakaan mene näin, olette täysin väärässä ton gossip tilin uskottavuuden suhteen ja muutenkin leviämisriski aika pieni sieltä asioilla. Lisäksi pidätte ihmisiä tässä tapauksessa aika laajasti melko tyhminä, mitä he eivät ole, vaikka itselläsi ei järki kulkisi tässä miettimisessä.
Kyse ei ole pelkästään tuosta tilistä. Kuten täällä aiemminkin joku sanoi niin ne juorut leviää ja sit kukaan ei muista enää alkuperäistä lähdettä
 
vierailija
Fantasioi sinä tätä, mutta ei todellakaan mene näin.
Tietääkseni jopa yksi manageri laitettiin huhujen takia viime kesänä hyllylle. En tiedä uskoiko työnantaja (yksi nimeltä mainitsematon yhtye) niitä huhuja lopulta todeksi, mutta niin manageri sai mennä. Ja ihan pätevä kaveri oli. Mutta huhumylly oli valtava ja ei kai sitä tänä päivänäkään tiedetä, mikä oli lopulta totuus managerin osalta. Juu, fantasioihan minä... 🤣
 
vierailija
Tietääkseni jopa yksi manageri laitettiin huhujen takia viime kesänä hyllylle. En tiedä uskoiko työnantaja (yksi nimeltä mainitsematon yhtye) niitä huhuja lopulta todeksi, mutta niin manageri sai mennä. Ja ihan pätevä kaveri oli. Mutta huhumylly oli valtava ja ei kai sitä tänä päivänäkään tiedetä, mikä oli lopulta totuus managerin osalta. Juu, fantasioihan minä... 🤣
Tämä juttu kertoikin enemmän itse bändistä kuin muiden uskomisista.
 

Yhteistyössä