K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis mikä juttu tää nyt on? Someen postataan kaikki kavereiden tyttöystävien punapääystävätkin että "katsokaa nyt, minulla näitä punapäätuttuja piisaa? Minä Boitsu pysyn tiiviisti Sloveniassa kuten kaikki näette ja Kärtsästä vain postailen, puhukaa pliis siitä". Pitääköhän B kaikkia faneja aivan idiootteina... 😅
 
vierailija
Hitto mua naurattaa jos lopputulos on se, että toi Krisin tyttiksen kaveri on nähty kesän aikana Bojanin kanssa samassa seurueessa, ja joku innostunut teini on kuvitellut nähneensä Sadien ja Bojanin treffeillä Ljubljanan keskustassa ja mennyt huutelemaan juorulehdille, että näki Sadien ja Bojanin kahdestaan! Ihan pussailivatkin! Ihan varmasti ja vannon (vaikka en mitään tosissani nähnytkään paitsi ison seurueen vähän kauempaa)!
 
vierailija
Hitto mua naurattaa jos lopputulos on se, että toi Krisin tyttiksen kaveri on nähty kesän aikana Bojanin kanssa samassa seurueessa, ja joku innostunut teini on kuvitellut nähneensä Sadien ja Bojanin treffeillä Ljubljanan keskustassa ja mennyt huutelemaan juorulehdille, että näki Sadien ja Bojanin kahdestaan! Ihan pussailivatkin! Ihan varmasti ja vannon (vaikka en mitään tosissani nähnytkään paitsi ison seurueen vähän kauempaa)!
🤣🤣 tämä voisi olla jopa hyvin todennäköistä, koska on mahdollista, että tää seurue on voinut myös Joksujen kanssa viettää aikaa. Tarinaa on vaan sit vähän vääristetty jne
 
vierailija
Siis mikä juttu tää nyt on? Someen postataan kaikki kavereiden tyttöystävien punapääystävätkin että "katsokaa nyt, minulla näitä punapäätuttuja piisaa? Minä Boitsu pysyn tiiviisti Sloveniassa kuten kaikki näette ja Kärtsästä vain postailen, puhukaa pliis siitä". Pitääköhän B kaikkia faneja aivan idiootteina...
Joo huvittaa kyllä vähän 😀
 

Yhteistyössä