K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla ei oo mitään neniä vastaan. Bojanilla esim. on juuri sellainen nenä mistä erityisesti tykkään, ei liian pieni. Oiskohan jotain toista planeettaa josta löytyis teillekin sopivat designit. Pelkistetyt sileät kasvot ja pienet hengitystiet jossain korvien seudulla? Miltä kuulostaa?
Pitäisköhän tässä huolestua. Hoksasin just että vain nämä yläpään aukot häiritsee mun elämää, alapään vastaavia en koe mitenkään ällöttäviksi 😁

T. Sierain-fobikko
 
vierailija
Mua ällöttää alapäätkin, noin ihan yleisesti (ei ole kauniita, ei kiitos suuseksiä!)
Mun mielestä mahdollisimman pieni nenä kaikilla olis sopiva. Pelkät hyvin pienet sieraimet (ruma sanakin vielä) ja pieni 'kumpu', joku pitää kuitenkin olla. Mutta mieluiten hyvin huomaamaton.

Jerellä ja Bojanilla on molemmilla omaan makuuni vähän liian isot nenät.
 
vierailija
Mua ällöttää alapäätkin, noin ihan yleisesti (ei ole kauniita, ei kiitos suuseksiä!)
Mun mielestä mahdollisimman pieni nenä kaikilla olis sopiva. Pelkät hyvin pienet sieraimet (ruma sanakin vielä) ja pieni 'kumpu', joku pitää kuitenkin olla. Mutta mieluiten hyvin huomaamaton.

Jerellä ja Bojanilla on molemmilla omaan makuuni vähän liian isot nenät.
🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Eka rivi täynnä punapäitä, toka rivi therianeita..
Tee nyt tässä sivussa sitten muka treeniä kun ylimmistä aukoista valuu kyyneleet, keskimmäisistä lentää räkä (sori!) ja pissatkin kohta housussa kun nauran näille teidän jutuille täällä. 3 minuutin tauot = 8-15 minuuttia, riippuen montako viestiä tullut ja kuinka kauan joudun itseäni keräilemään niiden jälkeen ennenkö uskallan laittaa painot niskaan 😅
 
vierailija
Tee nyt tässä sivussa sitten muka treeniä kun ylimmistä aukoista valuu kyyneleet, keskimmäisistä lentää räkä (sori!) ja pissatkin kohta housussa kun nauran näille teidän jutuille täällä. 3 minuutin tauot = 8-15 minuuttia, riippuen montako viestiä tullut ja kuinka kauan joudun itseäni keräilemään niiden jälkeen ennenkö uskallan laittaa painot niskaan
Ja ei hitto, nyt vasta tajusin että mullehan on valikoitunut aihepiiriin täydellisesti sopiva uusi treeniohjelma: Madcow 🤣
 
vierailija
Pappa gustinilla ei ole varmastikaan mitään sitä vastaan vaikka olisikin. Tämä kohu väännettiin ihan väkisin. Se oli innokas BL:n kannattaja ja halusi viisuvoiton Balkanille, eikä siis tykännyt Nemon biisistä, saati voitosta. Se ei ole missään sanonut mitään transihmisiä vastaan, mutta se sen (sinällään tosi tyhmä) stoori väännettiin sellaiseksi.
Näin mäkin olen tämän asian pähkäillyt. Ehkä Krisin isä olisi voinut ilmaista asian tahdikkaammin ja niin ettei asia jää kellekään epäselväksi. Mulle on muodostunut heidän perheestä sellainen kuva, että ovat boheemeja, taiteellisia, luonnollisia ja suvaitsevaisia. Sellaisia jotka hyväksyy ne ksikki sateenkaaren värit.
 
vierailija
Ei ole minusta koskaan ollutkaan. Ihan neutraali suhtauminen on mulla ollut koko ajan. Mutta ei tästä viitsinyt silloin vauvalla alkaa vänkäämään.
Olinpas kirjoittanut huonosti tuon ensimäisen vastauksen eli se oli vastaus tuohon että ei ole minusta koskaan ollutkaan mikään ho mofoobikko. Ja en ymmärtänyt miten se stoori sellaiseksi tulkittin.
 
vierailija
Mulla ei ole sierainfobiaa mutta Boitsun nenä alhaaltapäin herättää mussa ihan vähän outoja (inhottavia) tuntemuksia. Joku siinä nenän muodossa sierainten aukkojen kanssa häiritsee. Onneksi B on kaikilla muilla tavoin niin ihana ja kuuma ja nenä muista kulmista komea niin tämä asia ei haittaa. 🤣
 

Yhteistyössä