K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siitä on vuosi aikaa enkä itse sitä lehtijuttua ole nähnyt. Luin keskustelua tähän liittyen.
Okei, oon itse taas kuullut sloveenifaneilta ettei Krisistä ja tyttiksestä ole mitään lehtijuttuja. Ja olisi vähän outoa jos hänen ulkonäölleen olisi naureskeltu lehdessä ilman Kris-yhteyttä kun hän on yksityishenkilö. Oon myös nähnyt hänen IG-kuvat kyllä ennen kuin ne katosi mutta luulin että hän piilotti kaikki sen jälkeen kun twitterissä alettiin juoruilemaan hänestä.
 
vierailija
Eikö Twitterissä tästä sanottu et tää on se Sadien "näköinen" nainen (sloveeni) jota luultu kokoajan Sadieksi? Et Bojania ottaa sen takia päähän nää Sadie-huutelut.
Näihin nyt kaipaisin lähteitä. Jos nää on vauvan juttua, niin aika epäuskottavaa. Toihan eilen joku kirjoittaja tännekin koko ajan jotain toista naista, hyvin voi olla sama kommentoija. Luultavasti trollausta koko juttu.
 
vierailija
Missähän siellä? En ole edes juorutilillä nähnyt mitään tällaista. Ja ihme ettei ss siitä kuvasta pyöri jo jossain.
Näihin nyt kaipaisin lähteitä. Jos nää on vauvan juttua, niin aika epäuskottavaa. Toihan eilen joku kirjoittaja tännekin koko ajan jotain toista naista, hyvin voi olla sama kommentoija. Luultavasti trollausta koko juttu.
Sen kommentoijan lähde oli juorutili ja sekin väärin ymmärretty.
 

Yhteistyössä