K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On siitä useampia siellä tägätyissä. Ja muutenkin siitä löytyy kuvia paljon.
Tägättyissä onkin sitten jotenkin vapautuneemman oloinen ja hymyileväinen. Omilla tileillään (insta, LinkedIn) ei, mutta ilmeisesti tykkää itse vähän vakavamman näköisenä poseerata mikä on tietenkin ok.

Ei hänestä nyt ainakaan mun silmään saa mitään kliseistä trans-vaikutelmaa.
 
vierailija
Jotenkin jännä et Krisin näköisellä miehellä on tällainen nainen. Luulis et olis jotenkin sievempi. Tietty jos nuoruuden tyttö/poikaystävät eihän sitä 15v. ole tiennyt millane korsto siitä toisesta kasvaa.
 
vierailija
Jotenkin jännä et Krisin näköisellä miehellä on tällainen nainen. Luulis et olis jotenkin sievempi. Tietty jos nuoruuden tyttö/poikaystävät eihän sitä 15v. ole tiennyt millane korsto siitä toisesta kasvaa.
Ehkä vastaa täysin Krisin ihannenaista. Ehkä ei, mutta tykkää hänen luonteestaan. Omituista miettiä tämmöisiä. Ootteko tekin parisuhteessa pelkän ulkokuoren takia?
 
vierailija
Jotenkin jännä et Krisin näköisellä miehellä on tällainen nainen. Luulis et olis jotenkin sievempi. Tietty jos nuoruuden tyttö/poikaystävät eihän sitä 15v. ole tiennyt millane korsto siitä toisesta kasvaa.
Nyt kehopositiivisuutta vähän. Eiköhän se ole tyttöystävänsä valinnut ihan muilla perusteilla kuin ulkonäön takia. Ja jos olet itse yli 190-senttinen, ehkä onkin kivaa, ettei gf ole mikään 160-senttinen kainalokeppi.
 
vierailija
Kris on kyllä kauniimpi kuin äitinsäkin. Nuoremmat sisarukset on ihan peruskauniita, mutta Kris on omaa luokkaansa.
Äitihän ei edes ole kaunis, nuorena kyllä eksoottinen, nätti. Isänsä näköä Krisissa on paljon, kuin Miha nuorena. Makshan on myös nimenomaan eksoottisen näköinen, hyvin Indonesialaiset piirteet. Siskosta voi vielä kehkeytyä melkoinen kaunotar. On tosi paljon Krisin piirteitä.
 

Yhteistyössä