K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joskus kannattaisi myös miettiä, että miksi vain itse luodut kuvitelmat ja pohdiskelut Bn elämästä on huumorikommentteja, mutta muiden mielipiteet onkin sitten tosikkomaista jankkausta? Useimmista viesteistä se huumori ei ulospäin tule ilmi, vaatisi jo aikamoista rivien välistä lukemista ja ennen kaikkea kasvokkain olemista ja toisen tuntemista, että tunnistaisi näistä viesteistä kaikki huumorivivahteet.
Mun mielestä huumoriksi ei voi kutsua sitä, kun joku yrittää kieltää muita keskustelemasta asioista, joista hän ei itse halua puhuttavan. Ehkä se sitten on huumoria, mutta mihin huumori genreen tai sen alatyyppiin tämän voi kategorioida?
 
vierailija
Mä oon taas vaan aivan onnessani kun tunnistan noita paikkoja ljubljanasta missä bojan on! Viimeksi sen kohdan jossa se poseerasi fanin kanssa ja nyt tän uusimman. Ja toki sen taannoisen Kino Šiškan, mutta se nyt olikin siinä mainittu. Koko kaupunki on sellaisenaan ihana mutta lisäksi siellä on näköjään ihan oikeasti helppo törmätä niihin (itse tosin olin siellä silloin kun ne oli ihan muualla, joten riski suomimamman itsensä nolaamiseen oli minimoitu).
Minkälaisella paikalla esim tuo uusin kuva on otettu? Keskustalta näyttää, mutta onko jossain reunamilla vai miten?
 
vierailija
Krisin gf kieltämättä näyttää transnaiselta! Kris on kauniimpi osapuoli! Jos ois tai paljastus et olis, mitähän tykkäis pappa Gustin...
Pappa gustinilla ei ole varmastikaan mitään sitä vastaan vaikka olisikin. Tämä kohu väännettiin ihan väkisin. Se oli innokas BL:n kannattaja ja halusi viisuvoiton Balkanille, eikä siis tykännyt Nemon biisistä, saati voitosta. Se ei ole missään sanonut mitään transihmisiä vastaan, mutta se sen (sinällään tosi tyhmä) stoori väännettiin sellaiseksi.
 

Yhteistyössä