K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rupesin just miettimään onko joksuista kukaan maininnut mitään ylipäänsä Italiassa matkaamisesta. Eihän ne nyt kaikista reissuista toki puhu, jure ei puhu yhtään mistään muustakaan , mutta oliko esim siinä italian josubsin haastattelussa mitään siihen liittyvää?

Tää tuli mieleen mulle jo joskus aiemmin kun mietin että tiedän jotain ihan sattumanvaraisia juttuja niistä Yhtenä oli just joku että nace on käynyt usein tsekissä ja kris espanjassa.
Tekevät nyt levyä, eivätkä laiskottele. B myöskin.
 
vierailija
Rupesin just miettimään onko joksuista kukaan maininnut mitään ylipäänsä Italiassa matkaamisesta. Eihän ne nyt kaikista reissuista toki puhu, jure ei puhu yhtään mistään muustakaan , mutta oliko esim siinä italian josubsin haastattelussa mitään siihen liittyvää?

Tää tuli mieleen mulle jo joskus aiemmin kun mietin että tiedän jotain ihan sattumanvaraisia juttuja niistä Yhtenä oli just joku että nace on käynyt usein tsekissä ja kris espanjassa.
Jure kertoi aika paljon itsestään ja ajatuksistaan niissä parissa haastattelussa mitkä on julkaistu JO:subsin sivuilla. Tekstimuotoisia siis. Isä on muistaakseni rumpali myös, tai muusikko ainakin. Oli tosi kiinnostavat haastattelut. Ei mitään tosi henkilökohtaista siis avaudu mutta paljon ajatuksia bändiin, musiikkiin ja omaan musiikitaustaan liittyen.
 
vierailija
Rupesin just miettimään onko joksuista kukaan maininnut mitään ylipäänsä Italiassa matkaamisesta. Eihän ne nyt kaikista reissuista toki puhu, jure ei puhu yhtään mistään muustakaan , mutta oliko esim siinä italian josubsin haastattelussa mitään siihen liittyvää?

Tää tuli mieleen mulle jo joskus aiemmin kun mietin että tiedän jotain ihan sattumanvaraisia juttuja niistä Yhtenä oli just joku että nace on käynyt usein tsekissä ja kris espanjassa.
Vaikea tosiaan kuvitella, etteikö Joksut olisi käyneet naapurimaissaan ja matkustaneet sen lisäksi muuallakin. Onhan Bojan käynyt ainakin Sisiliassa.
 
vierailija
Sit pitää miettiä kuka se rakkauden kohde siitä maaliskuun rakkauspäivityksestä oli Eniten kuvia oli sadiesta (lienee epätodennäköinen), krisistä ja sonnysta oli kummastakin kaksi kuvaa (tai krisistä toinen oli se ihana huivivideo ja sonny oli yhdessä kuvassa lähinnä sivuroolissa), ja yhdet kuvat oli siitä hoitsusta sekä boitsusta. Hoitsun kanssa oli lääkärileikki, boitsun kanssa se istui sylikkäin. Kenessä on eniten ainesta??
Mä veikkaan kyllä Boitsua 😀
 
vierailija
En muista liittyikö Janin Italian-matkaan kilpailua, mutta hän oli ilmeisesti koulunsa italian-ryhmän luokkaretkellä siellä ja häntä oli haastateltu siellä paikalliseen lehteen.
Tumpussa joku oli sen lehtijutun löytänyt. Jan ei ole koskaan tainnut mainita haastatteluissa opiskelleensa italiaa. Muistaakseni hän on maininnut osaavansa sloveenin lisäksi englantia ja vähän (serbo)kroatiaa.
 
vierailija
En muista liittyikö Janin Italian-matkaan kilpailua, mutta hän oli ilmeisesti koulunsa italian-ryhmän luokkaretkellä siellä ja häntä oli haastateltu siellä paikalliseen lehteen.
Tumpussa joku oli sen lehtijutun löytänyt. Jan ei ole koskaan tainnut mainita haastatteluissa opiskelleensa italiaa. Muistaakseni hän on maininnut osaavansa sloveenin lisäksi englantia ja vähän (serbo)kroatiaa.
Joo siis oli löytynyt joku vanha koulun uutinen jossa näkyi italian kielen kilpailussa sijoittuneet ja Jan oli toka 😄 Muistelin että liittyikö tuo matka siihen, koska molemmat jutut oon lukenut samoihin aikoihin, kenties samasta (tumppu)postauksesta.
 
vierailija
Minä Krisiä, ollut huhuja siitä, ettei enää tyttöystävää.
Mä luulen että Krisiin se rakastui siten kuin on sanonut rakastuvansa kuvauksen kohteisiin. Ois vähän ikävää jos se ois syvästi rakastunut krisiin ja sit kuitenkin kahteen kertaan julkaisi kuvan jossa istuu bojanin sylissä. (Tämä siis koskien sitä maaliskuun alun päivitystä jossa se puhui alkuvuodesta. Teippileikit tuli sit myöhemmin 🫦)
 

Yhteistyössä