K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No kai nyt kuuluisa valokuvaaja löytää, kun monet suorastaan haluavat hänen kuvattavakseen. Kieltämättä hänellä näyttää olevan tyyppi, jota erityisesti tykkää kuvailla noiden mainoskuvausten ulkopuolella.
Joo, enemmän tarkoitinkin sen sellaiseksi retoriseksi kysymykseksi, tavallaan toteamukseksi, että kylläpä hän onnistuukin löytämään. 😄
 
vierailija
Boitsu vois nyt laittaa jonkun pienen lomakuvan mummolasta tai vaikka thaimaasta päivän lehden kanssa jos se haluaisi että ihmiset tieteää ettei se ole Venetsiassa jossain hotellissa just nyt
 
vierailija
Ankeeta jos sen pitää piileskellä hotellissa. Menee vähän niinku Venetsia hukkaan.
Boitsu asuu parin tunnin ajomatkan päässä Venetsiasta, eiköhän Venetsia-sightseeing ole jo elämässä tehty muutamaankin kertaan jos se on jotain mistä B on ollut kiinnostunut. B:n on helpompi piipahtaa Venetsiassa kuin suomalasten on käväistä Tallnnassa.
 
vierailija
Mistä tuo D löytääkin noita kauniita miehiä ystävikseen ja ympärilleen, monissa on jotain samaa keskenään. Cole, B, Simon ja tuo Pellekin. No B on toki mun mielestä kaikkein ihanin.
Mä olen lääpälläni Simoniin, musta hän on todella kaunis ja se katseen syvyys.👌Sori, ei tämä mikään kilpailu ole siitä, että ketä heistä on ihanin, mutta mä vaan olen jäänyt koukkuun kyseiseen S:ään. Pelle on myös todella upea. Onko hän siis se D:n mies?
 
vierailija
Mä olen lääpälläni Simoniin, musta hän on todella kaunis ja se katseen syvyys.Sori, ei tämä mikään kilpailu ole siitä, että ketä heistä on ihanin, mutta mä vaan olen jäänyt koukkuun kyseiseen S:ään. Pelle on myös todella upea. Onko hän siis se D:n mies?
Hyvähän se on ettei kaikkien maku ole just samanlainen. On mustakin Simon kyllä kaunis mies, vaikka B vetoaa vielä enemmän. Ei kukaan kai ole tunnistanut kuka tuossa kuvassa on ja eihän se tietysti ole edes varmaa, onko siinä se rakkauden kohde, vaikka se tuntuisi todennäköiseltä että on.
 
vierailija
On se varmaan käynyt siellä aika monesti kun asuu niin lähellä. Mutta joo, mieluummin mäkin toivoisin Boitsua punaiselle matolle mukaan. 😁
Rupesin just miettimään onko joksuista kukaan maininnut mitään ylipäänsä Italiassa matkaamisesta. Eihän ne nyt kaikista reissuista toki puhu, jure ei puhu yhtään mistään muustakaan 😁, mutta oliko esim siinä italian josubsin haastattelussa mitään siihen liittyvää?

Tää tuli mieleen mulle jo joskus aiemmin kun mietin että tiedän jotain ihan sattumanvaraisia juttuja niistä 😀 Yhtenä oli just joku että nace on käynyt usein tsekissä ja kris espanjassa.
 
vierailija
Rupesin just miettimään onko joksuista kukaan maininnut mitään ylipäänsä Italiassa matkaamisesta. Eihän ne nyt kaikista reissuista toki puhu, jure ei puhu yhtään mistään muustakaan , mutta oliko esim siinä italian josubsin haastattelussa mitään siihen liittyvää?

Tää tuli mieleen mulle jo joskus aiemmin kun mietin että tiedän jotain ihan sattumanvaraisia juttuja niistä Yhtenä oli just joku että nace on käynyt usein tsekissä ja kris espanjassa.
Jossain oli ainakin juttu missä Jan (en tiedä oliko muitakin) oli nuorena Italiassa jossain kouluun liittyvässä tapahtumassa. Ja B oli ainakin perheensä kanssa lomalka siellä. Muuta en nyt muista.
 
vierailija
Hyvähän se on ettei kaikkien maku ole just samanlainen. On mustakin Simon kyllä kaunis mies, vaikka B vetoaa vielä enemmän. Ei kukaan kai ole tunnistanut kuka tuossa kuvassa on ja eihän se tietysti ole edes varmaa, onko siinä se rakkauden kohde, vaikka se tuntuisi todennäköiseltä että on.
Sit pitää miettiä kuka se rakkauden kohde siitä maaliskuun rakkauspäivityksestä oli 😁 Eniten kuvia oli sadiesta (lienee epätodennäköinen), krisistä ja sonnysta oli kummastakin kaksi kuvaa (tai krisistä toinen oli se ihana huivivideo ja sonny oli yhdessä kuvassa lähinnä sivuroolissa), ja yhdet kuvat oli siitä hoitsusta sekä boitsusta. Hoitsun kanssa oli lääkärileikki, boitsun kanssa se istui sylikkäin. Kenessä on eniten ainesta??
 

Yhteistyössä