K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten mä en muista näitä huhuja yhtään. Vai oliko just se kun ne vitsaili jonkun lehtiotsikon kanssa että Kris on jätetty?
Se oli just se, kun Joksut laitto sen lehtiotsikok stooriin, kun kaikki ihmetteli missä Kris on. Joku he is drinking alone tyyppinen. Huhut lähti tosta otsikosta, vaikka todellisuudessa Kris oli Lontoossa ja tuo oli sit Joksujen huumoria lopulta
 
vierailija
Onkohan se Armanin tilaisuus missä S on, tänään vai milloin? Ainakin Armanin instassa oli jo se hajuvesi, mitä S mainostaa, lipumassa jättikokoisena gondolin kyydissä kanaalia pitkin. 😁
 
vierailija
Joo tuskin ne informoisi kenenkään suhteen päättymisestä noin 😂
Eivät taatusti!

Mä muuten pidin krisiä pitkään tosi vanhanaikaisesti vakiintuneena mutta ajatus on hiukan muuttunut kun mulle selvisi että ne ovat olleet käytännössä koko suhteensa eri maissa. Etäsuhteet ei siis noin yleisesti ottaen ole mun mielestä mikään mahdottomuus, olen itsekin sellaisessa elänyt aika pitkäänkin. Mutta jos suhde on alkanut niin että ollaan nippanappa 18-19 ja saman tien toinen muuttaa muualle, vaihtaa maata pariin otteeseen, ja välissä on vielä koronavuodet matkustusrajoituksineen, niin ei se sit vaikutakaan ihan siltä, että kohta siellä mennään naimisiin ja aletaan puuhata perhettä. Erittäin sitoutuneita voivat siis hyvinkin olla, mutta eivät selvästikään sellaisella perinteisellä tavalla, jossa valmistutaan, mennään töihin, naidaan se lukiorakkaus ja saadaan pari lasta. Tykkään siitä että elämä ja parisuhde voi olla vähän muunkin näköinen!
 
vierailija
Eivät taatusti!

Mä muuten pidin krisiä pitkään tosi vanhanaikaisesti vakiintuneena mutta ajatus on hiukan muuttunut kun mulle selvisi että ne ovat olleet käytännössä koko suhteensa eri maissa. Etäsuhteet ei siis noin yleisesti ottaen ole mun mielestä mikään mahdottomuus, olen itsekin sellaisessa elänyt aika pitkäänkin. Mutta jos suhde on alkanut niin että ollaan nippanappa 18-19 ja saman tien toinen muuttaa muualle, vaihtaa maata pariin otteeseen, ja välissä on vielä koronavuodet matkustusrajoituksineen, niin ei se sit vaikutakaan ihan siltä, että kohta siellä mennään naimisiin ja aletaan puuhata perhettä. Erittäin sitoutuneita voivat siis hyvinkin olla, mutta eivät selvästikään sellaisella perinteisellä tavalla, jossa valmistutaan, mennään töihin, naidaan se lukiorakkaus ja saadaan pari lasta. Tykkään siitä että elämä ja parisuhde voi olla vähän muunkin näköinen!
Mä arvelen että just tuon takia heidän suhteensa ei ole kovin vakava. Tuskin kestää.
 

Yhteistyössä