K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Kylläpä hiljeni kirjoittaminen täällä kun kaikki muka ei-K&B-myönteiset siirtyivät takaisin Vauvan ketjuun
Tai sitten ihmisillä on omakin elämä. Täällä on joskus hiljaista samaan aikaan, kun vauvallakin on, joten eivät nuo asiat välttämättä korreloi keskenään mitenkään. Itse käyn vauvan ketjussa fiilistelemässä K&B juttuja, mutta sujuvasti käyn tällä puolella taas keskustelemassa muista asioista. Ihan hyvä vaan, että on tämäkin ketju olemassa, jotta K&B juttuihin kyllästyneille on oma paikka. Parasta olisi, jos jokainen kunnioittaisi eri ketjujen henkeä ja niiden tarkoitusta.
 
vierailija
Tai sitten ihmisillä on omakin elämä. Täällä on joskus hiljaista samaan aikaan, kun vauvallakin on, joten eivät nuo asiat välttämättä korreloi keskenään mitenkään. Itse käyn vauvan ketjussa fiilistelemässä K&B juttuja, mutta sujuvasti käyn tällä puolella taas keskustelemassa muista asioista. Ihan hyvä vaan, että on tämäkin ketju olemassa, jotta K&B juttuihin kyllästyneille on oma paikka. Parasta olisi, jos jokainen kunnioittaisi eri ketjujen henkeä ja niiden tarkoitusta.
Niin varmaan suurin osa kunnioittaakin? Trollit yms on asia erikseen
 
vierailija
Sama. Ja näiden hiljaisempien aikojen takia aikaa jää elämiseenkin aikaa. Tää on kaikin puolin tähänastisista ketjuista mulle sopivin.
Niinpä ei aina jaksa palstailla varsinkin, kun nyt ei oikeen tapahdu mitään. Ens torstaina on se Krisin isän keikka, jossa Kris ja B on niin silloin viimeistään jotain tapahtuu. Tosin Joksut saattaa promota Bluzaa viikon aikana ja eihän tässä oo kauaan enää sen tuloon!
 
vierailija
Sama. Ja näiden hiljaisempien aikojen takia aikaa jää elämiseenkin aikaa. Tää on kaikin puolin tähänastisista ketjuista mulle sopivin.
Tämä on totta. Kesällä 2023 vietin vauvalla aikaa aivan liikaa. Mulla taisi olla pienimuotoinen addiktio shippaukseen ja ketjun huumoriin. Tämä on itselleni sopivin ketju tällä hetkellä, koska saan täältä kaiken tarpeellisen tiedon, mutta tämä ei vie samalla tavalla aikaa, kun mitä shippi vei aikoinaan. Välillä täällä on myös aivan loistavaa huumoria ja hyviä keskusteluja, sekin on toki päiväkohtaista.
 
vierailija
No on se minusta iso juttu, kun tässä on toista vuotta toivottu ja odotettu, että sinne päin maailmaa luunsa laahaisi.
Ihan kiva jos K tapaa viisu kavereitaan ja shippareiden kannalta B:n ja K:n mahdollinen tapaaminen on tietysti unelmien täyttymys, mutta itselleni se ei ole mitenkään oleellinen juttu. Eikä ole tietoa, että miksi K edes Serbiaan menee ja tapaako sen jälkeen slovenialaisia kavereitaan.
 

Yhteistyössä