K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä saa ilmaista mielipiteensä. Jos joku vastaa niihin viesteihin, niin turha olettaa, etteikö aiheesta voisi syntyä pidempää keskustelua puolesta ja vastaan. Se on keskustelu palstojen tarkoitus eli juuri se keskustelu. Se että kaipaa heiltä lisää materiaalia, ei tarkoita sitä, etteikö heitä voisi myös fanittaa samalla. Se ettet sä siedä muuta kuin hattaraa&höttöä, etkä kestä muiden keskustelijoiden mielipiteitä, niin silloin nämä ketjut eivät ole sun paikka.
Eri, mutta tuossa ylemmässä pointti taisi olla se, että samat keskustelut ja valitukset toistuu jatkuvasti, vaikka siitä on monta kertaa puhuttu
 
vierailija
Minua vähän haittaa tuo asenne, että 'heille on nyt tärkeintä uuden musiikin teko', koska niin on sanottu palstoilla fanien toimesta tammikuusta alkaen.
Minä pahaa pelkään, että uutta musiikkia on tehty Bojanin ehdoilla. Joihin on liittynyt kamala down Käärijän takia ja sitten taas high Sadien takia.
Bojanin rakastuminen Käärijään laittoi lopulta koko bändin tulevaisuuden vaakalaudalle?
Ööö anteeks mitä 😅
 
vierailija
Eri, mutta tuossa ylemmässä pointti taisi olla se, että samat keskustelut ja valitukset toistuu jatkuvasti, vaikka siitä on monta kertaa puhuttu
Mä en ole aiemmin osallistunut näihin keskusteluihin. Jos ei muuten halua keskustella jostakin aiheesta, niin silloin kannattaa jättää vastaamatta niihin kommentteihin, joiden aihepiiristä ei halua puhua. Näin voi toimia jokainen.
 
vierailija
Minua vähän haittaa tuo asenne, että 'heille on nyt tärkeintä uuden musiikin teko', koska niin on sanottu palstoilla fanien toimesta tammikuusta alkaen.
Minä pahaa pelkään, että uutta musiikkia on tehty Bojanin ehdoilla. Joihin on liittynyt kamala down Käärijän takia ja sitten taas high Sadien takia.
Bojanin rakastuminen Käärijään laittoi lopulta koko bändin tulevaisuuden vaakalaudalle?
No jo on teoriat ja löytyihän se syyllinen taas Kärtsästä.
 
vierailija
Minua vähän haittaa tuo asenne, että 'heille on nyt tärkeintä uuden musiikin teko', koska niin on sanottu palstoilla fanien toimesta tammikuusta alkaen.
Minä pahaa pelkään, että uutta musiikkia on tehty Bojanin ehdoilla. Joihin on liittynyt kamala down Käärijän takia ja sitten taas high Sadien takia.
Bojanin rakastuminen Käärijään laittoi lopulta koko bändin tulevaisuuden vaakalaudalle?
Vai sellainen trollaus tähän väliin.🤣
 
vierailija
Aina voidaan vedota yksilöihin, mutta turha täällä on nyt ruveta väittämään, etteikö some olisi suurimmalle osalle nuorista tosi tärkeä. Voit vaikka lukea tutkimuksia aiheesta.
En ole tainnut väittää ettei some ole nuorille tärkeä? Mutta aika moni nuori varmaan seuraa myös aika monia ihmisiä yms instassa eikä vaan yhtä tai paria, kuten tuossa aiemmin joku mainitsi
 
vierailija
Minua vähän haittaa tuo asenne, että 'heille on nyt tärkeintä uuden musiikin teko', koska niin on sanottu palstoilla fanien toimesta tammikuusta alkaen.
Minä pahaa pelkään, että uutta musiikkia on tehty Bojanin ehdoilla. Joihin on liittynyt kamala down Käärijän takia ja sitten taas high Sadien takia.
Bojanin rakastuminen Käärijään laittoi lopulta koko bändin tulevaisuuden vaakalaudalle?
S tuskin liittyy biiseihin millään tapaa.
 
vierailija
En ole tainnut väittää ettei some ole nuorille tärkeä? Mutta aika moni nuori varmaan seuraa myös aika monia ihmisiä yms instassa eikä vaan yhtä tai paria, kuten tuossa aiemmin joku mainitsi
Nyt oli kyse Joksuista ja siitä, että kaivataanko heiltä lisää matskua vai ei. Sä voit seurata vaikka tuhatta tyyppiä ja silti kaivata matskua lisää Joksuilta.
 
vierailija
Minua vähän haittaa tuo asenne, että 'heille on nyt tärkeintä uuden musiikin teko', koska niin on sanottu palstoilla fanien toimesta tammikuusta alkaen.
Minä pahaa pelkään, että uutta musiikkia on tehty Bojanin ehdoilla. Joihin on liittynyt kamala down Käärijän takia ja sitten taas high Sadien takia.
Bojanin rakastuminen Käärijään laittoi lopulta koko bändin tulevaisuuden vaakalaudalle?
Itkee raasu studiossa päivät pitkät Käärijän perään eikä musiikkia synny
 
vierailija
Mistä sä voit olla varma, etteikö Joksujen nuoremmat fanit kaipaisi lisää juuri niitä instastooreja tai tiktokkiin sisältöä? Se ettet sä kaipaa, ei tarkoita sitä, etteikö muut kaipaisi.
En sanonut ettenkö kaipaisi, liveäkin olis hauska katsoa vaikka monta kertaa viikossa. Mutta vaikka tykkäisin katsoa enemmänkin, niin ei se tarkoita että sitä somesisältöä olis nyt tullut jotenkin erityisen vähän. Ne on eri asioita. Ainoastaan silloin oli pidempään hiljaista, kun olivat studiolla ja sen jälkeen lomalla ja silloin ilmoittivat siitä.

Ei kaikki kuuntelijat muutenkaan ole niitä, jotka odottaa että sitä sisältöä on tultava koko ajan. Seuraan itsekin myös muita bändejä, enkä niiden muiden osalta edes ehtisi katsoa kaikkea joka tuutista minne jotain julkaistaan. Joksuja seuraan kyllä, mutta varmasti heilläkin on myös niitä kuuntelijoita, joille riittää vähän rauhallisempikin tahti.
 
vierailija
Täällä saa ilmaista mielipiteensä. Jos joku vastaa niihin viesteihin, niin turha olettaa, etteikö aiheesta voisi syntyä pidempää keskustelua puolesta ja vastaan. Se on keskustelu palstojen tarkoitus eli juuri se keskustelu. Se että kaipaa heiltä lisää materiaalia, ei tarkoita sitä, etteikö heitä voisi myös fanittaa samalla. Se ettet sä siedä muuta kuin hattaraa&höttöä, etkä kestä muiden keskustelijoiden mielipiteitä, niin silloin nämä ketjut eivät ole sun paikka.
Miten tämän saman asian toisteleminen uudestaan uudestaan näissä ketjuissa saa Joksut tuottamaan enemmän sulle mieluista somemateriaalia? Ja vaikka tekisivät mitä, niin silti löytäisit varmasti jotakin valitettavaa, koska kaikki muu on aina sun mielestä sitä höttöhattaraa. Mua ei sun mielipiteet haittaa mitenkään ja ihan vapaasti voit niitä täälllä jankata, kyllästyttää vaan. Se on mun mielipide.
 
vierailija
Minua vähän haittaa tuo asenne, että 'heille on nyt tärkeintä uuden musiikin teko', koska niin on sanottu palstoilla fanien toimesta tammikuusta alkaen.
Minä pahaa pelkään, että uutta musiikkia on tehty Bojanin ehdoilla. Joihin on liittynyt kamala down Käärijän takia ja sitten taas high Sadien takia.
Bojanin rakastuminen Käärijään laittoi lopulta koko bändin tulevaisuuden vaakalaudalle?
Sori nyt mutta 🙄🙄🙄
 
vierailija
Miten tämän saman asian toisteleminen uudestaan uudestaan näissä ketjuissa saa Joksut tuottamaan enemmän sulle mieluista somemateriaalia? Ja vaikka tekisivät mitä, niin silti löytäisit varmasti jotakin valitettavaa, koska kaikki muu on aina sun mielestä sitä höttöhattaraa. Mua ei sun mielipiteet haittaa mitenkään ja ihan vapaasti voit niitä täälllä jankata, kyllästyttää vaan. Se on mun mielipide.
Teki Joksut mitä tahansa niin eiköhän täällä tosiaan ole joku jotain valittamassa niitten toimintatavoista.
 
vierailija
Juuri näin. Musta tuntuu, että osa näistä huutelijoista ei tunne yhtään nykynuorten maailmaa. Nuoret juuri kaipaa lisää sitä kontenttia.
Mua naurattaa nämä nuorista huutelijat, ette te tiedä minkä ikäistä porukkaa tänne kirjoittaa. Hassu ajatus että kaikki, jotka ei valita somesisällön vähäisyydestä olis erityisen iäkkäitä. Ja siis musta on aina ollut ihana juttu että meissä faneissa on niin monenikäistä porukkaa.
 
vierailija
Mua naurattaa nämä nuorista huutelijat, ette te tiedä minkä ikäistä porukkaa tänne kirjoittaa. Hassu ajatus että kaikki, jotka ei valita somesisällön vähäisyydestä olis erityisen iäkkäitä. Ja siis musta on aina ollut ihana juttu että meissä faneissa on niin monenikäistä porukkaa.
Joksut postas ennen paljon. Jos eivät olis postanneet, kukaan ei odottaisi muuta nytkään
 
vierailija
Miten tämän saman asian toisteleminen uudestaan uudestaan näissä ketjuissa saa Joksut tuottamaan enemmän sulle mieluista somemateriaalia? Ja vaikka tekisivät mitä, niin silti löytäisit varmasti jotakin valitettavaa, koska kaikki muu on aina sun mielestä sitä höttöhattaraa. Mua ei sun mielipiteet haittaa mitenkään ja ihan vapaasti voit niitä täälllä jankata, kyllästyttää vaan. Se on mun mielipide.
Täysin samaa mieltä.
 

Yhteistyössä