En jaksa elää

vierailija
Exäni myrkytti suhteeni aikuisiin lapsiini. Lapset oli ainut valonpilkahdukseni. Eivät halua nähdä tai vastata viesteihini. Exä antaa heille rahaa jota minä en voi köyhänä tehdä. Itse halusin erota. Olisin vielä halunnut yrittää ja exäni uskotteli niin että haluaa olla kanssani. Mutta huijasi. Ei vastaa enää. En jaksa elää..itkusta ei tule loppua
 
vierailija
Tilanteesi kuulostaa tosi ikävältä. Olet pettynyt sekä entisen kumppanisi että lastesi toimintaan. Et kerro viestissäsi, miten kauan erostanne on, mutta voisi olla hyvä antaa pölyn hiukan laskeutua, jos se on ihan tuore asia. Itse ehkä lähettäisin lapsille viestit (vaikka eivät vastaisikaan mitään), joissa kertoisin avoimesti rakastavani ja kaipaavani heitä ja haluavani kertoa oman näkemykseni tapahtuneesta ja odottavani heidän yhteydenottoaan, kun he ovat siihen valmiita. Ja yrittäisin ainakin antaa heille sitten hieman tilaa. Toki jos mitään ei viikkoihin kuuluisi, tuntuisi vaikealta pysyä hiljaa...

Kannattaa myös ottaa yhteyttä johonkin keskusteluapuun, esim. https://mieli.fi/tukea-ja-apua/

Älä menetä toivoasi, ei tilanteen lastesi kanssa tarvitse olla lopullinen!
 
vierailija
Sama neuvo rakas Ap kuin ensimmäinen kommentoija:

Anna tilanteen nyt reilusti rauhoittua ja pölyn laskeutua.

Poissa tolaltaan olevassa kireässä ilmapiirissä tulee todennäköisesti vastaan vain kiusaantunut vaivaantuneisuus, jolloin osapuolet käpertyvät yhä enemmän 'vältteleviin defensiomotteihin.'

Voi mennä jopa vuosia kooma/pattitilanteessa, ennenkuin hedelmät ovat
kypsiä poimittaviksi - mentaalisesti ja emotionaalisesti.
Toisin sanoen: valmiita perinpohjaiseen keskusteluun /
asioiden aukiselvittämiseen.

Keskity täysin omaan henkiseen hyvinvointiisi ja jaksamiseesi; varallisuustasostasi
riippumatta. Parhaat ja tehokkaimmat hoitokeinot ovat kaikki ilmaisia. <3 Suosittelen muuten lämpimästi äänikirjojen kuuntelemista inspiraatioksi! Hurjasti voimia tuntemattomalta toiselle!
 

Yhteistyössä