K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten tämän saman asian toisteleminen uudestaan uudestaan näissä ketjuissa saa Joksut tuottamaan enemmän sulle mieluista somemateriaalia? Ja vaikka tekisivät mitä, niin silti löytäisit varmasti jotakin valitettavaa, koska kaikki muu on aina sun mielestä sitä höttöhattaraa. Mua ei sun mielipiteet haittaa mitenkään ja ihan vapaasti voit niitä täälllä jankata, kyllästyttää vaan. Se on mun mielipide.
Koska mä en ole osallistunut tähän keskusteluun aiemmin ja mulle tämä on ihan uusi aihe. Harjoittele ihmeessä sitä ohittelen taitoa ja muiden mielipiteiden sietämistä. Sitäpaitsi turha sun on väittää, etteikö keskustelu menisi sulla tunteisiin, senhän näkee jo sun tavasta vastata toiselle ihmiselle.
 
vierailija
En sanonut ettenkö kaipaisi, liveäkin olis hauska katsoa vaikka monta kertaa viikossa. Mutta vaikka tykkäisin katsoa enemmänkin, niin ei se tarkoita että sitä somesisältöä olis nyt tullut jotenkin erityisen vähän. Ne on eri asioita. Ainoastaan silloin oli pidempään hiljaista, kun olivat studiolla ja sen jälkeen lomalla ja silloin ilmoittivat siitä.

Ei kaikki kuuntelijat muutenkaan ole niitä, jotka odottaa että sitä sisältöä on tultava koko ajan. Seuraan itsekin myös muita bändejä, enkä niiden muiden osalta edes ehtisi katsoa kaikkea joka tuutista minne jotain julkaistaan. Joksuja seuraan kyllä, mutta varmasti heilläkin on myös niitä kuuntelijoita, joille riittää vähän rauhallisempikin tahti.
Varmasti riittää, mutta kyse oli siitä, että on myös heitä, jotka kaipaavat sitä materiaalia enemmän. Sekin on vain hyväksyttävä.
 
vierailija
Koska mä en ole osallistunut tähän keskusteluun aiemmin ja mulle tämä on ihan uusi aihe. Harjoittele ihmeessä sitä ohittelen taitoa ja muiden mielipiteiden sietämistä. Sitäpaitsi turha sun on väittää, etteikö keskustelu menisi sulla tunteisiin, senhän näkee jo sun tavasta vastata toiselle ihmiselle.
Jos olet tuon höttöä & hattaraa kommentin kirjoittaja, niin nyt en kyllä ihan usko tuota uutta aihetta….
 
vierailija
Kyllä, jos johonkin niin siihen voi luottaa.
Miksei näistä toimintatavoista saisi puhua? Tuntuu siltä, et täällä on ihmisiä, jotka ei kestä pienintäkään kriittistä keskustelua Joksuista. Antakaa sit meidän muiden keskustella aiheesta, ei teidän tarvitse osallistua siihen. Täällä voi ihan vapaasti kirjoittaa sellaisesta aiheesta, joka kiinnostaa. Se jatkuva valitus toisten kommentoijien keskustelujen aiheesta vasta rasittavaa onkin.
 
vierailija
Varmasti riittää, mutta kyse oli siitä, että on myös heitä, jotka kaipaavat sitä materiaalia enemmän. Sekin on vain hyväksyttävä.
Mutta se että osa haluaa enemmän ei tarkoita että somettaisivat erityisen vähän verrattuna esim. muihin bändeihin. Musta aika keskiverto tahti heillä on nyt, Lontoossa ollessaan taas somettivat keskivertoa enemmän. Välillä oli studion ja loman takia taukoa. Luulen että kun levy tulee, tahti kiihtyy taas. Sitä odotellessa 😄❤
 
vierailija
jos ovat yhdessä niin voi liittyäkin.
Vähän vaihtelua keskusteluun. Mä ajattelen että SBJ ja Bluza saattoi hyvinkin olla K:sta, fiiliksistä mitä B koki silloin reilu vuosi sitten keväällä ja kesällä. Mutta jos B ja S on pari, niin mitä luulette, voiskohan olla mitään muuta biisiä, joka oliskin saanut innoituksensa S:stä? 😉 Tosin B sanoi Lontoossa että levyn sävy on synkkä, joten ei ehkä kuulosta siltä että onnellisia rakkausbiisejä olis tulossa. 😅
 
vierailija
Mutta se että osa haluaa enemmän ei tarkoita että somettaisivat erityisen vähän verrattuna esim. muihin bändeihin. Musta aika keskiverto tahti heillä on nyt, Lontoossa ollessaan taas somettivat keskivertoa enemmän. Välillä oli studion ja loman takia taukoa. Luulen että kun levy tulee, tahti kiihtyy taas. Sitä odotellessa
Mikä on edes keskiverto tahti, onko sellaista?🤔 itse ymmärrän kaikkien näkökannan, koska jos seuraat lähinnä artisteja/bändejä/julkkuja, jotka päivittää esim. whatsappin kanavaansa tai tiktokia melkein joka päivä, niin olet tottunut sellaiseen some tulvaan. Toiset taas kokee, että instastoorit kerran kuukaudessa riittää. Keskustelu ei oikein johda mihinkään, koska ei osata nähdä niitä asioita muiden näkökantilta.
 
vierailija
Vähän vaihtelua keskusteluun. Mä ajattelen että SBJ ja Bluza saattoi hyvinkin olla K:sta, fiiliksistä mitä B koki silloin reilu vuosi sitten keväällä ja kesällä. Mutta jos B ja S on pari, niin mitä luulette, voiskohan olla mitään muuta biisiä, joka oliskin saanut innoituksensa S:stä? Tosin B sanoi Lontoossa että levyn sävy on synkkä, joten ei ehkä kuulosta siltä että onnellisia rakkausbiisejä olis tulossa.
Ei millään pahalla, mut nämä ”kappale on K:sta tai S:stä speku” levyt täällä vasta useasti soivatkin.😂 Eiköhän vedetä kehiin vielä hetero vs bicurious keskustelu.
 
vierailija
Mikä on edes keskiverto tahti, onko sellaista? itse ymmärrän kaikkien näkökannan, koska jos seuraat lähinnä artisteja/bändejä/julkkuja, jotka päivittää esim. whatsappin kanavaansa tai tiktokia melkein joka päivä, niin olet tottunut sellaiseen some tulvaan. Toiset taas kokee, että instastoorit kerran kuukaudessa riittää. Keskustelu ei oikein johda mihinkään, koska ei osata nähdä niitä asioita muiden näkökantilta.
Riippuu tietysti ketä seuraa ja missä seuraa. Ei silti voi odottaa että jos seuraa jotain supersomettajaa, että kaikki muutkin on samanlaisia. Joksuilta tulee kuitenkin yleensä useita stooreja päivässä ja jos seuraa kaikkia jäseniä, niitä tulee paljonkin. Toki näitä levyntekotaukoja on ollut, se on heidän tyylinsä ja jos se auttaa levynteossa, että saa keskittyä vain siihen, silloin se kannattaa.
 
vierailija
Ei millään pahalla, mut nämä ”kappale on K:sta tai S:stä speku” levyt täällä vasta useasti soivatkin. Eiköhän vedetä kehiin vielä hetero vs bicurious keskustelu.
Nyt oli kyse siitä, että voisikohan S:stä tai häneen liittyvistä fiiliksistä olla biisiä, mitä ei ole vielä kuultu. En missään nimessä itsekään jaksa enää sitä keskustelua, kenestä SBJ tai Bluza kertoo, vaikka ajatukseni tuohon pohjustukseksi laitoinkin. Kaikilla olkoon siitä oma mielipiteensä 😄
 
vierailija
Nyt oli kyse siitä, että voisikohan S:stä tai häneen liittyvistä fiiliksistä olla biisiä, mitä ei ole vielä kuultu. En missään nimessä itsekään jaksa enää sitä keskustelua, kenestä SBJ tai Bluza kertoo, vaikka ajatukseni tuohon pohjustukseksi laitoinkin. Kaikilla olkoon siitä oma mielipiteensä
No jos heillä oikeasti on jotain sutinaa, niin ihmettelisin jos niistä fiiliksistä ei päätyisi jotain sanoituksiin. Mutta tuskin mitään selkeästi tunnistettavaa, vaan monitulkintaisia ja tietyllä tapaa geneerisiä kuten ennenkin.
 
vierailija
No jos heillä oikeasti on jotain sutinaa, niin ihmettelisin jos niistä fiiliksistä ei päätyisi jotain sanoituksiin. Mutta tuskin mitään selkeästi tunnistettavaa, vaan monitulkintaisia ja tietyllä tapaa geneerisiä kuten ennenkin.
Ehkä niin. Toki jos levy on synkkä, onnellisen sävyinen tai toiveikas rakkausbiisi saattaisi erottua (liikaa?) joukosta. En tiedä miten tarkkoja he on tuon linjan suhteen. Mut voisihan se ikäänkuin elää se teemakin, synkemmästä keveämpään tms. En itsekään siis usko että siellä mitään selkeää suurta rakkaudentunnustusta olisi, mutta esim. jotain fiiliksiä siitä kun alkaa kiinnostua toisesta. Olis kyllä tosi kiinnostavaa jos sieltä löytyis jotain tuollaista. En ehkä usko että sellaista löytyy, mutta sittenhän se kuullaan. 😀
 
vierailija
Mä haluaisin kyllä nähdä Joksuilta stooreja tai päivityksiä, mutta tämä bändi on aika selkeästi ilmaissut, että some ja sen voima ei tunnu heistä hyvältä, vaikka tietävätkin sen tarpeellisuuden. Siihen nähden heiltä tulee kyllä paljon sisältöä. Määrän sijaan ajattelen kuitenkin että heillä on puolellaan laatu, eli fanit tykkää niitten omasta kotoisasta sähellyksestä, tyyliin kokkauslive, ja lisäksi keikkakuvissa ja -videoissa on tasainen Vitan ja Markin kädenjälki. Sekin kertonee jotain, että näitä heidän hovikuvaajiakin seurataan ja jopa fanitetaan innokkaasti. Ja kun jotain pientä taukoa on, bändiä ei kyllä saman tien unohdeta, vaan eri alustoilla alkaa kollektiivinen odotus, tosin useimmissa muissa paikoissa se on vähän humoristisempaa kuin tämä täällä vallitseva tuomiopäivän julistus.

Mä henkilökohtaisesti pidän kaikkein ankeimpana vaihtoehtona sitä, että ne itse lakkaavat tuottamasta someaan ja palkkaavat siihen jonkun. Saataisiin varmasti edelleen ne vitan ja Markin kuvat mutta me menetettäisiin kaikki ne ihanan pölvästit jutut, jotka nimenomaan yhdistyy heihin itseensä.
 
vierailija
Mä haluaisin kyllä nähdä Joksuilta stooreja tai päivityksiä, mutta tämä bändi on aika selkeästi ilmaissut, että some ja sen voima ei tunnu heistä hyvältä, vaikka tietävätkin sen tarpeellisuuden. Siihen nähden heiltä tulee kyllä paljon sisältöä. Määrän sijaan ajattelen kuitenkin että heillä on puolellaan laatu, eli fanit tykkää niitten omasta kotoisasta sähellyksestä, tyyliin kokkauslive, ja lisäksi keikkakuvissa ja -videoissa on tasainen Vitan ja Markin kädenjälki. Sekin kertonee jotain, että näitä heidän hovikuvaajiakin seurataan ja jopa fanitetaan innokkaasti. Ja kun jotain pientä taukoa on, bändiä ei kyllä saman tien unohdeta, vaan eri alustoilla alkaa kollektiivinen odotus, tosin useimmissa muissa paikoissa se on vähän humoristisempaa kuin tämä täällä vallitseva tuomiopäivän julistus.

Mä henkilökohtaisesti pidän kaikkein ankeimpana vaihtoehtona sitä, että ne itse lakkaavat tuottamasta someaan ja palkkaavat siihen jonkun. Saataisiin varmasti edelleen ne vitan ja Markin kuvat mutta me menetettäisiin kaikki ne ihanan pölvästit jutut, jotka nimenomaan yhdistyy heihin itseensä.
Oon samaa mieltä. Se niiden itse tuotettu sisältö on just sellaista hauskaa ja rentoa, mistä tulee hyvälle tuulelle. Uskon että sitä tulee ajoittain myös enemmän, aina tilanteen mukaan.
 
vierailija
Miksei näistä toimintatavoista saisi puhua? Tuntuu siltä, et täällä on ihmisiä, jotka ei kestä pienintäkään kriittistä keskustelua Joksuista. Antakaa sit meidän muiden keskustella aiheesta, ei teidän tarvitse osallistua siihen. Täällä voi ihan vapaasti kirjoittaa sellaisesta aiheesta, joka kiinnostaa. Se jatkuva valitus toisten kommentoijien keskustelujen aiheesta vasta rasittavaa onkin.
Kuten monesti sanottu niin siitä on aika monesti täällä keskusteltu
 
vierailija
Mä haluaisin kyllä nähdä Joksuilta stooreja tai päivityksiä, mutta tämä bändi on aika selkeästi ilmaissut, että some ja sen voima ei tunnu heistä hyvältä, vaikka tietävätkin sen tarpeellisuuden. Siihen nähden heiltä tulee kyllä paljon sisältöä. Määrän sijaan ajattelen kuitenkin että heillä on puolellaan laatu, eli fanit tykkää niitten omasta kotoisasta sähellyksestä, tyyliin kokkauslive, ja lisäksi keikkakuvissa ja -videoissa on tasainen Vitan ja Markin kädenjälki. Sekin kertonee jotain, että näitä heidän hovikuvaajiakin seurataan ja jopa fanitetaan innokkaasti. Ja kun jotain pientä taukoa on, bändiä ei kyllä saman tien unohdeta, vaan eri alustoilla alkaa kollektiivinen odotus, tosin useimmissa muissa paikoissa se on vähän humoristisempaa kuin tämä täällä vallitseva tuomiopäivän julistus.

Mä henkilökohtaisesti pidän kaikkein ankeimpana vaihtoehtona sitä, että ne itse lakkaavat tuottamasta someaan ja palkkaavat siihen jonkun. Saataisiin varmasti edelleen ne vitan ja Markin kuvat mutta me menetettäisiin kaikki ne ihanan pölvästit jutut, jotka nimenomaan yhdistyy heihin itseensä.
Samaa mieltä. Jos heidän mielestään somessa olo ei aina tunnu hyvältä niin miksi väkisin sitä ylläpitää? Kyllä he tietää, että sitä kannattaa päivittää, mutta eivät he sitä väkisin halua tehdä. He päivittävät aina silloin kun tuntuu hyvältä ja kun jotain sellaista päivitettävää on. Välillä on hiljaisempaa, mutta välillä stooreja ja postauksia tulee paljonkin. Tämä on Joksujen tapa ja jos se heille on hyvä tapa niin sitten sen täytyy olla meille muillekin
 
vierailija
Ehkä niin. Toki jos levy on synkkä, onnellisen sävyinen tai toiveikas rakkausbiisi saattaisi erottua (liikaa?) joukosta. En tiedä miten tarkkoja he on tuon linjan suhteen. Mut voisihan se ikäänkuin elää se teemakin, synkemmästä keveämpään tms. En itsekään siis usko että siellä mitään selkeää suurta rakkaudentunnustusta olisi, mutta esim. jotain fiiliksiä siitä kun alkaa kiinnostua toisesta. Olis kyllä tosi kiinnostavaa jos sieltä löytyis jotain tuollaista. En ehkä usko että sellaista löytyy, mutta sittenhän se kuullaan.
Viimeisin mitä B nyt kesällä sanoi oli että levy kertoo bändin fiiliksistä ja kokemuksista tässä uudessa käännekohdassa, joten minäkään en usko että levyllä tulisi olemaan useampaa rakkauslaulua ainakaan. Oisko kellään linkkiä niihin toukokuussa openstagen kautta lähetettyihin levyn alustaviin biisilistauksiin? Huomasin juuri että mulla ei enää näy kuvat vanhoista viesteistä gmailissa. :(
 
vierailija
Viimeisin mitä B nyt kesällä sanoi oli että levy kertoo bändin fiiliksistä ja kokemuksista tässä uudessa käännekohdassa, joten minäkään en usko että levyllä tulisi olemaan useampaa rakkauslaulua ainakaan. Oisko kellään linkkiä niihin toukokuussa openstagen kautta lähetettyihin levyn alustaviin biisilistauksiin? Huomasin juuri että mulla ei enää näy kuvat vanhoista viesteistä gmailissa. :(
En oo siis ainoa, jolla kuvat ei näy, mutta voin yrittää kaivaa tumpusta sieltä ne todennäköisesti löytyy!
 
vierailija
Tässä linkki niihin biisien nimiin. Olikin helposti löydettävissä, kun laittoi tumblerin hakuun weekly updaten joker outin lisäksi
Kiitos! Ai niin, siellä oli toi J’taime [sic]. 😄 Onkohan se rakkauslaulu? Musta tuntuu että noita biisejä karsiutuu ja levylle tulee ”vain” 10 biisiä mutta toivottavasti olen väärässä. Toi Wembury Mews kertoo varmasti Lontoosta.
 

Yhteistyössä