K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No justhan se poistelija ilkkui mulle, Aidolle, etten tiedä kyseistä sanaa.
Olen tosin sittemmin kerran itsekin saanut yhden kommentin poistumaan sekunneissa, joten ilmeisesti tällaista sana ei ole, siellä vain välillä sattuu mode olemaan sormi napilla, kun niitä ilmiantoja ilmestyy. tänäaamuna en poistattanut mitään enkä siis yleensäkään. Ficit saa mun puolestani olla ja muutenkin osan mielestä "kielletyt" aiheet.
Todista ettet ole.

Sulla oikeasti ei tuo luetun ymmärtäminen oikein pelaa.
 
vierailija
Kris ja Jan, päivänsäde ja menninkäinen

Tosin tää luonnehdinta saattaa päteä vain ulkoisesti
Mä en ensin edes tajunnut että kyseessä oli sama paita! Vaikka toi on ollut Krisin päälläkin yksi mun lemppareista niin katsoin vaan että onpas Jan taas hottis valkoisessa topissa. Ja siis näin jopa sen pitsin siinä enkä silti tajunnut 😀 Niin eri vibat noissa kahdessa on, että sama vaatekin näyttää ihan eriltä
 
vierailija
Mä en ensin edes tajunnut että kyseessä oli sama paita! Vaikka toi on ollut Krisin päälläkin yksi mun lemppareista niin katsoin vaan että onpas Jan taas hottis valkoisessa topissa. Ja siis näin jopa sen pitsin siinä enkä silti tajunnut Niin eri vibat noissa kahdessa on, että sama vaatekin näyttää ihan eriltä
Tosta tumblr postauksesta tulee kyllä mieleen Prinssi ja Prinsessa 😁 miten voikin antaa yks paita niin erilaisen vaikutelman Janin ja Krisin päällä. 😅
 
vierailija
Mä en ensin edes tajunnut että kyseessä oli sama paita! Vaikka toi on ollut Krisin päälläkin yksi mun lemppareista niin katsoin vaan että onpas Jan taas hottis valkoisessa topissa. Ja siis näin jopa sen pitsin siinä enkä silti tajunnut Niin eri vibat noissa kahdessa on, että sama vaatekin näyttää ihan eriltä
Mun mielestä Jan näyttää tossa asussa vähän tuhmalta ja Kris taas onnistuu näyttämään siinä elegantilta.😁 Tai sit mä vaan näen heidät siinä valossa.😂
 

Yhteistyössä