K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon mä ainakin joskus nähnyt, että ketjuja on laitettu lukkoon, mutta harvinaista se on. Hc shippari Palstapoliisi saa syyttää itseään, että ketjut katoaa ja menee lukkoon mahtaa vituttaa
Kyllä siellä useampi ilmiantaa, ei sitä yksi ihminen lukita. Minua toi ei haittaa yhtään, kyllä se siitä aukeaa. Siellä oli ihan Miken puolison huo..ttelua jne.
 
vierailija
Oon mä ainakin joskus nähnyt, että ketjuja on laitettu lukkoon, mutta harvinaista se on. Hc shippari Palstapoliisi saa syyttää itseään, että ketjut katoaa ja menee lukkoon :D mahtaa vituttaa :D:D
Tuskin sitä itseään haittaa ylemmyyden tunnossaan. Itärajan takaiselta toiminnalta vaikuttaa tuollainen ennakkosensurointi jolla palsta lukitetaan. Ei tosin haittaa itseänikään kun en enää siellä kirjoittele.
 
vierailija
Jos sun elämä ois oikeasti hauskaa, menisikö se noista kokmenteista pilalle?
Joo ihan turha väittää mitään muuta, kyllä on tullut ton jutuista harvinaisen selväksi että mitään muuta elämää hänellä ei ole harhaisen shipin ja Boitsun fanittamisen lisäksi. Enkä yhtään ihmettele, koska on itsekin sanonut että ei piittaa siitä miten lähipiiriä loukkaa katkeruudellaan, eli tuskin tota kukaan jaksaa katsella ihan oikeassa elämässä.
 
vierailija
Tuskin sitä itseään haittaa ylemmyyden tunnossaan. Itärajan takaiselta toiminnalta vaikuttaa tuollainen ennakkosensurointi jolla palsta lukitetaan. Ei tosin haittaa itseänikään kun en enää siellä kirjoittele.
Enpä usko, voi olla myös ihan nimimerkillinen haukkuja itsekin, joka ilmiantaa. Ei ole myöskään vain jotakin yhtä poistelijaa.
 
vierailija
Enpä usko, voi olla myös ihan nimimerkillinen haukkuja itsekin, joka ilmiantaa. Ei ole myöskään vain jotakin yhtä poistelijaa.
Nimimerkillinen haukkuja taitaa olla itse se, joka on kehunut täälläkin tietävänsä jonkun tietyn sanan jolla saa viestit poistettua silmänräpäyksessä. Eli luultavasti juuri häntä saadaan kiittää tästä(kin)
 
vierailija
Lentokentällä, vihakommenteja ja harhaisia viestejä artisteille lähettäessä, vihanneksia pilkkomassa, jne.
En ole lähetellyt millekään artisteille mitään vihakommentteja saati harhaisia viestejä. sä tässä harhainen olet. Mut joo, lentokentällä oli mukavaa, samoin Ruoisrockissa ja viimeiseksi Coldplayn konsertissa. Noista isommista kivoista hetkistä. Nyt odotellaan iloisina, milloin Kärppy menee Sloveniaan 😊 Eilisen matsin katselu oli hyvää harjoitusta sille :)
 
vierailija
En ole lähetellyt millekään artisteille mitään vihakommentteja saati harhaisia viestejä. sä tässä harhainen olet. Mut joo, lentokentällä oli mukavaa, samoin Ruoisrockissa ja viimeiseksi Coldplayn konsertissa. Noista isommista kivoista hetkistä. Nyt odotellaan iloisina, milloin Kärppy menee Sloveniaan Eilisen matsin katselu oli hyvää harjoitusta sille
Salli mun nauraa.
 
vierailija
Nimimerkillinen haukkuja taitaa olla itse se, joka on kehunut täälläkin tietävänsä jonkun tietyn sanan jolla saa viestit poistettua silmänräpäyksessä. Eli luultavasti juuri häntä saadaan kiittää tästä(kin)
Tästä tää henkilö on kyllä sanonut, ettei tiedä, mutta viestit kyllä siellä poistuu, kun kirjoitat asiaton ei tarvita mitään taikasanaa kai.
 
vierailija
Eli Aitoko siellä ylemmyydentunnossaan arvosteli Miken puolison keikkapaitaa ja sen jälkeen myös ulkoisia ominaisuuksia, moraali-Marketta aloitti poistelun (nyt ehkä osin ihan syystä) ja Nice/kiva jankkaaja floodasi typeriä kommenttejaan?
 
vierailija
En usko. Todista.
No justhan se poistelija ilkkui mulle, Aidolle, etten tiedä kyseistä sanaa.
Olen tosin sittemmin kerran itsekin saanut yhden kommentin poistumaan sekunneissa, joten ilmeisesti tällaista sana ei ole, siellä vain välillä sattuu mode olemaan sormi napilla, kun niitä ilmiantoja ilmestyy. tänäaamuna en poistattanut mitään enkä siis yleensäkään. Ficit saa mun puolestani olla ja muutenkin osan mielestä "kielletyt" aiheet.
 

Yhteistyössä