K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllähän fanit postaa jatkuvasti yhteiskuvia bojanin ja muittenkin joksujen kanssa, siis ihan slovenialaiset fanit. Ja jos ei ole kuvia, tvitterissä kyllä kerrotaan missä ruokakaupan maitohyllyllä niitä on milloinkin nähty.
Joo mut ei heitä taideta mennä ravintolassa häiriköimään jos ovat siellä viettämässä aikaa. En ole ainakaan itse huomannut sellaisia kuvia vaan lähinnä kadulta tai joistain tilaisuuksista.
 
vierailija
Aika rauhassa varmaan saavat tosiaan kulkea
Tästä on puhuttu kun mietitiin et ovatko edes suosittuja, mutta ovat, sloveniassa ei ole vaan samanlaista juoru ja paparazzi kulttuuria kuten muualla. Siksi siellä saa pussaillakin ihan rauhassa näköjään :D ehkä toi maan pienuus tekee sen. Eihän pojista ole yksinäänkään mitään kuvia. Aika hienoa tavallaan.
 
vierailija
Tästä on puhuttu kun mietitiin et ovatko edes suosittuja, mutta ovat, sloveniassa ei ole vaan samanlaista juoru ja paparazzi kulttuuria kuten muualla. Siksi siellä saa pussaillakin ihan rauhassa näköjään ehkä toi maan pienuus tekee sen. Eihän pojista ole yksinäänkään mitään kuvia. Aika hienoa tavallaan.
Joo ihanaa, että saavat suht rauhassa kulkea vapaasti
 
vierailija
Joo mut ei heitä taideta mennä ravintolassa häiriköimään jos ovat siellä viettämässä aikaa. En ole ainakaan itse huomannut sellaisia kuvia vaan lähinnä kadulta tai joistain tilaisuuksista.
Tietenkin joku, joka tuolle lehdelle asiasta raportoisi, ottaisi kuvan todisteeksi. Ja jo itse Sadien takia. Ellei Bojanin. Olette kyllä niin säälittäviä jotka uskotte että Bojan olisi Sadiesta kiinnostunut, saati toisinpäin.
 
vierailija
Joo ei taida olla yhden yhtä paparazzikuvaa joksuista Sloveniasta.
Paparazzeja siellä ei taida tosiaan olla. Sen sijaan veikkaan että nämä bongarit ovat kyllä napanneet kuvia vaikka eivät olisikaan lähettäneet niitä lehteen (muutenhan lehti olisi joko julkaissut ne tai kertonut ainakin nähneensä kuvamateriaalia). Olen nimittäin aika varma siitä että jos joku katsoo asiakseen ilmoittaa tuollaisesta havainnosta jollekin juorulehdelle, hän on taatusti vaivihkaa myös kuvannut niitä vähintäänkin kavereille näytettäväksi. Sen verran sentään voi olla häpyä että ei tosiaan niitä luovuta lehdelle vaikka juorut sinne lähettäisikin.
 
vierailija
Paikalla oli kuitenkin joku jonka mielestä oli hyvä idea kertoa se tuonne zurnaliin? Tai jotkut koska havaintoja oli useita.
Niin, siellä ei vaan kuvata. En mäkään kuvaisi ketään vaikka jotain saattaisin nähdäkin. Suomessa on minusta kans aika kahtiajakautunut tämä, osan mielestä on törkeetä kuvata ja osa sit kuvaa ja lähettää seiskana. Joku näki k:n ja b:n baarissa sillon ei kuvannut. B:n ja akun, ei kuvannut.
 
vierailija
Paparazzeja siellä ei taida tosiaan olla. Sen sijaan veikkaan että nämä bongarit ovat kyllä napanneet kuvia vaikka eivät olisikaan lähettäneet niitä lehteen (muutenhan lehti olisi joko julkaissut ne tai kertonut ainakin nähneensä kuvamateriaalia). Olen nimittäin aika varma siitä että jos joku katsoo asiakseen ilmoittaa tuollaisesta havainnosta jollekin juorulehdelle, hän on taatusti vaivihkaa myös kuvannut niitä vähintäänkin kavereille näytettäväksi. Sen verran sentään voi olla häpyä että ei tosiaan niitä luovuta lehdelle vaikka juorut sinne lähettäisikin.
Eli ei ole mitään kuvia, eikä näin olleen myöskään bongausta. Tajua jo, että toi artikkeli perustuu näihin itse keksimiinne juoruihin.
 
vierailija
Niin, siellä ei vaan kuvata. En mäkään kuvaisi ketään vaikka jotain saattaisin nähdäkin. Suomessa on minusta kans aika kahtiajakautunut tämä, osan mielestä on törkeetä kuvata ja osa sit kuvaa ja lähettää seiskana. Joku näki k:n ja b:n baarissa sillon ei kuvannut. B:n ja akun, ei kuvannut.
Kyllä mä veikkaan että kuvataan. Ei sitä vaan aina muille näy, tietenkään. Enemmänhän tuosta haittaa on, että tällainen juoru lähetetään lehdelle julkistettavaksi kuin että joku nappaa kuvan etkä edes tiedä sellaista tapahtuneen.
 
vierailija
Hot kisses on kyllä vähän epäilyttävää munkin mielestä Jos kyseessä ois edes joku syrjäisempi kapakka, mutta ihan ydinkeskustassa suurimpien ihmisvirtojen äärellä erittäin suositussa baarissa???
Ehkä heillä on se linja etteivät itse kerro mitään ainakaan heti mutta ovat yhdessä ihan vapaasti. Sanoihan se lentokoneessa ollut tyyppikin että vaikuttivat parilta. 😊
 

Yhteistyössä