K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siellä Saksassahan oli nähty niihin aikoihin joku muu aika paljon S näköinen henkilö poikaystävänsä kanssa festareilla, on voinut sekoittaa häneen. Se kuva oli esillä silloin, kun tästä keskusteltiin.
Joku kaivoi muistaakseni hänen twiittejään siltä havaintopäivältä ja hän oli jossain ihan muualla kuin lentokoneessa silloin. Eikä hän edes näytä Sadielta.
 
vierailija
No tuskin se siinä fani kainalossa itkua vääntäisi vaikka olo ei ihan paras mahdollinen olikaan. Eihän niitä lavalla tapahtuneita paniikkikohtauksiakaan olisi moni huomannut.

Joo sovitaan näin. Varmasti on paha syöpä ja vain yksi sen kasvaimista saatu leikattua.

Missä mä nyt noista puhuin.
Olet kyllä aika naurettava kun pelko pöksyssä pitää kaikki muu kuin posihöttö tulla heti torppaamaan.


En ymmärrä miksi pitää spekuloida että B on tosi pahasti sairas, kun on videoilla ja kuvissa ollut ihan oma itsensä ja on paljon todennäköisempää että tuollainen patti on vaan joku kysta kuin jokin todella paha sairaus.

Tästä siis provosoiduin (käytän nyt tätä termiä vaikka oikeastaan haluaisin vaan että kukaan ei olettaisi tietävänsä mitä olen tänne muuta kirjoittanut sen viestin lisäksi mihin vastaavat, tai tulkitsisi omiaan rivien välistä - kuten mainitsin aiemmin, ei ollut ensimmäinen kerta). Heti ensimmäisessä vastauksessa mun viestiin, jossa en maininnut mitään sairautta ja neutraalisti huomautin, että yhdestä kuvasta ei pysty kenenkään olotilaa päättelemään. Kyllä, sanavalintani eivät ehkä olleet ensimmäisessä viestissäni . En myöskään sanonut että minkäänlainen sairaus olisi mitenkään todennäköinen, tai edes että itse epäilen hänen olevan sairas. Enkä spekuloinut yhtään millään, mutta vastapuoli toki spekuili sitten minunkin edestäni.

Aion kyllä jatkossakin huomauttaa siitä, jos joku antaa ymmärtää että olen kirjoittanut täällä jotain mitä en todellisuudessa ole.
Oletatko nyt itsekin, että nuo kaksi viestiä on samalta kirjoittajalta? Ja vastasit viestiketjuun, jonka aiheena on, onko B sairaana vai ei, joten viestisi saatetaan tulkita sen valossa.
 
vierailija
Mun mielestä S&B on/olisi tosi söpö pari, ulkonäöllisestikin. Onhan B:n aksentti muuttunut jonkin verran ja puheessa jenkkivaikutteita. Mistä tämä sitten kertookaan.
Niin minustakin. Mulla on mennyt niin, että ensin ajattelin pitkään että ovat vaan ystäviä, mutta nyt oon alkanut ajatella että aika paljon noita havaintoja kuitenkin on samoista paikoista, en usko että on sattumaa enää. Voihan ne edelleenkin siis vain ystäviä olla, mutta mikseipä olis suhdekin mahdollinen jos niin tiiviisti tapailevat. Katsoin ja luin muutaman S:n haastattelun ja hoksasin että heillähän on aika paljonkin yhteistä. S on hauskan ja nokkelan oloinen, musikaalinen ja kuitenkin rento ja sen oloinen että on jalat maassa. Jos B ylipäätään on naisiin(kin?) päin, niin voisin hyvin nähdä että S olis B:n tyyppiä ja toisinpäin myös.
 
vierailija
Joo voi toki olla. Mutta on jännä sattuma että kaksi epämääräistä Sadie-havaintoa tulee Saksan lentokentiltä juuri Joksujen keikan ympäriltä, kun muulloin tässä kesän aikana ei häntä ole kentillä bongattu.
Sattuma? Vai keksitty sattuma?
Voinhan mäkin twiitata että oon menossa Sloveniaan lomalle ja arvatkaa kuka on samassa koneessa, Sadie Sink! Sit huomenna viestiä, että mä näin Sadie Sinkin Ljubljanassa ravintolassa! Jos pitää olla eri henkilöiltä nämä havainnot, että saadaan näitä samanaikaisia havaintoja, "sattumia', niin äkkiäkös mä teen useamman tilin (tai itse asiassa mulla on jo 2 😄)
 
vierailija
Niin minustakin. Mulla on mennyt niin, että ensin ajattelin pitkään että ovat vaan ystäviä, mutta nyt oon alkanut ajatella että aika paljon noita havaintoja kuitenkin on samoista paikoista, en usko että on sattumaa enää. Voihan ne edelleenkin siis vain ystäviä olla, mutta mikseipä olis suhdekin mahdollinen jos niin tiiviisti tapailevat. Katsoin ja luin muutaman S:n haastattelun ja hoksasin että heillähän on aika paljonkin yhteistä. S on hauskan ja nokkelan oloinen, musikaalinen ja kuitenkin rento ja sen oloinen että on jalat maassa. Jos B ylipäätään on naisiin(kin?) päin, niin voisin hyvin nähdä että S olis B:n tyyppiä ja toisinpäin myös.
Näytä mulle nyt yksikin oikea havainto, jossa ne on nähty yhdessä, sen takkikuvan lisäksi, jossa siinäkään eivät edes olleet vierekkäin. Huhuja ja twiittauksia ja kyllä löytyy, mutta ei yhtä ainoata todistetta. Miten voi niin moni olla "nähnyt" ne yhdessä kun ei kuitenkaan kukaan missään ole saanut kuvaa otettua???
 
vierailija
Sattuma? Vai keksitty sattuma?
Voinhan mäkin twiitata että oon menossa Sloveniaan lomalle ja arvatkaa kuka on samassa koneessa, Sadie Sink! Sit huomenna viestiä, että mä näin Sadie Sinkin Ljubljanassa ravintolassa! Jos pitää olla eri henkilöiltä nämä havainnot, että saadaan näitä samanaikaisia havaintoja, "sattumia', niin äkkiäkös mä teen useamman tilin (tai itse asiassa mulla on jo 2 )
No noi oli kaksi paljon twiittejä julkaisutta tiliä eikä mitään tuoreita trollaustarkoitukseen luotuja. Kummallakin oli kuvia käyttäjästä ja tekemisistään siellä eikä olleet mitään Joksufaneja.
 
vierailija
Näytä mulle nyt yksikin oikea havainto, jossa ne on nähty yhdessä, sen takkikuvan lisäksi, jossa siinäkään eivät edes olleet vierekkäin. Huhuja ja twiittauksia ja kyllä löytyy, mutta ei yhtä ainoata todistetta. Miten voi niin moni olla "nähnyt" ne yhdessä kun ei kuitenkaan kukaan missään ole saanut kuvaa otettua???
Mitä enemmän noita havaintoja on eri ihmisiltä, niin se saa ajattelemaan että varmaan ainakin osassa on perää. Ei monikaan varmaan kehtaa ottaa kuvaa, tai ainakaan julkaista salaa otettua, en itsekään ottaisi sellaisia kuvia. Voisin pyytää yhteiskuvaa mutta tuskin tulisivat molemmat kuvaan.
 
vierailija
Näytä mulle nyt yksikin oikea havainto, jossa ne on nähty yhdessä, sen takkikuvan lisäksi, jossa siinäkään eivät edes olleet vierekkäin. Huhuja ja twiittauksia ja kyllä löytyy, mutta ei yhtä ainoata todistetta. Miten voi niin moni olla "nähnyt" ne yhdessä kun ei kuitenkaan kukaan missään ole saanut kuvaa otettua???
Siksi ettei ne pidä paikkaansa, kyllähän niitä muuten olisi se on varma asia, vaikkei kehdattais kysyä lupaa niin salakuviahan on aina otettu.
 
vierailija
Mitä enemmän noita havaintoja on eri ihmisiltä, niin se saa ajattelemaan että varmaan ainakin osassa on perää. Ei monikaan varmaan kehtaa ottaa kuvaa, tai ainakaan julkaista salaa otettua, en itsekään ottaisi sellaisia kuvia. Voisin pyytää yhteiskuvaa mutta tuskin tulisivat molemmat kuvaan.
Edelleen mun mielestä todella omituista, että kun tämä nyt kuitenkin olisi huomattava paljastus ja juoru, niin miksei yhtään oikeaa todistetta tai kuvaa ole olemassa?

Ihan toinen asia on sitten se, että jos nyt olisivatkin tavanneet useamman kerran, niin miten se todistaa, että he seurustelevat? Voivathan he olla hyviä ystäviä? Vai miten se nyt menikään, mies ja nainen ei voi olla vain ystäviä, oliko se niin?
 
vierailija
Siksi ettei ne pidä paikkaansa, kyllähän niitä muuten olisi se on varma asia, vaikkei kehdattais kysyä lupaa niin salakuviahan on aina otettu.
Eihän Sadiesta ole melkein missään ikinä mitään salakuvia muutenkaan. Tulee tältä vuodelta mieleen vaan se klubikuva jossa ne pitsit on. S pyöri alkuvuodesta Lontoossakin ties missä julkisilla paikoilla eikä häntä kukaan kuvannut.
 
vierailija
Edelleen mun mielestä todella omituista, että kun tämä nyt kuitenkin olisi huomattava paljastus ja juoru, niin miksei yhtään oikeaa todistetta tai kuvaa ole olemassa?

Ihan toinen asia on sitten se, että jos nyt olisivatkin tavanneet useamman kerran, niin miten se todistaa, että he seurustelevat? Voivathan he olla hyviä ystäviä? Vai miten se nyt menikään, mies ja nainen ei voi olla vain ystäviä, oliko se niin?
Sanoin mielestäni tuossa ekassa viestissä ihan selkeästi että voi ne edelleen musta ihan vaan ystäviäkin olla. Nää on omia ajatuksia vaan, ei mitään faktoja.
 

Yhteistyössä