K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joksujen stoorissa oli Jan Nace ja Kris. Jan kuvasi eli he ovat olleet lentokentällä
Ja stoorissa kuului kuulutus, jossa mainittiin lähtemässä olleen lennon numero, jonka pystyi helposti selvittämään, oli Frankfurt - Oslo. He olivat stoorissa siis Frankfurtin kentällä, sehän on iso solmukohta Euroopan lentoliikenteessä, ja sinne oli tunti, pari ennen stooria saapunut lento Ljubljanasta ja lentoja Hampuriin sieltä menee todella usein. Paluumatka voi tietysti olla jotain muuta reittiä, esim. Bremenin kentältä pääsee Wieniin. Suoria lentoja Ljubljanan ja Hampurin välillä ei näyttäisi olevan, tai ei ainakaan tämän viikonlopun aikana.
 
vierailija
Ja kyllä lentomatkustukseenkin aikaa tuhraantuu vaikka lentoaika olisi lyhyt. Varsinkin kun heillä on myös tavaraa mukana enemmän kuin perus turistilla. Toki 12 h voi olla myös hiukan liioittelua.
 
vierailija
Ja stoorissa kuului kuulutus, jossa mainittiin lähtemässä olleen lennon numero, jonka pystyi helposti selvittämään, oli Frankfurt - Oslo. He olivat stoorissa siis Frankfurtin kentällä, sehän on iso solmukohta Euroopan lentoliikenteessä, ja sinne oli tunti, pari ennen stooria saapunut lento Ljubljanasta ja lentoja Hampuriin sieltä menee todella usein. Paluumatka voi tietysti olla jotain muuta reittiä, esim. Bremenin kentältä pääsee Wieniin. Suoria lentoja Ljubljanan ja Hampurin välillä ei näyttäisi olevan, tai ei ainakaan tämän viikonlopun aikana.
Joo varmasti lensivät Frankfurtin kautta. Siellä oli varmaan useamman tunnin välilasku ja Hampurista on vielä parin tunnin ajomatka sinne festarialueelle.
 
vierailija
Mä niin haluaisin nyt tietää enemmän, esim. mistä päätellen mukana on ollut poikaystävä? Onko kuljettu käsikkäin, onko suukoteltu, vai mistä hän on tiennyt, että kyseessä on poikaystävä? Ja oliko se B vai joku muu? Kun ei ole vastannut siihen kuvaan, että onko sama hlö vai ei.

Varmistustahan tälle tuskin asianomaisilta itseltään saadaan, heistä kumpikaan ei kerro asioitaan julkisuuteen. Mutta silti, haluaisin niin tietää... Se, että tapaavat usein (jos nyt on niin), ei vielä todista seurustelua. Tapaahan Sadie Damoniakin usein, mutta ei he seurustele. Emmekä tiedä, tapaako nää kahden vai isommalla porukalla, tuleeko Sadie nimenomaan tapaamaan Bojania vai onko isomman porukan hengailusta kyse? Siksi pliis, joku julkkiskuvaaja tai fani, ottakaa nyt joku se kuva niistä, niin päästäis tästä epätietoisuudesta!
 
vierailija
Melkein säälittää B jos oikeasti seurustelevat S kanssa ja S faneille selviää hänen henkilöllisyytensä. Vaikuttavat todella omistushaluisilta ja mustasukkaisilta Sadiesta, Damonkin saanut kuulla kunniansa useasti, kun postannut noita kuvia missä läheisissä tunnelmissa S kanssa.
 
vierailija
Mä niin haluaisin nyt tietää enemmän, esim. mistä päätellen mukana on ollut poikaystävä? Onko kuljettu käsikkäin, onko suukoteltu, vai mistä hän on tiennyt, että kyseessä on poikaystävä? Ja oliko se B vai joku muu? Kun ei ole vastannut siihen kuvaan, että onko sama hlö vai ei.

Varmistustahan tälle tuskin asianomaisilta itseltään saadaan, heistä kumpikaan ei kerro asioitaan julkisuuteen. Mutta silti, haluaisin niin tietää... Se, että tapaavat usein (jos nyt on niin), ei vielä todista seurustelua. Tapaahan Sadie Damoniakin usein, mutta ei he seurustele. Emmekä tiedä, tapaako nää kahden vai isommalla porukalla, tuleeko Sadie nimenomaan tapaamaan Bojania vai onko isomman porukan hengailusta kyse? Siksi pliis, joku julkkiskuvaaja tai fani, ottakaa nyt joku se kuva niistä, niin päästäis tästä epätietoisuudesta!
No Bojan on omassa maassaan sentään sen kokoinen julkkis että jossain vaiheessa hänen mahdollinen seurustelunsa ns maailmantähden kanssa kyllä tulee julkiseksi. Ja varmaan ehkä itselleenkin jossain vaiheessa helpompaa, ettei tarvii salailla jos lenteleekin tiuhasti jenkkeihin.
 
vierailija
Mä säntäsin tänne draamasuoni sykkien katsomaan mistä on kyse ja lopputulos on, että kyse ei ole juuri yhtään mistään.
Mäkin pitkästä aikaa poikkesin vauvalta täällä uteliaisuuttani, kun uutisista puhuttiin. En tiedä onko vika mun twitterinlukutaidossa (en oo Twitterissä/X:ssä) vai siinä, että on yksi uutisankka koko juttu. Kun ainakaan mulle noista twiiteistä ei selviä edes se mistä minne on lentänyt puhumattakaan että kenen kanssa 🤔
 
vierailija
Mäkin pitkästä aikaa poikkesin vauvalta täällä uteliaisuuttani, kun uutisista puhuttiin. En tiedä onko vika mun twitterinlukutaidossa (en oo Twitterissä/X:ssä) vai siinä, että on yksi uutisankka koko juttu. Kun ainakaan mulle noista twiiteistä ei selviä edes se mistä minne on lentänyt puhumattakaan että kenen kanssa
Selviää sieltä, tänne kirjoitettu kun luet muutaman sivun taaksepäin.
 
vierailija
Mäkin pitkästä aikaa poikkesin vauvalta täällä uteliaisuuttani, kun uutisista puhuttiin. En tiedä onko vika mun twitterinlukutaidossa (en oo Twitterissä/X:ssä) vai siinä, että on yksi uutisankka koko juttu. Kun ainakaan mulle noista twiiteistä ei selviä edes se mistä minne on lentänyt puhumattakaan että kenen kanssa
Se ei selviä mistä on lennetty, mutta se selviää, että kohteena ollut Hampuri jonne Joksutkin matkanneet perjantaina.
 
vierailija
Sadien on aikamoinen haamu kun siitä kovasti on näköhavaintoja, mutta ei koskaan näy missään kuvissa.
Sadiehan lentelee vähän väliä euroopasta jenkkeihin ja takaisin, mutta tosiaan siitä on vähän paparazzikuvia. Mistään kentältäkään en oo nähnyt ainuttakaan kuvaa. Eli se, ettei bojanista ja sadiesta oo kuvia, ei kerro sitä etteikö he vois olla yhdessä.
 

Yhteistyössä