vierailija
Bojan on kasvoiltaan ihan Melanie Trumpin näköinen. Jos B on pukeutunut naiseksi mennessään yökerhoon, niin hyvin on voinut iso paha DT iskeä häneen silmänsä.
Ei ole liikkunut Jokereiden kanssa minnekään, älä levitä misinformaatiota.Oho Mistä se lento lähti Hampuriin? Tuliko Sadie yhdessä Joksujen kanssa Sloveniasta vai lentääkö he Saksan sisällä?
No ei ainakaan tää kun se paise on varmasti operoitu kotimaassa.Joko Sadie lensi Bojanin kanssa Sloveniasta Hampuriin tai Bojan on ollut Sadien kanssa viime viikon jenkeissä ja lensivät sieltä yhdessä.
No todellakin, en ymmärrä mikä pakkomielle roikkua täällä ja kiistää kaikki spekulointi, ihan kuin itsekään tietäis asioista mitään sen paremmin vaikka niin luuleekinTämä yksi vänkääjä täällä on kyllä malliesimerkki siitä, että shippaaminen, varsinkaan todellisten ihmisten, ei sovi kaikkien psyykelle.
Mun mielestä on kaikessa säälittävyydessään jo tosi korni tapaus. Selvästi ottaa hänen psyykkeen päälle tämä K&B shippaus.Tämä yksi vänkääjä täällä on kyllä malliesimerkki siitä, että shippaaminen, varsinkaan todellisten ihmisten, ei sovi kaikkien psyykelle.
No sepä siinä kun täällä jostain kumman syystä kuvitellaan, että Twitterin viestit on ehtaa faktaa ja niihin sokeasti luotetaan. Siellähän ei kukaan ikinä laita feikki-uutisia, ei trollaile jne. Ikinä näistä ei tule yhden yhtäkään todistetta, niin vähän alkaa jo ihmetyttämään, että miksi ei. Oikeasti ihan sama ja mä niin toivon, että tulis nyt joku s**tanan kuva, niin päästäisiin tästä jatkuvasti vänkäämisestä.Ei mitenkään.
B:n hörönaurusta tulee mieleen Aku HirviniemiBojan on kasvoiltaan ihan Melanie Trumpin näköinen. Jos B on pukeutunut naiseksi mennessään yökerhoon, niin hyvin on voinut iso paha DT iskeä häneen silmänsä.
Enpä usko, että ovat edes tavanneet.Ajan kymys kunnes joku onnistuu ottamaan heistä kuvan. Odotan mielenkiinnolla millainen räjähdys siitä tulee sillä Sadien fanit taitaa olla vielä hullumpia kuin JO:n fanit.
Vieläköhän se jaksaa tulla kiistämään sittenkin asioita kun K&B menee tahoillaan naimisiin ja perustaa perheen... Niihinkään ei välttämättä enää kauan aikaa mee, ainakin Kn kohdallaMun mielestä on kaikessa säälittävyydessään jo tosi korni tapaus. Selvästi ottaa hänen psyykkeen päälle tämä K&B shippaus.
Ei tää Aito kyllä taida olla, eri tyyliVauvalla on nyt hiljaista, kun tuo yksi ”realisti jankkaaja” on täällä vahtimassa S juttuja.
Kylläpä te nyt roikutte oljenkorsissa!Jep. On kyllä ihme, että sellaista kuvaa ei vielä ole, mutta uskon kans et ajan kysymys. Tosin S sen tason julkkis että kyllähän siitä sitten varmaan spekuloidaan laajemminkin
Näyttää, etteivät seurusteleNo sinä et sitä tiedä. Et todellakaan voi tietää seurustelevatko he, ja sekös sinua harmittaa
Eivät varmasti ole kyllähän siitä kuvia jo olisi, S niin tunnettuEnpä usko, että ovat edes tavanneet.
Eivät tavanneet keväällä Joksujen keikalla Hampurissa? Aika törkeää, että Damon on jättänyt Sadien oman onnensa nojaan vaikka itse oli bäkkärillä Joksujen kanssa.Enpä usko, että ovat edes tavanneet.
Jee, tätä(kin) on odotettu! Hyvä että se on Bluza seuraavana.Joksut päivitti weekly updaten ovat matkalla kotiin studiolle äänittämäön Bluzaa
Mistähän tuo tyyppi on lentänyt? Vitsi kun ei kehtaa mennä kysymään
Kuin niin? Vuorokauden. Suomessa la-ma-aamu.nehän oli Saksassa kauemmin kuin Suomessa.. just saying
Ja kun erikseen mainitsivat Bluzan ja vetivät sen Puolassa akustisena niin luulen että se on seuraava biisi joka ennen levyä tuleeJee, tätä(kin) on odotettu! Hyvä että se on Bluza seuraavana.
Pe-su olivat SaksassaKuin niin? Vuorokauden. Suomessa la-ma-aamu.
B ja S ovat taatusti tavanneet, mutta kun tää yksi on liimannut kristallipallonsa päälle K&B kuvan, niin totuus ei näy.Eivät tavanneet keväällä Joksujen keikalla Hampurissa? Aika törkeää, että Damon on jättänyt Sadien oman onnensa nojaan vaikka itse oli bäkkärillä Joksujen kanssa.
Eivät tuolloinkaan, mutta tarkoitin, että ei nyt heinäkuussa.Eivät tavanneet keväällä Joksujen keikalla Hampurissa? Aika törkeää, että Damon on jättänyt Sadien oman onnensa nojaan vaikka itse oli bäkkärillä Joksujen kanssa.